Νίκος Ευαγγελάτος

75681805-d5a4-4ddc-9bba-fb3744b5bdd3

Eν ώρα break από τον καθημερινό αγώνα

“- Πού 'ντος; Πού 'ντος;
- Νάτος! Νάτος! το γουρούνι ο Ευαγγελλάτος...”

- Ο Μητροπολίτης Βαρδαρίου και Λοιπών Πορνείων, Βαναδαλούπ-ινος για τον Ευαγγελλάτο

Ο Νίκος Ευαγγελάτος είναι γιος του Πέλοπα και μιας Ερυνίας. Γεννήθηκε το έτος 1967 αφού η μητέρα του τον κυοφόρησε για 2.500 χρόνια. Κοντινός του πρόγονος είναι ο αυστραλοπίθηκος (που δεν μιλιούνται) και ο δεξιός γορίλας από την ταινία "Γορίλες στην Ομίχλη" γεγονός που γίνεται αντιληπτό από το γεννετικό χαρακτηριστικό της τριχοφυΐας στα χέρια. Χαρακτηριστικό του είναι το ότι καθησυχάζει τους τηλεθεατές με ρεπορτάζ του τύπου "Αν δεν σας σκοτώσουν μανιακοί δολοφόνοι, αν δεν σας ληστέψουν, αν δε σας βιάσουν, αν δε σας κάψουν το σπίτι, τότε σιγουρα θα ψοφήσετε από την πείνα".

[επεξεργασία] Οικογένεια, Καριέρα και άλλα πολλά

Ο Νίκος Ευαγγελάτος έχει παντρευτεί την Τατιάνα Στεφανίδου που είναι που είναι διασταύρωση Ρωσίδας call girl και αθλήτριας της ενόργανης, παρουσιάστρια της εκπομπής «Αξίζει να θαφτείς». Μαζί έχουν κάποια παιδιά τα οποία ελπίζουμε να μην γνωρίζουμε.

Είχε και έναν προηγούμενο γάμο με την Ζέτα Θεοδωρακοπούλου η οποία μοιάζει με μια φίλη μου.

Ο Νίκος Ευαγγελάτος έγινε γνωστός από την 3η Ολυμπιάδα Αυνανισμού στην οποία θριάμβευσε με 14 χρυσά. Έγινε γνωστός από τους Παναθηναϊκούς Αγώνες της Ώλενας όπου ηττήθηκε στα Moto Cross από τον ντόπιο Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος αφότου τερμάτισε, έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και εκτοξεύτηκε στο Διχαλό. Μετά κρέμασε τα γάντια του και αποφάσισε να ασχοληθεί με την δημοσιογραφία.

Δεν ξέρουμε πώς και γιατί αλλά κάποια στιγμή απέκτησε την δική του εκπομπή στην οποία έχει κάνει φρικιαστικές αποκαλύψεις όπως ότι το σιδηρούν παραπέτασμα ήταν πλαστικό, οι δέκα εντολές που ήταν 9, ότι το γάλα περιέχει ασβέστιο, και ότι τα τερλίκια προκαλούν καρκίνο στις μοκέτες.

Επίσης παρουσίαζε το κεντρικό δελτίο του Αντ1 με τον δικό του μοναδικό τρόπο που σου προκαλεί τάσεις εμετού και στείρωση.

Το κεφάλι του Ευαγγελάτου περιέχει χιλιάδες εγκυκλοπαίδειες έτσι ο Νίκος γνωρίζει τα πάντα και δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει και έχει χαρακτηριστεί Εθνικός Θησαυρός από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Φαίνεται πως οι παρασκηνιακές κινήσεις του -για την επανάκτηση του Χαμένου Δρυοκολάπτη, φυλαχτό που σε κάνει αόρατο- οδήγησε τα στελέχη του Αντέννα στο να τον τζάσουν άμεσα. Από τότε οι κάτοικοι της Χαλκίδας ζουν ένα δράμα, αφού αναγκάζονται κάθε 15 του μηνός να προσφέρουν στην Τάτι καφέ με κιμά και φουσκί. Ο κ. Καράμπελας, γιδοβοσκός που συχνάζει στα κωλόμπαρα της Χαλκίδας, ορκίζεται πως ένα βράδυ, μετά από μεγάλη κατανάλωση βότκας, την άκουσε να ουρλιάζει: "Δεν θα ξεπατώνομαι εγώ, ψάχνοντας στα απαγορευμένα τσίρκο να βρω σιαμαίες αδερφές, για να κάθεσαι εσύ να παίζεις Playstation!!!!!!!! - Μ' ακούς!!!! Άντε μη σε στείλω στη μάνα σου, να της κάνεις αποτρίχωση & μετά να ξεβουλώνεις βόθρους!!!" Μετά από παρατεταμένα και έντονα παράπονα των κατοίκων το ζευγάρι απομονώθηκε στην Κηφισιά που έχει φυσική ηχομόνωση.

[επεξεργασία] Μάκειος Σχολή

Ο Νίκος είναι από το 2001 μέλος του team διδασκαλίας στη Μάκειο Σχολή.

[επεξεργασία] Επιτυχίες

Ο Νίκος Ευαγγελάτος σε συνεργασία με τον Σταμάτη Μαλέλη και την Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή καταφεραν με χειρουργική ακρίβεια να ξεκληρίσουν μια οικογένεια με μόνο όπλο τους την ομιλία και 3-4 κάμερες.

Είναι αδιαμφισβήτητα ο επόμενος διάδοχος του Εωσφόρου γεγονός που θα χαροποιήσει ιδιαιτέρως και την ανοργασμική κρουέλα συζυγο του Τατιάνα Στεφανίδου.