Νέος Εκλογικός Νόμος

Ο Νέος Εκλογικός Νόμος είναι ωραίος ενώ ο παλιός είναι αλλιώς.
Δηλαδή τι αλλιώς , ένα μάτσο χάλια ήταν. Αφού τον είδαν μια φορά κάτι παιδιά (φίλοι μου) και τρόμαξαν. Άσε που ήταν και τέρμα αναχρονιστικός. Τόσος αναχρονισμός ούτε από ηλιακό ρολόι σε σκιά.
Και δεν άφηνε και τον κόσμο να εκφραστεί. Μόλις πήγαινες να πείς μια κουβέντα έσκαγαν κάτι μυστήριοι τύποι με καπέλα και γκαμπαρντίνες και σε πηγαίναν σηκωτό στον Ευαγγελάτο (οσία η μνήμη του).
Τα πράγματα ήταν δύσκολα . Η Δημοκρατία είχε φτάσει σε ένα τέλμα . Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο .
Μέσα από την Σκοτεινιά όμως έφτασε το αρχηγόπουλο ο Σκανδαλίξ και ξαναζωντάνεψε τις ελπίδες μας. Διορίστηκε νέος σερίφης και κύρηξε τον λόγο του σ' όλη την άγρια δύση. Ο νέος εκλογικός νόμος ήταν πιο τρέντυ, πιο "ιν" και μύριζε και καλύτερα.
Είναι και γραμμένος με μαρκαδόρους Καριόκα.
Έλυσε όλα τα προβλήματα αυτοδιοίκησης αφού προέβλεπε κάθε βράδυ στο συμβούλιο του χωριού να ψήνουν αγριογούρουνα . Κάτι ξεπερασμένες έννοιες όπως η πλειοψηφία και το μαύρισμα σε σολάριουμ είναι πλέον μπανάλ και τρε ζολί.

[επεξεργασία] Ειδικές Ρυθμίσεις

Στην Άνω Μουσουνίτσα ισοβάθμησαν δύο υποψήφιοι με 6 ψήφους ο καθένας . Στον δεύτερο γύρο νικήτρια αναδείχτηκε η αποχή με το συντριπτικό 42% και συζητείτε ο δήμος να μετατραπεί σε αυτόνομη αναρχοσοσιαλιστική κομμούνα.