Νίκος Καρβέλας

Efraim2

Γιατί οι ακραίες καταστάσεις.. θέλουν μαλλί σφουγγαρίστρα

Φούρναρης από το Γουρουνιστάν, γεννήθηκε 35 Ιουλίου κάποιου έτους. Επειδή από μικρός δούλευε ως φούρναρης, τον ονόμασαν Καρβέλα. Προς τιμήν του η ονομασία Καρβέλας δόθηκε σε όλους τους υπήκοους του βασιλείου των Καρβέλων, που μεσουράνησε δίπλα στους Μέδικους, στην Αναγεννησιακή Ιταλία. Οι Μέδικοι ήταν πολυ τσαντισμένοι με την πάρτη τους αλλά ποτέ δεν το έδειξαν, γιατί είχαν τακτ.

Λέγεται ότι τελευταίος διάδοχος των Καρβελέων, ήταν ένας τροβαντούρο, ένας κλεφτάκος, ένας γκάου-πιου, που εκδιώχθηκε από τον λαό του που ζητούσε φαΐ ενώ αυτός τους έδινε πνεύμα. Έτσι μάζεψε τα μπογαλάκια του, πήρε τον σκύλο του Αλέξη μαζί του και πήγε στην Αθήνα. Από εκεί μέσα από τις πλούσιες φωνητικές του χορδές ξεδιπλώθηκε ένα σύγχρονο ταλέντο μουσικάντη και τροβαδούρου, που τραγούδησε για τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα ("ο σκύλος μου είν** γκέι"), και συχρόνως δημιούργησε ένα μεγάλο ρεύμα τραγουδιού και ποίησης, τα γνωστά και ως σκυλογκέι-ποπ. Προς τιμήν του σκυλάκου που τον συνόδεψε σε όλες τις δυστυχίες, και μόλις έβγαλε κανά φράγκο πέθανε, ετοιμάζει ένα καινούργιο σι-ντι, με γαβγισματάκια, κουδουνίστρες και τα συναφή. Μαζί θα χτίσει ένα μαυσωλείο στο σπίτι του στα Άνω Πετράλωνα, όπου θα μοιράζεται δωρεάν φαΐ για όλους τους αδέσποτους σκύλους.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης