Νάσος

Nasos

Φίλος δι' αλληλογραφίας

Ο Νάσος δεν ειναι άλλος από τον Αυστραλό φίλο της Ελένης Βλαχάκη με τον οποίο συνομιλούσε καιρό δια μέσου αλληλογραφίας. Αμετανόητος ροκάς παθιασμένος Led Zeppelinας πρόγονος των Νεάτερνταλ και ετεροθαλής αδερφός του Όλιβερ Καν, γνωστός και ως Κούρκουλος.

[επεξεργασία] Ο ρόλος του στο τηλεοπτικό δράμα

Ως πρόγονος των Νεάτερνταλ η Ελένη Βλαχάκη τρόμαξε που τον είδε και για να ξορκίσει το κακό έθαψε τους δίσκους των Led Zeppelin. O Nάσος όμως που έτρεφε μεγάλη λατρεία για την ωραία Ελένη την κυνηγούσε παντού. Εκείνη για να τον αποφύγει του είπε πως τα έχει με την σιχαμένη Κατακουζήνα μα αυτός δεν την πίστεψε.

Η αγάπη του για την γκαρσόνα ήταν τόσο μεγάλη ώστε όποιος την έβριζε τοιουτοτρόπως πάθαινε και μια νίλα. Αυτή την νίλα την έπαθε ο οινοχοός Νικόλας Βαρθακούλιας, το αθώο μυρμηγκάκι Ματίνα Μανταρινάκη, ο σαχλοκαζάνοβας Μάνθος Φουστάνος και η γκαρσόνα βου Πέγκη Καρρά . Στο τέλος ο Νάσος πίστεψε το ειδύλλιο της Ελένης με την Κατακουζήνα και πήγε να βρει μια Μαρία που τα έχει με έναν Κιμούλη.

[επεξεργασία] Αγαπημένα Αποφθέγματα

  • "Θα πατήσεις ένα αθώο μυρμηγκάκι; είναι κράιμα το καημένο"
  • "Σιωπή λαιμοκοντόρε γιατί σε έχω βάλει στο μάτι"
  • "Ω! Έχεις και τους Θεούς!"
  • ""παλικάρι ανοιξες τον λακό σου, τολμησες ρε να βρισεις τη Χελεν? Τώρα θα μετρήσουμε μαζί τα δόντια σου στον παγκο. Η Ελένη τζουτζέ είναι ή γυναικα της ζωής μου!""