Μόνα Λίζα

[επεξεργασία] Είπαν γι'αυτή

Mona-Lisa-Dubai.gif

"Είμαι και η πρώτη"

“Ποιός ηλίθιος τη ζωγράφισε μετά το σφράγισμα!;!”

- Ο Καπουτζίδης

“Για μένα είναι αυτή!”

- Ο Πούτσος

“Σημασία δεν έχει αν αυτή γελάει, αλλά να γελάμε εμείς!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

lim_{xamogelo\to 0}stoma=xamogelo\; tis\; chocoda's

- Κάποιος μαθηματικός

“Ισχύει ότι όποια το κάνει με τον Τσακ έχει έπειτα για πάντα ένα ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη;”

- Ο Ηλίας Ψινάκης
Tsokoda.png

Μία από τις σπάνιες προσωπικές στιγμές που απαθανατίστηκαν.

Η Μόνα Λίζα (Muna Liza) είναι σύγχρονο φωτομοντέλο. Εξειδικεύεται αποκλειστικά στο αριστερό προφίλ προσώπου γωνίας 23,565479871289362178632178°. Έκανε μόνο μία εξαίρεση και έπαιξε στη Φίνος φιλμ μαζί με τον Ξανθόπουλο ως Λίζα. Απέκτησε μία κόρη τη Μαρία την Άσχημη.

[επεξεργασία] Η αρχή

Art,funny,humor,mona,lisa,portrait,woman-b3326b9ac3b02a75f7a2da6ff387e274 h.png

E-MOνα Λίζα

Η αρχή έγινε όταν πόζαρε στον ζωγραφικό πίνακα Τσοκόντα (ιταλικά Chocoda<Choco=σοκολάτα) του Παυλίδη. Εμπνεύστηκε τον πίνακα από την ίδια όταν απατούσε με αυτήν τη γυναίκα του τα τελευταία 30 χρόνια.

Ο Παυλίδης μια φορά αφού την είχε πηδήξει για τα καλά αποφάσισε να τη βάψει. Την ρώτησε πρώτα αν της άρεσε το σεξ, αυτή ψέλισε ένα αααααααααααααααααααααααααχχχ, ναι και πήρε μια έκφραση μεταξύ αμηχανίας, γέλιου, θυμηδίας, αηδίας, θυμού και βλακείας προσπαθώντας ταυτόχρονα να γελάσει αρκετά ώστε να μην ξενερώσει τον Παυλίδη αλλά ταυτόχρονα να μην του δώσει και πολύ θάρρος. Ο Παυλίδης του έκανε κλικ αυτή η έκφραση και αποφάσισε να την αποθανατίσει, της είπε να μείνει έτσι για κανά διήμερο και αυτή δέχθηκε, φυσικά με το αζημείωτο.

Ο πίνακας είναι ελληνικός, άρα δε βρίσκεται εντός Ελλάδας. Για την ακρίβεια βρίσκεται στο μουσείο του Λούγκρου.

[επεξεργασία] Το γέλιο

Tsokoda diaplanitiki.png

Η Μόνα Λίζα σε διαπλανητική καριέρα.

Οι περισσότεροι δήθεν ειδήμονες δεν κατάλαβαν το παρασκήνιο της ιστορίας και αποφάσισαν να ασχολήθουν με το χαμόγελό της. Τελικά συμφώνησαν απόλυτα ότι διαφωνούν καθέτως, οι μισοί υποστήριζαν ότι χαμογελάει και οι άλλοι μισοί ότι δε χαμογελάει. Την λύση τελικά έδωσε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν με τον υλικό δυισμό και η κβαντική φυσική, δηλαδή η Τζοκόντα ταυτόχρονα χαμογελάει και δε χαμογελάει!

[επεξεργασία] Οι υπόλοιποι πίνακες

MONA.png

Ο πίνακας του Λεονάρντο πριν το Photochop.

Μετά τον ορίτζιναλ πίνακα του Παυλίδη η Μόνα λίζα δούλεψε με το Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ως γνωστόν ο Λεονάρντο ήταν αριστερό(χειρας) για αυτό και η Λίζα δεν ξυριζόταν. Ο Λεονάρντο αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το Photochop για να διορθώσει τα γένια της, αλλά τελικά έκανε καλή δουλειά!

Αφού τα κονόμησε καλά αποφάσισε να κάνει λίφτιγκ, για να μη μοιάζει με νταλικέρισσα. Ωστόσο, η Λίζα εξακολούσε να μένει πεισματικά αξύριστη κάτι που φαίνεται και στους επόμενους πίνακες.

Η Λίζα μετά από τη γήινη καταξίωση έκανε διαπλανητική καριέρα. Έγινε αστροναύτισσα με πρόγραμμα της Νάσας και έπαιξε συμμετείχε στους διαγαλαξιακούς πολέμους.

[επεξεργασία] Η πτώση

Paylidiw.png

Ο πρώτος πίνακας.

Η Μόνα μετά αποφάσισε να πολιτευθεί. Έγινε Μουσουλμάνα Ταλιμπάν και πολέμησε στον πόλεμο υπέρ του Λίβανου, χάνοντας όλην την περιουσία της. Βρέθηκε να ζητά ελεημοσύνη στους δρόμους. Τελικά κατάφερε να ξεφύγει στη Γαλλία χάνοντας τα ίχνη της. Έκανε ένα γρήγορο λίφτιγκ και άρχισε να περιποιείται τον εαυτό της, και έκανε μια νέα αρχή ως Κάρλα Μπρούνι. Παντρεύτηκε το Νικολά Σαρκοζί και ζούνε έναν ευτυχισμένο γάμο κάπου στη μέση της Γαλλικής Αβυθηνίας.

[επεξεργασία] Πινακοθήκη