Νίκος Μαστοράκης

Diamond-caution
Το συγκεκριμένο άρθρο δεν εμπεριέχει ικανοποιητικό αριθμό αναφορών στα Βριλ.
Όπως γνωρίζετε, οι Βριλ είναι παντού. Τροποποιήστε αυτό το άρθρο ώστε να αντανακλά την αλήθεια της πανταχού παρούσας παρουσίας των Βριλ.

Ο Νίκος Μαστοράκης[1] μεγάλη περσόνα του ραδιοφώνου, υπήρξε ένα από τα σημαντικότερα αντιστασιακά μέλη στον αγώνα των φοιτητών το 1973 στο Πολυτεχνείο και αποτελεί μία από τις πιο αινιγματικές μορφές της σύγχρονης Ιστορίας. Ο μύθος τον θέλει να μοιράζει προκυρήξεις και να έχει συλληφθεί οκτώ φορές. Έχουνε γραφτεί πολλά για την ιστορία του Νίκου Μαστοράκη αλλά τα περισσότερα απ' αυτά αποτελούσανε απλές φήμες καθώς όλη η αλήθεια γράφτηκε στο βιβλίο του Καθηγητή Ζομπρούνσκι "Σκοτεινές Ιστορίες". Πολλοί κατηγορήσανε τον Καθηγητή Ζομπρούνσκι ότι εκτόξευσε λάσπη ενάντια στον Νίκο Μαστοράκη επειδή δεν είναι οπαδός της Ροκ εν Ρολ μουσικής αλλά ένας απεχθής Μεταλλάς.

[επεξεργασία] Η αρχή του Νίκου Μαστοράκη

Ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι αναφέρει ότι η ηλικία του Νίκου Μαστοράκη πρέπει να είναι γύρω στα 3.000 μεγαχρόνια (δηλαδή γύρω 300.000 χρόνια). Με ανάγνωση των Ορειχάλκινων Βιβλίων ο Καθηγητής Ζομπρούνσκι σηματοδοτεί την εμφάνιση του Νίκου Μαστοράκη (γνωστού με το όνομα Πορνοπάππεμανορ) στην αυτοκρατορία των Νεφελίμ στο Σώβρακο του Ωρίωνα (γύρω στα 10 parsec κάτω απο την ζώνη του Ωρίωνα). Η εμφάνιση του είναι ταυτόχρονη με την εμφάνιση του γνωστού Νεφελίμ Τερένκους Κουικάλ (γνωστός στην Γη σαν Τέρενς Κουίκ) οπότε είχαμε βάσιμες υποψίες ότι επρόκειτο για βιολογικό πείραμα όπως η περίπτωση του Τερένκους Κουικάλ.

Αυτή η άποψη κυριαρχούσε μέχρι το 1974 οπότε ο Αρχαιολόγος Γεράσιμος Σπανοδημήτρης (επίπουρος καθηγητής Αρχαιολογίας στο πανεπιστήμιο Μπουμπούνωφ της Ποποβακίας) ανακάλυψε μέσα σε αρχαίο κινηματογράφο των Ελ μια συλλογή CD άγνωστης προέλευσης. Με την βοήθεια του Καθηγητή Ζομπρούνσκι καθώς και ραδιοχρονολόγηση Καβλίου 199 ανακαλύφθηκε ότι αυτή η Συλλογή CD ήτανε Ζαμπλανιακής προέλευσης και μάλιστα είχανε κλόπυραϊτ από κάποιον Πορνοπάππεμανορ. Μετά από ενδελεχή έρευνα και φρέντο ανακαλύψανε ότι ο Πορνοπάππεμανορ εμφανιζόταν επίσης στα Ορειχάλκινα Βιβλία καθώς και σε αρχαία τεύχη του Αλμανάκο.

Ο Πορνοπάππεμανορ γεννήθηκε από πατέρα στρατιωτικό των Νεφελίμ και μητέρα Ζαμπλάτ το 234.065 π.Χ. Ήταν τόσο απεχθής κατά την γέννηση του που η μητέρα του είπε ότι δεν είναι δικό της. Κόπηκε στην 3η δημοτικού 10 φορές αφού δεν μπορούσε να αρθρώσει μία πρόταση που να μην περιέχει ηλίθιο χιούμορ και άσεμνα σχόλια για την δασκάλα. Από μικρός ο Πορνοπάππεμανορ ήθελε να γίνει καθηγητής μουσικής αλλά ήτανε τελείως άχρηστος σε σημείο που και το πλάσμα Μ κόντεψε να πεθάνει όταν ο μικρός Πορνοπάππεμανορ του έλεγε τα κάλαντα με ένα σαξόφωνο. Παρόλο που κατάφερε να επιβιώσει το πλάσμα Μ αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την δύναμη του Πορνοπάππεμανορ ενάντια στους Ελ. Μετά από μεγάλη συνέλευση όλων των Νεφελίμ αποφασίστηκε να στείλουνε τον Πορνοπάππεμανορ στην Γη προκειμένου να καταστρέψει την νεολαία της Αρχαίας Αθήνας με την μουσική του. Δυστυχώς στο διαστημόπλοιο γνώρισε τον Τερένκους Κουικάλ και γίνανε κολλητοί. Το Χάος δημιουργήθηκε στο διαστημόπλοιο και πολλά Νεφελίμ όπως ο Δίας αποφασίσανε να αυτομολήσουνε στους Ελ. Μετά τη γνωστή μάχη με το Ελ διαστημόπλοιο "Βασιλιάς Κοκός" και την πρόσκρουση του διαστημοπλοίου στον Βόρειο Πόλο τα ίχνη του Πορνοπάππεμανορ Νίκου Μαστοράκη χάθηκαν.

Το στίγμα του βρέθηκε όταν το πλάσμα Μ προσπαθώντας να ξεπαγώσει τον Τέρενς Κουίκ είδε και την παγοκύστη που περιείχε τον Νίκο. Σκέφτηκε ότι η τρισάθλια μουσική του μαζί με τις προπαγανδιστικές ιδιότητες του Τέρενς Κουίκ θα βοηθούσανε πολύ τα σχέδια του.

[επεξεργασία] Η πρώτη περίοδος του Πορνοπάππεμανορ Μαστοράκη

Βάσει νεότερων πληροφοριών ο Νίκος Μαστοράκης παρουσιάστηκε πρώτα στους Αμερικανούς το 1951 εν δίνη του ψυχρού πολέμου (ονομάστηκε ψυχρός πόλεμος επειδή κάθε πρωτοχρονιά οι αμερικανοί και οι ρώσοι λέγανε πολύ κρύα ανέκδοτα(όπως το ανέκδοτο "είσαι καταιγίδα χωρίς το καται"). Αμέσως καταπιάστηκε με την μουσική και με την σκηνοθεσία αλλά κόπηκε επίσης 10 φορές στην Αμερικάνικη Σκηνοθετική Σχολή μετά την ταινία μικρού μήκους "Φλόρεστ Γκουπ". Επίσης κατηγορήθηκε για αποπλάνηση 2.456 κοριτσίων σε school proms. Το 1955 παρουσιάστηκε στην CIA για να δώσει εξηγήσεις για την όλη του συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο βουλευτής Μακ Κάρθυ ρώτησε εάν είναι πραγματικά προς το συμφέρον της Αμερικής να μένει ο Μαστοράκης εκεί. Μετά από πολλές συζητήσεις (κατά την διαρκειά τους ο Μαστοράκης ήτανε φιμωμένος με μονωτική ταινία) αποφασίστηκε να του δώσουνε κάποια χρήματα και να πάει να παίζει μουσική στην Ελλάδα με την προϋπόθεση ότι δεν θα ξαναγύριζε στην Αμερική.

Έτσι στις 25 Ιουλίου 1955 ο Μαστοράκης έπεσε στην Ελλάδα με αλεξίπτωτο κάπου κοντά στην Πρέβεζα. Φτάνοντας στην Αθήνα συναντήθηκε με τον παλιό του Φίλο Τερένκους Κουικάλ και αποφασίσανε να δράσουνε μαζί. Κάποια στιγμή την δεκαετία του '60 ο Νίκος Μαστοράκης αποφάσισε να κάνει μια δική του μουσική εκπομπή παίζοντας ροκ κομμάτια. Ως εκτούτου έφερε στην Πάτρα το Κυνήγι του Κρυμμένου Θησαυρού προς αναζήτηση σπάνιων ηχογραφήσεων. Ο κόσμος πλήρως αποβλακωμένος από την μουσική του Νίκου και την προπαγάνδα του Τέρενς δεν κατάλαβαινε τι γινότανε στην πολιτική ζωή της χώρας οπότε όπως ήταν αναμενόμενο φτάσαμε στον Παπαδόπουλο. Κατά την διάρκεια της Χούντας ο Μαστοράκης έγινε μεγάλη φίρμα. Οργάνωνε μουσικά πάρτυ και συναυλίες προς τιμήν του Παπαδόπουλου όπως το Armywave όπου παίζανε διάφορα συγκροτήματα από φαντάρους και αξιωματικούς σαν τους Καβλώστρατοι, ΑC/DC από το Αnti Communism Death to Communism. Γνωστά τραγούδια τους όπως "I killed Lamprakis " το "All we are saying is Give peace a fuck" και την μεγάλη επιτυχία "Tank Love" συγκεντρώθηκαν σε μια μοναδική δισκοθήκη που μοσχοπουλούσε ο Μαστοράκης.

[επεξεργασία] Το φευγιό

Η φυγή του Νίκου Πορνοπάππεμανορ Μαστοράκη έγινε την εποχή του πολυτεχνείου. Κατά την διάρκεια μιας κατάληψης οι φοιτητές ζητήσανε να έρθει κάποιος dj να παίξει μουσική στο πάρτυ τους και δυστυχώς ήρθε ο Μαστοράκης. Το υπόλοιπο είναι γνωστό από την βιογραφία του "Τέρενς Κουίκ". Την επόμενη μέρα (και με την ευκαιρία να τους πουλήσει κανένα δίσκο) ο Νίκος αποφάσισε να ρωτήσει τους καταληψίες γιατί τα κάνανε κώλο και δεν γουστάρανε την μουσική του. Οι φοιτητές πολύ ειλικρινά του είπανε πως είναι τρόμπας και ότι έχει βιάσει παραφύση την ροκ μουσική. Τσαντισμένος ο Μαστοράκης την στιγμή που φεύγανε πήρε τηλέφωνο την ασφάλεια και κατηγόρησε τους φοιτητές σαν κουμμουνιστές και για αυτό πιάστηκαν από τις αρχές.

Η φυγή από την Ελλάδα έγινε για διπλωματικούς λόγους κυρίως. Βλέπετε είχε αποκτήσει την φήμη του μεγαμάλακμαν και σκεφτόντουσαν όλοι (αμερικανοί, ο Papandrew, ο Καραμανλής κλπ) ότι δεν θα μπορούσανε να πείσουνε ούτε κότα με σύνδρομο down ότι κάτι άλλαξε μετά την χούντα εάν δεν έφευγε ο Πορνοπάππεμανορ Μαστοράκης. Οι Αμερικανοί αρνιόντουσαν στην αρχή αλλά με μια κίνηση ματ ο Παπαδόπουλος έστειλε πακέτο τον Μαστοράκη στο State Department μεταμφιεσμένο σε λουκούμια. Οι Αμερικανοί αρχίσανε τα καντήλια αλλά τελικά έδωσαν στον Μαστοράκη ένα στούντιο στην μέση της ερήμου της Καλιφόρνιας για να γυρίζει ταινίες μέχρι να τον ξεχάσουν λίγο οι Έλληνες και να τον στείλουν πίσω.

[επεξεργασία] Σύγχρονη Ιστορία, πρωτοπορία

Ο Μαστοράκης μετά από 10 χρόνια περίπου στην Αμερική, έγινε τρελός ροκάς και γύρισε στην Ελλάδα για μεγάλα πράγματα στην τηλεόραση. Δεν δυσκολεύτηκε να βρει δουλειά αφού του είχανε μείνει φίλοι απ' τα παλιά όπως το πλάσμα Μ, ο Καρατζαφέρης, ο αμερικανός πράκτορας Γιώργος Πολυχρονίου και ο μεγάλος φίλος του Τέρενς Κουίκ. Αρχικά προσπάθησε να κανει καριέρα στην τηλεόραση με το "Αειγα" όπου έφερνε απο χρυσαυγίτες μέχρι gay αναρχικούς, τραβέλια κλπ για να σοκάρει την ελληνική πραγματικότητα. Είναι ο πρώτος στην Ελλάδα που εισήγαγε το μηχάνημα που παράγει παλαμάκια αφού τα ανέκδοτά του ήταν τόσο ψυχρά που το κτίριο διατηρούσε μια μόνιμη θερμοκρασία -234 C. Επίσης ήταν ο πρώτος που έφερε το ηχογραφημένο γέλιο στην ελληνική τηλεόραση, κάτι που σημείωσε ανεπανάληπτη επιτυχία (λέμε τώρα). Φυσικά οι εκπομπές του δεν κρατούσανε παραπάνω από 2 επεισόδια και τελικά αφού έκανε ένα γύρω απο όλα τα κανάλια αποφάσισε να κάνει ένα δικό του ραδιοφωνικό σταθμό τον Radio Gold.

Στον Radio Gold o Μαστοράκης έπαιζε συνεχώς κομμάτια άγνωστα σε αυτήν την πλευρά του σύμπαντος και πουλώντας συλλογές υποτίθεται γαμάτης μουσικής σε τρομακτικές τιμές. Συνήθιζε να πηγαίνει σε διάφορα happenings μαζί με καμμία μυαλοφυγόδικη ξανθιά για να ταράσσει τα ύδατα. Φυσικά κάποιες φορές υπερέβει τα εσκεμμένα αφού σε συγκέντρωση της αμερικάνικης πρεσβείας πιάστηκε επαυτοφόρω να προσπαθεί να κουτουπώσει την κόρη του πρέσβη.

Ο Νίκος Μαστοράκης όπως λέει ο Γεράσιμος Σπανοδημήτρης αποτελεί ένα περιοδικό φαινόμενο. Δηλαδή εμφανίζεται και εξαφανίζεται από την καθημερινότητά μας κάθε 2.9 χρόνια περίπου. Η εμφάνισή του συμπίπτει με τρομακτικά φαινόμενα στο σύμπαν και στην Γη (όπως την διάλυση του Κρύπτον του πλανήτη του Σούπερμαν όταν έκανε μπάρτσελορ πάρτυ σε ένα φίλο του εκεί) και πολλοί υποστηρίζουνε ότι ο Μαστοράκης Πορνοπάππεμανορ δεν έχει εγκαταλείψει ποτέ το όνειρο του να δημιουργήσει τον κόσμο στα πρότυπα του Beverly Hills (της εκπομπής). Βέβαια σε αυτήν την προσπάθεια του έχει βρει απέναντι του τους τρομερούς μεταλλάδες που καταστρέφουν τα σχέδια του. Ποιός άραγε να νικήσει; Ο Καιρός Γαρ Εγγύς...