Μύκονος

Mykonos map

“Την έχω χεσμένη...”

- Ο Λάκης Γαβαλάς, από την VIP πτέρυγα του Κορυδαλλού για τη Μύκονο

Η Μύκονος είναι ένα νησί στην θάλασσα περιτριγυρισμένο από θάλασσα. Δίπλα από την Μύκονο, βρίσκεται η Ελλάδα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Η Μύκονος πήρε το όνομά της από τον Μύκονο, γιο του Πάριου, μυθικού βασιλιά της Λέσβου, ο οποίος καταγόταν από το Κονιτοπουλαίικο. Κατά μια διαφορετική εκδοχή, το όνομα προέρχεται από παραφθορά της έκφρασης μη κώνος, δεδομένου ότι το σχήμα του νησιού κάθε άλλο παρά κωνικό είναι. Στα τέλη της δεύτερης χιλιετίας π.Χ. η Μύκονος κατοικήθηκε από τα Βριλ. Δεν γνωρίζουμε πολλά για την αρχαία Μύκονο, όμως από επιστημονικές έρευνες προκύπτει πως εκεί υπάρχει μία μυστηριώδης δύναμη που ελκύει ομάδες ανθρώπων χωρίς κάποια λογική εξήγηση. Ο πανεπιστήμονας Ηλίας Κακάς ανακάλυψε πως εκεί είναι τοποθετημένη μία μαγνητική πηγή κατασκευασμένη από τα Βριλ ως τεχνολογική αντεπίθεση προς τους Ελ. Σύμφωνα όμως με τον Τιμαίιους του Γιου γκι ο (παρατσούκλι του Πλάτωνα), η δύναμη αυτή ήταν που ξεκίνησε τον πόλεμο της Ατλαντίδας, την οποία όμως η Μύκονος εκτόπισε από το προσκήνιο. Η πηγή αυτή ονομάζεται General Administrational Yogurts (G.A.Y.) και είχε σκοπό να προσελκύει τους εξυπνότερους ανθρώπους, για να τους υποδουλώσουν και έτσι να εξελιχθούν τεχνολογικά. Όμως ένας χλιμίντζουρας κατούρησε την συσκευή και τα κυκλώματα αντιστράφηκαν, με αποτέλεσμα στην Μύκονο να έρχονται το ακριβώς αντίθετο από ότι θέλανε τα Βριλ. Δηλαδή όλα τα κατώτερα όντα του πλανήτη.

Η Μύκονος συνεργαζόταν με το Νταρθ Βέιντερ, στέλνοντας του προμήθειες και οικοδομικά υλικά για την κατασκευή του Ντεθ Σταρ. Η καταστροφή όμως του Ντεθ Σταρ έριξε τη Μύκονο σε λησμονιά. Το 1821 ενώ βρισκόταν υπό την κατοχή των Ντούρκων αδελφών Αχμέτ Τσογλάν και Μοχάμετ Μπουνταλά, υπέστη καταστροφές από τους εξστρεμιστές Ελ. Δεκαετίες αργότερα παραχωρήθηκε στη Γερμανία. Η Μύκονος καταστράφηκε τελείως και στην ουσία ερημώθηκε το 1949 από τον Μουσολίνι και τους μακαρονάδες του. Κατά την Τουρκοκρατία οι Μυκονιάτες αποδείχτηκαν έμπειροι ναυτικοί και προσέφεραν πολύτιμες υπηρεσίες στον αμερικάνικο στόλο. Μεγάλη μορφή του αγώνα θεωρείται η Μαντώ Τσιμπούκα η οποία κατόρθωσε με τα κορίτσια της να κρατήσει υψηλό το ηθικό των ανδρών και να απωθήσει τους Ντούρκους όταν επιχείρησαν απόβαση στη Μύκονο.

Ακολούθως η εκκλησία θέλησε να κατακτήσει την Μύκονο γιατί το Άγιον όρος δεν είχε πλάκα. Είχαν ακούσει πως στο νησί φοριούνται κάτι περίεργα ρούχα, τα τάνγκα, τα στρινγκ, ο ορισμός στηθόδεσμος δεν υπάρχει (μάλλον το νησί δεν παράγει ύφασμα). Μάλιστα ο Θεός είχε αναφέρει την Μύκονο στην Παλαιά Διαθήκη προαναγγέλλοντας τον ερχομό του αντίχριστου στο νησί. Οι ιερείς θέλησαν να προστατεύσουν την ανθρωπότητα, όπως έκανε και ο σούπερμαν το 1940 στον Β' Παγκόσμιο. Παπάδες ωστόσο έχουνε παρουσιαστεί στην αν-ίερη νήσο, σύμφωνα με μαρτυρίες τουριστών περί μαυροντυμένων μουσάτων, ασορτί με κάτι ντεμοντέ χάλκινα τσαντάκια τα οποία έχουν πάρει φωτιά (καλά που δεν έχει δέντρα το νησί δηλαδή).

[επεξεργασία] Εξέλιξη

Από το 1970 και μετά η Μύκονος μεταμορφώθηκε σταδιακά σε ένα κοσμοπολίτικο προορισμό, ο οποίος μετά την αποτυχία των πειραμάτων των Βριλ έλκει πολλούς ανώμαλους της χάιπερ κλας σοσάετι (hyper class society). Εκεί πλέον πάνε η Άννα Βίσση, ο Σάκης Ρουβάς, Έλλη Κοκκίνου, Έλενα Παπαρίζου. κ.λ.π. Παρόλα αυτά το βόρειο τμήμα του νησιού παραμένει υπό την κατοχή των Βριλ. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, γνωστή και ως "MAD AWARDS", όπου και ακούστηκε, το διαχρονικό πλέον, σύνθημα "Λευτεριά στη Βόρεια Μύκονο".

Εκτός απο τους προαναφερθέντες, αρκετοί είναι οι λοιποί επισκέπτες του νησιού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Εκτός από τα Ντουρκικά F-16 τα οποία είναι καθημερινό θέαμα και αποτελεί ένα από τα αξιοθέατα του νησιού, τακτικές είναι και οι επισκέψεις αγγλίδων ηλικίας 8-18.

Το νησί έχει πολλές παραλίες για θρησκευτικές συνευρέσεις και πάρτυ με ούζα. Η διασημότερη παραλία είναι η σούπερ παραντάις η οποία φημίζεται για την σεμνότητα και σοβαρότητα των θαμώνων της.

[επεξεργασία] Αρχαιότητα

Πρόσφατες αρχαιολογικές ανακαλύψεις συνδέουν την Μύκονο με τους Μυκηναίους, ένα πρωτο-ελληνικό φύλο, γνωστοί για την συνεισφορά του στους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες, όσο και για την αντιζηλία τους με τους τότε κάτοικους της γειτονικής Ατλαντίδας. Σύμφωνα με έγκυρες προκατακλυσμιαίες πηγές, στη νήσο Μύκονο βρήκαν καταφύγιο ο Βάκχος με τη θεά Αφροδίτη, κυνηγημένοι από τον Ήφαιστο (κερατάς) όπου και συνουσιάστηκαν σε μια παραλία και έφεραν στον κόσμο στον Super Adam. Αργότερα τον Super Adam δανείστηκε η Βίβλος ενώ η παραλία αυτή πήρε τιμής ένεκεν το όνομα "ΥΠΕΡΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ" δηλαδή στα ελληνικά "SUPER PARADISE".

[επεξεργασία] Δείτε επίσης