Νίκος Κωνσταντινίδης

NiKon.png

Ο μόνος στρέητ περουκινοφόρος – βαψομαλλιάς σύμφωνα με τα λεγόμενά του!

Ο Νικόλαος Κωνσταντινίδης, γνωστός και ως κύριος Νίκος, η Νικολάκης, η Νίκος ο Περούκας, η ΜΠερούκας (όπως αγαπάτε), είναι ο πλέον πιο καταξιωμένος περουκινοφόρος – βαψομαλλιάς, δημοσιογράφος της Θεσσαλονίκης και γενικότερα όλης της γης. Η εκπομπή του με τίτλο «Η Ώρα του Λαού» έχει σπάσει τρεις φορές στο παρελθόν τα ρεκόρ τηλεθέασης στην ευρύτατη περιοχή της Μαρτίου της ανατολικής Φραπεδούπολης, στο Άνω Μητρούσι του νομού Σερρών, και στο Τραχώνι Λεμεσού. Έρχεται πρώτη σε τηλεθέαση στο ΚΑ.ΠΗ. Λιτοχώρου και στην Ιερά Μονή Ξεσφιγμένου.

[επεξεργασία] Βιογραφία

Ο κύριος Νίκος γεννήθηκε με κίνδυνο της ζωής της μάνας του το 1908 κάπου, βόρεια του Άλσους Χαλανδρίου και ανατολικά της ανατολικής Σουμάτρας. Πεφωτισμένος, από μικρή ηλικία έδειξε στον Κυριάκο Βελόπουλο την κλίση του στη παραφιλολογία, στο μυστικισμό και την Ορθοδοξία, στη πίστη στο Θεό και στη Πατρίδα, στη τάχιστη συγγραφή βιβλίων αποκαλύψεων, αλλά και στους τζιγεροσαρμάδες από τη Μακεδονία.

[επεξεργασία] Εκπαίδευση

Το 1926 με κίνδυνο της ζωής του, τελείωσε τη δεύτερη τάξη του δημοτικού στο τότε διτάξιο εκπαιδευτήριο «Ο Πλάτων» που μερικές δεκαετίες αργότερα έγινε φροντιστήριο για φοιτητές και γέμισε σχολεία και πανεπιστήμια με διαφημιστικά φυλλάδια. Αποδεχόμενος την υποτροφία που του δόθηκε από τον Εθνικό Σταρ Ανδρέα ΕυαγγΕΛόπουλο, μαθήτευσε κοντά στον υπουργό «Μαύρης Προπαγκάντας» Γιόζεφ ΓκέμπΕΛς έως το 1945 όπου και του απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα 45 στροφών με το γνωστό άσμα «άστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα, άστα ν’ ανεμίζουνε στα τρελά μποφόρ». Έπειτα εγκαταστάθηκε στο Ποσίδι Χαλκιδικής όπου και συνέχισε να μαθητεύει έως το τέλος του 1947 δίπλα στον Παπα-Σουρταφέρτα που 'χε τα ράσα κόκκινα και του 'παιζε τρομπέτα.

Το 1948 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία σαν επιτελικό στέλεχος Κέντρου Ψυχαγωγίας Μονάδος (ΚουΨουΜου), αλλά και ως αμπατζής, στον Εθνικό Στρατό (μετέπειτα Ελληνικός Στρατός Ξηράς) σε ακριτικές μονάδες Πορδοβολητού στα Βριλήσσια, στη Σπιναλόγκα, και στη Μίκρα Θεσσαλονίκης. Απελύθη το 1954 με μισή σαρδέλα Λυβικού πελάγους στο αριστερό του μπράτσο, δηλαδή με το βαθμό του ανθ-υπο-δεκαενέα.

Από τα μέσα της δεκαετίας του 1950 αρχίζει να αρθογραφεί στο περιοδικό Ιερά ΕΛλάς, ενώ δύο χρόνια αργότερα γίνεται μόνιμος αρχιμανδρίτης και συντάκτης στα Νέα του Ψαροντούφεκου και στο Νηστικό Αρκούδι. Το 1967 με κίνδυνο της ζωής του ορίζεται βουλευτής από την Εθνική Κυβέρνηση και αναλαμβάνει το τότε νευραλγικό υπουργείο Συσκευασίας. Το 1974 εξαναγκάζεται σε παραίτηση από το αξίωμα του βουλευτή από τον Κωστή Ραπτόπουλο και αρχίζει να ασχολείται με τη συγγραφή αποκαλυπτικών βιβλίων.

Από το 1910 μέχρι σήμερα έχει πάρει μέρος σε πολλά εμπιστευτικά συνέδρια μυστικολογίας, αποκρυφισμού, λατρολογίας, απόκρυφης αλήθειας, πρωκτολογίας, απόκρυφης αντι-μασονίας και αντι-σημιτισμού, μυστηριολογίας, ουρολογίας, παραφιλολογίας, τουρισμού, «μαύρης προπαγκάντας», μοναχισμού, ηπειρώτικης μουσικής και τυροκομίας, αισθητικής, ηλεκτροτεχνίας, μπαρουφολογίας, πυρηνικής αντιβιοτικής Θεολογίας, Αγιορολογίας, διαιτησίας, και ξεματιάσματος.

[επεξεργασία] Ομάδα Ε

Το 1955 γνωρίστηκε με τον Γιόζεφ Μπουμπένκο και τον αείμνηστο Ανέστη Κεραμυδά, μυστικό πρόεδρο και στέλεχος της μυστικής ομάδας Ε. Ένα μήνα αργότερα με άκρα μυστικότητα έγινε επίτιμο μυστικό μέλος της μυστικής αυτής ομάδας με την οποία και αγωνίζεται με απόλυτη μυστικότητα μέχρι και σήμερα στη μυστική θέση του ακροδεξιού μπακ (RWB).

[επεξεργασία] Η Ώρα του Λαού

Η εκπομπή «Η Ώρα του Λαού» διανύει τον 18 χρόνο της και είναι χαρακτηρισμένη ως κατάλληλη μόνο για γέρους και γριές. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να την παρακολουθήσετε είναι μέσω αναζήτησης στο YouTube, μιας και ο κύριος Νίκος εμφανίζεται επιλεκτικά σε διαφορετικά κανάλια κάθε σεζόν, πολλά από τα οποία εκπέμπουν μόνο στον Σείριο. Κάποια από τα κανάλια αυτά είναι το ΟρίωνTV, ΘεσσαλονίκηTV, Εγνατία Τηλεόραση, Ωμέγα, Άστρα, Πανόραμα, Τηλεβούβαλος, Cosmos, Νέα Τηλεόραση Σερρών, κ.α.

Η εκπομπή που λαμβάνει χώρα συνήθως τις απογευματινές ώρες και είναι δίωρη, αποκαλύπτει καταστάσεις είδη γνωστές εδώ και χρόνια στο τηλεοπτικό κοινό, για τα καθημερινά δρώμενα, αλλά και για το τι μέλει γενέσθαι στα επόμενα χρόνια, δηλαδή με άπλα και άμεσα ελληνικά ο κύριος Νίκος ξέρει τι θα γίνει στο μέλλον! Κατά καιρούς έχουν γίνει λεπτομερείς περιγραφές για το λαμπρό μέλλον της ΕΛλάδας αλλά και για το τέλος του κόσμου το 2012, τον ερχομό του αντιχρίστου, τη «μαύρη προπαγκάντα» της Αννίτας Πάνια, τα Ημισκούμπρια, το χάραγμα της αποκάλυψης, το σφράγισμα, τις νέες ταυτότητες, τον Φουσέκη, την τριχόπτωση, αλλά και τη σαπίλα του αυστραλιανού κρίκετ.

[επεξεργασία] Η Ώρα του Λαού – Χαιρετισμοί

Η εκπομπή ξεκινάει απαραιτήτως με τους χαιρετισμούς και τις ευχαριστίες του κυρίου Νίκου που έχουν 25λεπτη διάρκεια:

Απόσπασμα χαιρετισμών (αρχίζει το πατιρντί κοινώς): …Την καλησπέρα μέσα από τη ψυχή και τη καρδιά μου στους γέροντες, γερόντισσες, συνταξιούχους που τόσο εκτιμώ, αγαπώ και σέβομαι, στη νεολαία, στα νιάτα, στα παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες. Στους ανέργους και στους πολύτεκνους, στην εκκλησία και στους ιερείς, στα μοναστήρια και στους μοναχούς και στις μοναχές. Στη μαθητιώσα νεολαία, στους μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, καλή χρονιά, καλή σταδιοδρομία και καλά πτυχία.
Τη καλησπέρα στους δικαστικούς, στους εισαγγελείς, στους δικηγόρους, στους οδηγούς μηχανημάτων έργων, στους δημοσίους υπαλλήλους, στους ηλεκτρονικούς μας, στις μοναχικές κυρίες και κυρίους, και στους περιπτεράδες. Στους αρρώστους και περαστικά, στους γιατρούς, νοσηλευτές, στα νοσοκομεία και στις κλινικές. Στους εργάτες, υπαλλήλους, μαγαζάτορες, μικρομεσαίους, στους εμπόρους, μικροπωλητές, και πωλητές λαϊκών αγορών. Στους επαγγελματίες οδηγούς, ταξιτζήδες, φορτηγατζήδες, νταλικέρηδες, πουλμαντζίδες, στα ΚΤΕΛ και αστικές συγκοινωνίες, στους απόστρατους, στους ανάπηρους, στους πραγματικούς αντιστασιακούς. Στα αδέλφια μου αγρότες, κτηνοτρόφους και ψαράδες. Στα σώματα ασφαλείας, στο στρατό, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό, τελωνιακούς, συνοριοφύλακες, και τη δημοτική μας αστυνομία. Στους ΚΑΛΟΥΣ αλλοδαπούς, στους φυλακισμένους, στους σωφρονιστικούς υπαλλήλους, στο Νίκο Κατέλη, σόλες (strike) τις μάνες και πατεράδες, τη καλησπέρα και στη δική μου μάνα...
Τους χαιρετισμούς μας σε όλο τον κόσμο και δοξάζουμε τον κύριο ώστε το νέο έτος να μας βρει με τη γη στρογγυλή και τη φυλή μας καθαρή και ορθόδοξη.
Τώρα είμαι σίγουρος πως πήρατε μία ιδέα περί τίνος πρόκειται. Αν έχετε κουράγιο και ο παθολόγος σας το επιτρέπει, μπορείτε να συνεχίσετε..

[επεξεργασία] Προσωπικές Διακρίσεις

Βραβεύτηκε για τη προσφορά του από το Ν.Α.Τ.Ο. και τις δυνάμεις του Άξονος, από την Ορθόδοξη Εκκλησία και καμπαρέ της Ανατολικής Ευρώπης, από τουριστικά κέντρα, HOTELS, επιχειρήσεις, περίπτερα, αεροπορικές εταιρείες, οργανισμούς αποχέτευσης κ.α. Πήρε δύο χρυσές πλακέτες τουρισμού και βοήθειας προς τις γριές. Επίσης βραβεύθηκε από τον Τσακ Νόρις, 149 Μητροπολίτες, 29 κατασκευαστές πλυντηρίων, τον σύλλογο Ιερέων Φραπεδούπολης, τον σύλλογο αγροφυλάκων, το κέντρο προσθετικής μαλλιών BERGMANN KORD, τον σύλλογο αστυνομικών υπαλλήλων, από την Πανεπιστημιακή ομάδα θεολογικών και φιλοσοφικών διερευνήσεων του ΙΕΚ Ξινή, από πολλούς Δήμους της Ελλάδας και του εξωτερικού, από τη Δέσποινα Μοιραράκη, από την επιχείρηση παραθαλασσίων οικοπέδων Μπομπότα, κ.α.

Επίσης στο Ίντερνετ, στην Παγκόσμια εγκυκλοπαίδεια, και στο βιβλίο του Αρκά «Γιατρέ ένα ποντίκι στη Σούπα μου», θεωρείται και παρουσιάζεται ένας από τους κορυφαίους δημοσιογράφους - τηλεπαρουσιαστές - τηλεπλασιέ στον κόσμο. Θερμός υποστηρικτής του Μητροπολίτη Συμπρωτευούσης κ.κ. Άνθιμου, έγινε γνωστός παγκοσμίως από τις ταινίες, «Φαλακρός Μαθητής», «Κουρεμένα Κεφάλια» και «Φοιτήτριες σε Κρίση».

Ως δημοσιογράφος εργάσθηκε στο εξωτερικό και στην Ελλάδα στις εφημερίδες: Ελληνικός Βορράς, Μακεδονία, Δράσις, Σπορ του Βορρά, Αθλητικά Νέα, Αθλητική Μακεδονίας – Θράκης, Ρεπορτάζ, Τουριστικά Νέα, Η Κίνησις του Λαού, Ελεύθερος Λαός, Ρεπορτάζ του Λαού, Όλα στη Φόρα, Μέτροσπορ, Βορεινά Νέα, Ελεύθερη Ώρα, TV Ζάπινγκ, New York Times.

[επεξεργασία] Πανελλήνιος Σύλλογος Αλληλοβοήθειας

NiKon1.png

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αλληλοβοήθειας, τυπικά ιδρύθηκε το 2005 από εκλεκτά μέλη της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης. Με ιδρυτή τον Νίκο Κωνσταντινίδη και πρόεδρο τον Γιώργο Αιγυπτιάδη. Ουσιαστικά όμως ο σύλλογος λειτουργεί κανονικά μετά από πολλά δραματικά γεγονότα από τρίτους παράγοντες, από τον Μάρτιο του 2009 και με νέο πρόεδρο τον Νίκο Κωνσταντινίδη φυσικά.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αλληλοβοήθειας, έχει σκοπό και στόχο να βοηθήσει τον δοκιμαζόμενο λαό παντοιοτρόπως. Προσφέρει με την βοήθεια του Θεού και του λαού, τρόφιμα, ρούχα, αναπηρικά καροτσάκια, είδη κατοικίας, εργασία εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και επικουρικές συντάξεις σε γέρους. Τα μοναδικά έσοδα του συλλόγου είναι από τις πωλήσεις βιβλίων που γράφει αφιλοκερδώς ο κύριος Νίκος και τα δίνει στον σύλλογο για να καλύπτει τα έξοδα του, τις ομιλίες, τις συγκεντρώσεις σε μαγεριά, τα είδη βοήθειας, καταδύσεων, κ.α.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αλληλοβοηθείας εργάζεται στην Θεσσαλονίκη στην οδό Δελμούζου 6 στο τρίτο υπόγειο δίπλα από τα καζάνια, εμβαδού 145 τ.μ. Είναι πλήρως εξοπλισμένος με αερόθερμα και με 135 πλαστικά καρεκλάκια, λάβαρα, ΕΛληνικές σημαίες, σταυρούς, εικόνες και ένα μόνιμο παπά. «Ο σύλλογος έχει κάνει ή συγκεντρώνει στην πλατεία Αριστοτέλους με πολύ κόσμο, (35.000) και κάθε εβδομάδα σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.» [1] Στο παρελθόν ο σύλλογος κυνηγήθηκε από άθεους, αιρετικούς, μασόνους, υσοταξικούς, σκυλιά, δαίμονες, από τον Πασχάλη, και μάλιστα δέχτηκε τρομοκρατικές απειλές από τον IRA, επιστολές για δολοφονία του Νίκου Κωνσταντινίδη από τσομπανόσκυλα του Σατανά, και εμπρησμό. Σήμερα ο σύλλογος λειτουργεί κανονικά και με το Δ.Σ. όπου έχει και 29 ιερείς, ενώ στα μέλη του περιλαμβάνονται δικαστικοί, δικηγόροι, συγγραφείς, ιατροί, αγρότες, αστροναύτες, υπάλληλοι, εργάτες, άνεργοι, εξωγήινοι, φοιτήτριες, μαγαζάτορες, μπετατζήδες, από όλα τα κοινωνικά στρώματα της Ελλάδας και του Κονγκό.

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

Στην καριέρα του ως συγγραφέας έγραψε μέχρι τώρα 8.025 βιβλία πολιτικού, κοινωνικού, οικονομικού, θρησκευτικού, αθλητικού περιεχομένου, που κοστίζουν 29 ευρώ τα 7. Προσοχή: Τα βιβλία δεν κυκλοφορούν σε εμπορικά βιβλιοπωλεία ή περίπτερα. ΜΟΝΟ μέσω του συλλόγου μπορείτε να τα προμηθευτείτε αν είσαστε σκληροπυρηνικός, και βαθύτατα θρησκευόμενος οπαδός των αποκαλύψεων και των προφητειών. Μ' ένα τηλεφώνημα σας θα το φέρει ο φίλος σας ο Νίκος ο Κωνσταντινίδης μαζί με τον κουμπάρο του Δημοσθένη Λιακόπουλο, τα απογεύματα που ντύνεται ταχυδρόμος, όπου θέλετε, με το αζημίωτο φυσικά.
Τίτλοι σημαντικών συγγραμμάτων

  • Οι Δολοφόνοι των Λαών
  • Σχέσεις – Δεσμοί, Γάμοι, Διαζύγια, Υδατοσφαίριση
  • Τα Τούμπανα του Πολέμου Ξανακτυπούν στη Νέα Μηχανιώνα
  • Μπάχαλο – Ξεπούλησαν τη Δημοκρατία και την ΑΕΚ
  • Το Σχέδιο κατά της ΕΛλάδας – Εκκλησίας
  • Η Απάτη κατά των Αγροτών
  • Ποντιακά Ανέκδοτα για όλη την Οικογένεια
  • Θεσσαλία – Η Καρδιά της ΕΛλάδας και των Ηρώων – 15 Νόστιμες Συνταγές
  • Η Προδοσία της Μικράς Ασίας και της Θράκης
  • Η Αλήθεια για τη Μακεδονία
  • Ομπάμα κατά Πέπης Τσεσμελή
  • ΦάκΕΛος Εκκλησία, με δώρο το περιβόητο DVD
  • Οι Αλήθειες για τις Νέες Ταυτότητες και το Χάραγμα
  • Η Ώρα του Λαού – Το Τσίγκινο Βιβλίο
  • Πόλεμος – Αποκαλύψεις κατά της Εκκλησίας και της ΕΛ. Φουρέιρα
  • Η Σαπίλα του Ποδοσφαίρου
  • Σοκ και Δέος – Παγωτό Κρεμμύδι
  • Απόρρητες Αποκαλύψεις
  • Ήρθε ο Αντίχριστος και ο Λευκός Θάνατος με τη Μορφή Σκύλου και με Δάγκασαν
  • Το Παρασκήνιο της Εξουσίας
  • Ποστίς και Περουκίνια – Τα Πάντα για τα «Μαλλιά»
  • Τι θα Γίνει τα Επόμενα Χρόνια;
  • Τα Μυστικά του καλού Πατσά
  • Χαιρετισμοί
  • Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται για τα Πλαγιοδάνεια – Καραφλάζ
  • Οι 10 πιο καρκινογόνες τροφές – Η συνταγή του σκόρδου

[επεξεργασία] Φράσεις Παροιμιώδεις

“...ΧΤΥΠΟΥΝ την Ελλάδα! ΧΤΥΠΟΥΝ την Ορθοδοξία! Αντισταθείτε αδέρφια. Πείτε όχι στον αντίχριστο. Πείτε όχι στους προδότες άθεους. Γεμίσαμε ψευδοκουλτουριάρηδες μαϊμού προοδευτικούς. ΕΔΩ είναι Ελλάδα. Όποιος δεν τον αρέσει να γκρεμοτσακιστεί να φύγει μην του σπάσομεν την κεφάλα.”

- Ο κύριος Νίκος για τους Αρχιτέκτονες

“Μόνο εγώ παλεύω και αγωνίζομαι με κίνδυνο της ζωής μου για τη πίστη στο Θεό και την Ορθοδοξία! Πού είναι οι παπάδες; Φερμουάρ. Πού είναι οι μητροπολίτες; Φερμουάρ. Πού είναι οι αρχιμανδρίτες; Φερμουάρ. Πού είναι η μπάλα οέο; Φερμουάρ.”

- Ο κύριος Νίκος για την εκκλησία

“Σοκερντέ και Σοκερέσα, δώστα πάλι, ο αφαλός τα βυζιά και οι κώλοι απέξω, επάνω στο τραπέζι και δε βαριέσαι! Άνεργος; Τσικουλά! Δεν έχεις να φας; Τσικουλά! Δεν έχεις λεφτά; Τσικουλά! Εκεί είναι! Σε κοροϊδεύουνε τα κόμματα και οι πολιτικοί; Σοκερέσα και Σοκερντέ!”

- Ο κύριος Νίκος για τα κόμματα

[επεξεργασία] Πηγές

  1. (Από μόνο του δεν βγάζει νόημα έτσι και αλλιώς γι’ αυτό και παραθέτεται ως έχει! ΠΗΓΗ: Από το σάιτ του προέδρου)