Νέα Δημοκρατία

ND longo
Nd

Το logo μετά την σεξυ ανανέωση

“Υπάρχει καλύτερη Μαρμέλαδα και τη θέλω θέλουμε”

- Κώστας Καραμανλής για όταν οραματιζόταν την Νέα Ελλάδα με την ΝΔ

Κώμα που ίδρυσαν οι απανταχού (=εκ Γαλλίας) Έλληνες δεξιοί (ναι καλά...). Με αρχικα ΝΔ. Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Θεσσαλονίκη (την πόλη-κράτος που γράφεται με ένα αλλά διαβάζεται με δυο, ίσως και τρια λάμδα) τα αρχικά αυτά σημαίνουν και Ντεμέκ Δημοκρατία. Έχει για πρόεδρο έναν πολύ άτυχο άνθρωπο. Το κατά κόσμον όνομα του Αντώνης Σαμαράς, και ο γιατί είναι πολύ άτυχος θα το εξετάσουμε λεπτομερώς παρακάτω. Υπάρχουν διάφορα είδη και υπο-είδη του πολιτικού ζωικού βασιλείου στο κόμμα αυτό όπως: Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου (μάγισσα, μέντιουμ, χαρτορίχτρα, καφετζού και πρώην σύζυγος του Δρακουμέλ από τα Στρουμφάκια), Τσιτουρίδης (έχει πολλούς κουμπάρους, πράγμα περίεργο για πολιτικούς - εξαιρείται ο Ψωμιάδης), Σιούφας (εξωγήινος απο το ανάποδο Αlpha του κενταύρου ), Funny Πάλι Πέτρα(στο μυαλό) λιά (ή αλλιώς Φάνη Παλλη Πετραλια), ο Στρατηγός Πολύδωρας και ο Αλογομούρης ή Αλογοσκούφης ή Αλογογκούφη ή Αλογοθκούφηθ.

[επεξεργασία] Ο Επίτιμος

Επίτιμος πρόεδρος του κόμματος ήταν, είναι και θα είναι στους αιώνες των αιώνων (αμήν) ο Μητσοτάκης. Τίποτα άλλο δεν γράφουμε επί του θέματος λόγω του ότι κάποιοι κακοήθεις μπορεί να χαρακτηρίσουν την ευγενική αυτή ψυχή με λέξεις όπως γκαντέμης, Δρακουμέλ κλπ κλπ. Φτου σας!

[επεξεργασία] Παλαιά Δημοκρατία

Το κόμμα αρχικά ονομαζόταν Παλαιά Δημοκρατία, αλλά μετονομάστηκε σε Νέα δημοκρατία για να πάρει απήχηση και ψήφους από τους απανταχού νέους δεξιούς ψηφοφόρους ( ή ψωφοφόρους ). Από τότε βρίσκεται σε σκληρή αντιπαράθεση με το ΠΑ.ΣΟ.Κ το οποίο νομίζει ότι είναι κόμμα. Επίσης επειδή τα αρχικά της Παλαιάς Δημοκρατίας είναι προφανώς ΠΔ υπήρξε διαμάχη στα δικαστήρια με την εκκλησία καθώς ΠΔ είναι και η Παλαιά Διαθήκη. Τελικά το ποιος κέρδισε μάλλον το καταλάβατε...

[επεξεργασία] Ιστορία

Karamanlis nd-350x250

Ο Καταλληλότερος. Προσέξτε την μπέρτα στα χρώματα της βράκας του Οβελίξ, σύμβολο της ακόρεστης πείνας του πρώην πρωθυπουργού μας

Ως παλαιά δημοκρατία κυβέρνησε την Ελλάδα στις αρχές του 20ου αιώνα όπου και έφερε τη χούντα επειδή δεν πήγαινε άλλου η κατάσταση με τους απανταχού χίππιδες και κομουνιστές. Δεν άντεξε όμως στις πιέσεις των εξωκυβερνητικών παραγόντων και με την απώλεια της υποστήριξης από τους Ελ,και την εξουσία ανέλαβε ο Παπανδρέου ο 2ος, αρχηγός του, νέου τότε, κόμματος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Στη μετέπειτα πορεία της, η ΝΔ επανήλθε στη εξουσία στις αρχές της δεκαετίας του '90 με αρχηγό τον Κωσταντίνο Μητσοτάκη, αρχιγκαντέμη. Φυσικά αυτό κράτησε για λίγο και μετά η ΝΔ έκανε μια δεκαετία να ξαναδεί το φως, μέχρι την έλευση του μεγάλου (κυριολεκτικά), Κωστα Καραμαλη.

[επεξεργασία] Η χρυσή πενταετία: 2004-2009

"Μαζί θα πάμε την Ελλάδα μπροστά" ελέγε και ξαναέλεγε ο Κωστάκης. "Φτάνει να βγάλουμε την όπισθεν." Όλα αυτά πριν τις εκλογές. Γιατί μετά έλεγε "Ωχ, ρε μα***α δεν βγαίνει η όπισθεν, κόλλησε". Οπότε θα πρέπει να θεωρηθούν τουλάχιστον ανακριβή τα σχόλια του τύπου: "Παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και κάναμε ένα βήμα μπρος". Είδε και απόειδε ο Κώστας γύρισε πίσω στην αγαπημένη του ασχολία, ps3 και τυρόπιτες.
Από την άλλη ο Αλογογκούφη έλεγε: "Κρυφά ελλείμματα παραλάβαμε" και συμπλήρωνε: "Και να δείτε τι καλά που τα κρύψαμε! Σιγά να μην τα βρούνε οι επόμενοι!" Οφείλουμε όμως να αναγνωρίσουμε ότι παρότι καμένη γη παρέλαβε, ως γνήσιος Υπουργός Οικονομίας δεν αγόρασε βενζίνη έτσι ώστε να την παραδώσει πιο καμένη στους επόμενους. Τόσοι άλλοι μαλ***ς είναι στην κυβέρνηση ας κάνουν και αυτοί κάτι. Και φυσικά ούτε φώναζε συνέχεια στα κανάλια "Όλα στο φως". Ξέρεις πόσο έχει πάει η ΔΕΗ;

Για την ιστορία ας δούμε κάποια από τα μέλη της κυβέρνησης αυτής:
Πραγματικός Πρωθυπουργός: Θεόδωρος Ζαχαρέας
Πρωθυπουργός Τύπου: Κώστας Καραμανλής
Υπουργείο Οικονομίας: George Horsecap
Υπουργείο Συνετισμού και Αναμόρφωσης Τεντιμπόηδων: Φραου Μαριέττα Γιαννάκου
Υπουργείο θρησκευμάτων: Πατέρας Εφραίμ
Υπουργείο (Υπο)Απασχόλησης: Μαχάτμα Μαγγίνας που διαδέχθηκε τον "Τσίτου"
Υπουργείο Ανέμων και Ασύμμετρων Απειλών: Στρατηγός Μπάΐρον Πολύδωρας
Υπουργείο Εσωτερικών: Ανεπροκόπης (Πάκης για τους φίλους) Παυλόπουλος
Υπουργείο Άμυνας: Βαγγέλης-μύγα1/2 can1 κολλα ρακι-Μεΐμαράκης
Υπουργείο Εξωτερικών: Οικογένεια Μ

Τα υπόλοιπα υπουργεία είτε λειτούργησαν είτε όχι το ίδιο έκανε...

[επεξεργασία] Ηγετικές φυσιογνωμίες της ΝΔ

Επειδή κάθε κόμμα διακρίνεται για τις μεγάλες ηγετικές του φυσιογνωμίες, έτσι και η ΝΔ έχει ένα άξιο και στιβαρό ηγέτη για να κρατάει τα ηνία. Όχι πάντα φυσικά γιατί μερικές φορές θα πρέπει να κρατάει το joystick ή κανα hamburger.
Ο Κώστας (ή Κωστάκης ή Μπουλούκος ή Χονδρός) Καραμανλής έχει γνωρίσει πολλές προσωπικές διακρίσεις. Καταρχάς η Σώνει τον έχρισε επίσημο αντιπρόσωπο του παιχνιδοσταθμού (ή playstation) στη χώρα μας. Πλέον όλες οι νέες κυκλοφορίες περνάνε από τον έλεγχο του ενώ έχει συστήσει στην εταιρεία τη κατασκευή της πατενταρισμένης τεχνολογίας anti-mitsotakis για να μη τον νικάει η Ντόρα στα ένας εναντίον ενός. Στη καινούργια έκδοση του παιχνιδιού Rockband αναμένεται να συμμετάσχει και ο τεως υπουργός Οικονομίας, Οικονομικών και Εθνικής Ιππασίας Γιώργος Αλογοθκούφηθ. Οι εταιρείες Μήλο και Μικρομαλακή (γνωστές και ως Apple και Microsoft) δήλωσαν στο πλαίσιο μεγάλης έκθεσης οτι ένας από τους βασικούς στόχους για τις νέες κονσόλες που θα λανσάρουν στην αγορά θα είναι να καλύψουν τις απαιτήσεις του Μπούλη ενώ έχουν ήδη ανακοινώσει την υποστήριξη multiplayer για όλο το υπουργικό συμβούλιο. Επίσης γνωστή αλυσίδα με είδη υγιεινής διατροφής του απένειμε το χρυσό σταυρό του Gold Berger και μια πατάτες με σος. Ο τεως πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για τη δημιουργία προσφοράς για ένα burger και κόκα κόλα και αναψυκτικό της επιλογής των πολιτών στη προνομιακή τιμη των 4€.
Για τον Επίτιμο δεν γράφουμε τίποτα, καθώς ότι θέλετε θα το βρείτε στο τεράστιο άρθρο της έγκυρης αυτής εγκυκλοπαίδειας το όποιο υπάρχει ως μια ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στο πρόσωπό του για τα όσα ευτυχώς δεν πρόλαβε να κάνει όταν ήταν πρωθυπουργός.
Και δεν πρόλαβε να τα κάνει γιατί ο Αντώνης Σαμαράς του τα χάλασε όχι μια αλλά δύο φορές. Το 1993 και καμιά 15αρια χρόνια αργότερα όταν έκανε την πολύτιμη και εύθραυστη του Ντορούλα να κλαίει. Πώς ήταν η Δήμητρα στο "Σ' αγαπώ, μ' αγαπάς"; (Πότε θα γίνω μάνα;) Έτσι και εδώ: "Πότε θα γίνω πρωθυπουργός"; Φυσικά ο Αντώνης πλέον είναι καταδικασμένος να είναι τόσο άτυχος, καθώς ο μπαμπάκας της Ντορούλας ασχολήθηκε μαζί του για περισσότερα από 33,71 χιλιοστά του δευτερολέπτου χρόνος που, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ο ελάχιστος ώστε να παρουσιαστούν μόνιμες παρενέργειες στον άνθρωπο από την έκθεση του στο ιδιαίτερα ραδιατυχό Μητσοτακιόνιο.

[επεξεργασία] Μετονομασία

ND-FREE-WIFI

Το νέο λογότυπο της Νέας Δημοκρατίας μετά την μετονομασία σε FREE WI-FI.

Το κώμα της Νέας Δημοκρατίας αναμένεται σύντομα να μετονομαστεί σε Νέα Δημοπρασία. Ήδη,έχει ξεκινήσει η δημοπράτηση και εκποίηση δημόσιας περιουσίας σε τιμές ευκαιρίας αλλά και οι προσφορές και οι εκπτώσεις προς ξένους επενδυτές. _________________________________

Το Νοέμβρη του 2013 αποφασίστηκε από τον Αντώνη Σαμαρά να αλλάξει το όνομα σε FREE WI-FI, και να αλλάξει και το λογότυπο.

ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Apolithoma
Αυτό το άρθρο γράφτηκε πριν εκατομμύρια χρόνια.

Βοηθήστε το να βγει από το μουσείο γράφοντας νέες μαλακίες.