Μόρντορ

Μόρντορ
No one simply walks into Mordor

Mordor2
NewTurkeyFlag
 
Anatolia composite NASA
Πληθυσμός 100.000.0000 μογγολοειδή
Έκταση 4-5 τετρ. χλμ.
Πρωτεύουσα Ένας θεός ξέρει
Θρησκεία Ισλάμ
Εθνικότητα Ντούρκοι
Επίσημη γλώσσα Ντούρκικα
Κυβέρνηση Μέγας άρχοντας Σάουρον

Η Μόρντορ (γνωστή σε ανθελληνικούς κύκλους και ως Τουρκία) είναι μια χώρα που συνορεύει με την Ελλάδα. Για την ακρίβεια, είναι ελληνικό έδαφος κατεχόμενο από μογγολικές πορδές εχμμμ, εννοω ορδές. Βρίσκεται ανατολικά της Ελλάδας και συχνά η απόλυτη ελληνίδα σταρ ξεκινάει από εκεί τη διεθνή καριέρα της. Η περιοχή αυτή είναι κομμάτι της Ελλάδος, αλλά η Ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να την πουλήσει, γιατί ο προϋπολογισμός του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έφτανε για τα έργα εκεί.

Πρωτεύουσα της χώρας είναι η Άγκυρα (απόλυτη σχέση με την ναυτική τέχνη).

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] Πολύ παλιά

Στα παλιά χρόνια (όταν η απόλυτη ελληνίδα σταρ ήταν ακόμα 50 χρονών), η Μόρντορ ήταν μέρος των τόπων που ζούσαν οι Ελληνίκιοι. Μόνο. Αλήθεια. Κανείς άλλος. Οι Χεσταίοι και οι Κοκοφοίνικες ήταν Έλληνες κι'αυτοί. Στ'ορκίζομαι σου λέω! Λίγο πιο πέρα ήταν και οι Αρμέγιοι αλλά μη το πεις πουθενά θα πουνε ότι τους διώξαμε με γενοκτονία. Στα πολύ παλιά λοιπόν αυτά χρόνια, η ιστορία της περιοχής ταυτίζεται με την ιστορία της Ελλάδας.

Στη Μόρντορ οι Ελληνίκιοι έφτιαξαν μεγάλες πόλεις, όπως τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Οι πόλεις αυτές διακρίθηκαν παγκοσμίως για τους διάσημους ποιητές, φιλοσόφους και ταβλαδόρους τους.

Διάσημοι Ελληνίκιοι της Πολύ Παλιάς Μόρντορ

[επεξεργασία] Παλιά

Bluemosquefront

Παλιοί Ελ μιναρέδες- η βυζαντινή εκκλησία είναι νεότερη προσθήκη-

Μετά οι Ελληνίκιοι ως γνωστόν φτάξανε τη Βυζαντινότητα. Επίσημη γλώσσα των μορτνοριανών ελληνίκιων έγιναν τα Γκρόιτς. Στον καιρό τους αναπτύχθηκε σημαντικά η τέχνη της παπαρολογίας, του σασπένς και της κατασκευής τζαμιών χωρίς μιναρέδες.

Στη διάρκεια αυτής της περιόδου η απόλυτη ελληνίδα σταρ, άρχισε να ωριμάζει φωνητικά και κωλικά. Τότε για πρώτη φορά οι πρώιμες της ηχογραφήσεις δόνησαν τα τζαμιά της Μόρντορ, δείχνοντας ότι από εκεί θα ξεκινούσε τη διεθνή της καριέρα.

Επίσης κατά τη διάρκει αυτής της περιόδου, οι Ελληνίκιοι δοκίμασαν για πρώτη φορά την τύχη τους στα ολυπιακά αθληματα κανόε, καγιάκ, τζούντο, αμπάριζα και τάβλι. Οι συμμετόχές τους σε διοργανώσεις πάντως σε μεγάλο βαθμό σκιάστηκαν από σκάνδαλα ντόπιγκ, καθώς οι πρωταθλητές τους στο τζούντο βρέθηκαν να έχουν τερματίσει από τεσσερις φορές ο καθένας το Mortal Kombat.

Από τις μεγαλυτερες καταστροφές της περόδου ήταν και η άφιξη των ντουρικών φυλών στα πρόθυρα της Μόρντορ. Οι Ελληνίκιοι στην αρχή δεν φοβηθηκαν ιδιαίτερα γιατί οι ντούρκοι ήταν μπουνταλάδες. Μετά, όμως, την κάτσανε τη βάρκα...

[επεξεργασία] Λιγότερο παλιά

Οι Ντουρκοι άρεσαν τόσο πολύ σε αυτήν τη χόρα, ώστε να μείνουν, γιατί εκτός από την απόλυτη σταρ, στην Κωνσταντινούπολη, είχε εκτός από ωραίο μπακλαβά και καλό σις κεμπαμπ. Έμεινε πασίγνωστη για την «Οθωμανική στάση» και την Σερνταπ από την Euroβυζιών.. Έτσι, οι Ντουρκοι μπαστακωθήκανε και διώξανε τους κατσικωμένους ελ, ιδρύοντας την Οθωμαντική αυτοκρατωρία υπό τον Όθωνα.

[επεξεργασία] Πιο πρόσφατα

Mordor

Τα δύο κλαμπ στα οποία εμφανιζόταν η απόλυτη ελληνίδα σταρ

Η ιστορία της περιοχής άλλαξε άρδην όταν εμφανίστηκαν οι Σουτζούκι Ντούρκοι για να κάνουν ντουρκοκρατία. Μογγολικά φύλα από το Τζατζικιστάν έδωσαν όρκο πίστης στο Σουτζούκος και επιθύμησαν τη γη του ιδρυτή του κράτους τους. Οι ντούρκοι γούσταραν τόσο πολύ με την απόλυτη Ελληνίδα σταρ που αποφάσισαν να μείνουν. Αποφάσισαν επίσης να διώξουν τους Ελληνίκιους από την Μόρντορ, για να κρατήσουν την απόλυτη Ελληνίδα σταρ μόνο για τον εαυτό τους.

Η απόλυτη ελληνίδα σταρ, αρχισε να εμφανίζεται τακτικά σε δυο κλαμπ, το New Ταξίμ Skyladiko και το Κλάμπ ηλικιωμένων γκόλφερ Γλυφάδας, προκαλώντας πανικό και ενθουσιασμό στα πλήθη.

Φήμες που φέρουν τα Βριλ πίσω από την εκδίωξη των Ελληνίκιων από τη Μόρντορ ελέγχονται ως κακοήθεις. Αλλωστε διάφοροι σοφοί γέροντες ήδη από την περίοδο αυτή μίλησαν και προφήτευσαν την Κόκκινη Μηλιά και το Ξανθό Γένος που θα διώξει τους ντούρκους και θα φέρει πάλι τη Βυζαντινότητα, αποκαθιστώντας τους δίκαιους ανθρώπους, την ομελέτα με ρίγανη, τα λάδια αυτοκινήτου και φυσικά τα ζουτζούκια και σουζτουκάκια.

[επεξεργασία] Ντουρκοκρατία

Τουρκοκρατία είναι η αιτία για κάθε κακό της ελληνικής κοινωνίας (μέσα και έξω από τον Ελλαδικό χώρο). Πρόκειται για το κλασσικό ψυχολογικό σύμπτωμα της αντιμετάθεσης, κατά το οποίο ο ασθενής (εδώ ο Έλλην, ο Ελληνάρας ή ο Ελληνίκιος), αρνούμενος να αποδεχθεί οποιαδήποτε ευθύνη, θεωρεί κάποιον άλλο (εδώ την περίοδο διακυβέρνησης των Ελλήνων από τους Τούρκους) υπεύθυνο για την κατάντια του.

Η λέξη συνοδεύεται συνήθως από ένα "άχ" (εις ανάμνησιν της βαριάς σκλαβιάς που είχε υποφέρει ο ζυγός του Έλληνα) και ακολουθείται από ένα "...ε.. τι να κάνουμε, 400 χρόνια ήταν αυτά".
Πρόσφατα όμως, ιστορικοί και οικονομολόγοι, έφθασαν στο συμπέρασμα ότι το "άχ" που λέει ο Έλληνας ήταν νοσταλγικό. Η φορολογία που επέβαλαν οι Τούρκοι στους Έλληνες περιοριζόταν πάντα κάτω του 10%. Τούρκοι, συγγνώμη... Γυρίστε πίσω. Μας πήρε πίπα-κώλο όλη αυτή η υπόθεση. Ελάτε. Πληρώστε μας το χρέος και εμείς θα βγάλουμε το φέσι του προ-πάππου μας και θα το φορέσουμε!

[επεξεργασία] Οικονομία

Εκτός από τον τουρισμό η Τουρκία στηρίζει την οικονομία της στην εξαγωγή αρνίσιου σις κεμπάπ (σε ξυλάκι στη Β. Ελλάδα, σε καλαμάκι στο Νότο), τας κεμπάπ, τσορμπά, ντολμά, σαρμά, παστουρμά, ιμάμ μπαϊλντίων, εκμέκ κανταΐφιων, τουλούμπας, καζάν ντιπίου, σουτζούκ λουκούμ, χανούμ μπουρέκ ..(με κόβει λόρδα). Επίσης εξάγουν μουσικούς δρόμους (ουσάκ, χιτζάζ, κτλ) Θεσσαλονικιώτικους δρόμους (Σεφτέ γιοκ καλτερίμ, Τσουτσού Χανούμ ντοβλέτ, Φερετζέ ασκέρ μαχαλά) και Τούρκικα σήριαλ. Συναγωνίζονται την Μοιραράκη στη πώληση χαλιών γιατί δέχονται παζάρεμα μέχρι τελικής πτώσης.

[επεξεργασία] Τώρα τελευταία

TurkishYTL

Μετάλλιο της Μόρντορ

Η μοντέρνα ιστορία της Μόρντορ άρχισε την προηγούμενη Πέμπτη, όταν η Μόρντορ μετά απο 25.000 χρόνια σκλαβιάς και φυλακής αποφάσισε να δώσει ανεξαρτησία στην Ελλάδα και να επιστρέψει πίσω στους Ελληνίκιους την απόλυτη ελληνίδα σταρ.

Οι Ελληνίκιοι έφτιαξαν μια καινούρια χώρα, απέναντι από τη Μόρντορ υιοθετώντας βασικές Μορντοριανές αξίες όπως η σκλήρή δουλεία [sic, sic....], η αφοσίωση στον Μπάοκ, το λάδωμα, το καθημερινό μπάνιο, το παστίτσιο και τα γκομενάκια. Οι Μορντοριανοί ζηλεύοντας το σύχρονο και ευνομούμενο (μερικές φορές) κράτος των Ελληνίκιων, αποφάσισαν και αυτοί να φτιάξουν ένα τέτοιο δικό τους.

Η ευκαρία δεν άργησε να φανεί όταν οπαδοί του Πανιωνίου μετεβησαν στη Σμύρνη το 1922 για να παρακολουθήσουν τον αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε. Οι "πάνθηρες" τα έκαναν γυαλιά καρφιά έπειδη ο Πανιώνιος έχασε, σε ένα κατά τα άλλα αδιάφορο βαθμολογικά ματς, και οι Μορντοριανοί (που στο μεταξύ άρχισαν να γίνονται γνωστοί με το μοντέρνο όνομα τους: Τούρκοι) βρήκαν ευκαιρία και με την σοφή (κατά τα άλλα) καθοδήγηση του τοπικού κοτζάμπαση που έμεινε στην Ιστορία ως Κεμάλ Αταντούρκ, κατάφεραν να βάλουν τους Πανιώνιους πίσω στο Ρομίλντα για την Ελλάδα.

Το μακρύ ταξίδι των Πανιώνιων πίσω στην Ελλάδα ακολούθησε τη διαδρομή Σμύρνη-Σουέζ-Καράτσι-Γιοκοχάμα-Βλαντιβοστόκ-Β. Πόλος-Αρκάνγκελσκ-Αγία Πετρούπολη-Κίελο-Καλαί-Μπούργκος-Βαλένθια-Νάπολι-Ανκόνα-Πάτρα. Όταν έφτασαν στην πατρίδα οι Πανιώνιοι κατάλαβαν την αποκοτιά που είχαν κάνει η όλη ιστορία ονομάστηκε Μικρασιατική Καταστροφή, για κανέναν προφανή λόγο, πέραν ότι άρεσε στον Μπέο.

Στο μεταξύ οι Ντούρκοι Μορντοριανοί μοιράστηκαν τα λάφυρα από τους Πανιώνιους, και τα πανώ των Πανιώνιων τώρα κοσμούν κοσμικές ταβέρνες της γείτονος. Με την ευκαιρία οι Ντούρκοι έφτιαξαν επιτέλους μοντέρνο κράτος, με δική του ανεργία, φτώχια και τρομοκρατία ώστε πλέον να μην χρειάζεται να εισάγουν από το εξωτερικό.

[επεξεργασία] Εναλλακτικές θεωρίες για την πραγματική φύση της Μόρντορ

Κατά τον Τζ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Τόλκιν (are you talking to me?), η Μορντορ ήταν ένα βουνό με φωτιές και διαόλια,κακούς και ελεγκτές της ΕΘΕΛ.Ο Τζ. Ρ. Ρ. Ρ. Ρ. Τόλκιν υποστήριζε ακόμη πως μέχρι την Μόρντορ είχε φτάσει και η χάρη του Γκώλουμ, ενός παράξενου πλάσματος με ωραίο κωλαράκι και εθισμό στα μονόπετρα. Αυτά βεβαίως είναι κακοήθειες. Η Μόρντορ είναι μια καλά κρυμμένη πολιτεία γεμάτη club, πιπίνια, παραλίες και λίγους τύπους που περνάνε ηδονικά (και με το παραπάνω). Απλά προσπαθούν να μην το δημοσιοποιήσουν για να μην γεμίσουν μπακούρια.

[επεξεργασία] Ιδεολογία

Οι Ντούρκοι γουστάρουν οτιδήποτε έχει να κάνει με τις τρεις βασικές αρχές που αναφέρει η θρησκεία τους:

  • Καλοπέραση: σ'αυτό μοιάζουν σατανικά στους γείτονές τους Ελληναράδες,
  • Τεμπελιά: για δες σύμπτωση, και σε τούτο δε διαφέρουν!
  • Καθισιό: ποπο, μα μήπως είναι ίδια κολόφαρα, έλληνες και τούρκοι;

Στο παρελθόν έχουν κατηγορηθεί για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς οι βασικές τους αρχές αποτελούν μέρος της ανώτερης φιλοσοφίας των Βριλ αφού έχουν και πολλά κοινά εμφανισιακά χαρακτηριστικά. Παρ' όλα αυτά ο Αλλάχ κατάφερε ν' αγοράσει τα πνευματικά δικαιώματα και έτσι αποκαταστάθηκε η ειρήνη στην Αυτοκρατορία.(αναφέρεται πως τα πνευματικα δικαιώματα αγοράστηκαν παράνομα αφού ο Αλλάχ έβαλε ως μέσο του τον Ψινάκη

[επεξεργασία] Γεωπολίτικς

Map of europe 1

Ο φόβος των κατοίκων της Δημοκρατίας της Μαλακίας.

[επεξεργασία] Εχθρικές, προς αυτήν, χώρες

[επεξεργασία] Φιλικές, προς αυτήν, χώρες

[επεξεργασία] Δείτε επίσης