Μωροϊσμός

“Μαμά...!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον μωροϊσμό.

[επεξεργασία] Τί είναι

Το να φέρεται κανείς σαν να είναι μωρό, να μπεμπεκίζει, ενώ είναι ενήλικος. Παράγεται από τις λέξεις μωρό + διχασμός.

[επεξεργασία] Πώς εξελίχθηκε

Ο μωροϊσμός πρωτοεμφανίστηκε στη Βόρεια Ατλαντίδα το 090 π.J. (προ Jesus). Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Αλμπουκέρνης ήταν μάρτυρες στο πρώτο χτύπημα της ασθένειας. Το θύμα ήταν ένας ημι-πίθηκος Φούλης, που ανήκε στη γνωστή δυναστεία των Φουλαίων Ημι-πιθήκων. Οι δύο λαμπροί επιστήμονες Dr. Καραμαζόφ και Dr. Κούλης ήταν οι πρώτοι στην ιστορία της υπερσύγχρονης ιατρικής που προσπάθησαν να βρούν θεραπεία. Μετά από 95,3 ~ 2 χρόνια ο Dr. Κούλης σταμάτησε τις έρευνές του λόγω ανωτέρας βίας. Τον κατάπιε ένα Ανακόντα που έπασχε από ποικιλόχρωμη πιτυρίαση και πέθανε. Ήταν αλλεργικός στα Ανακόντα. Λίγες μέρες αργότερα πέθανε και ο Dr. Καραμαζόφ από δάγκωμα σκύλου (γιγαντότουος). Ήταν αλλεργικός στα τσιουάουα. Αργότερα ανακαλύφθηκε πως και τα δύο ζώα έπασχαν από βαριάς μορφής μωροϊσμό.

[επεξεργασία] Εξάπλωση

Στο Πανεπιστήμιο της Αλμπουκέρνης οι επιστήμονες μελέτησαν τα ζώα (το Ανακόντα και το τσιουάουα) πολύ προσεκτικά. Όταν τελείωσαν τη συλλογή των στοιχείων τα πήγαν βόλτα στο πάρκο για να ξεσκάσουν. Δεν υπολόγισαν όμως τη δύναμη του Ανακόντα που, αφού τους κατασπάραξε, έφαγε το τσιουάουα και το έσκασε από την Ατλαντίδα. Το κύμα το ξέβρασε ψόφιο στη Κίνα, όπου το έπιασε ένας ψαράς και το πήγε πεσκέσι στον Μάο. Ο Μάο έφαγε το φίδι και μετά από δύο μέρες άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα συμπτώματα της ασθένειας.
1. Άρχισε να βγάζει δόντια.
2. Όταν πήγε να τον επισκευτεί ο Μαρξ, του ζήτησε καραμέλες.
3. Τα έκανε πάνω του.
4. Ζητούσε να πιεί σάκε σε μπιμπερό.
5. Έβλεπε καρτούν με τον Ποπάη.

Όταν ο Μάο πέθανε, όλοι πίστεψαν πως η ασθένεια εξαφανίστηκε. Μεγάλο λάθος. Υπάρχουν ακόμα άτομα που πάσχουν από βαριάς μορφής μωροϊσμό.

[επεξεργασία] Συμπτώματα και αντιμετώπιση

Υπάρχουν ενδείξεις που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε αν κάποιος πάσχει από μωροϊσμό και τρόποι να το αντιμετωπίσετε.
Μωρουδιακά δόντια: Όταν κάποιος πάθει μωροϊσμό, τα δόντια του μετατρέπονται σε νεογιλά. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης είναι να τον ξεδοντιάσετε με μια πένσα για να βγούν τότε τα κανονικά του δόντια.
Παιδικά τραγούδια: Ο ασθενής θέλει να ακούει τραγούδια όπως Μια ωραία πεταλούδα και Τα παπάκια στη σειρά. Αυτό αντιμετωπίζεται εύκολα. Αγοράστε cd στα οποία συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας και υποχρεώστε τον ασθενή να τα ακούει σε καθημερινή βάση. Γνωρίζουμε πως θα είναι επίπονο και για τον ασθενή, αλλά και για εσάς, μα είναι πολύ αποτελεσματικό.
Πιπίλα: Αν φτάσετε σε αυτό το στάδιο πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί. Αφαιρέστε με ήρεμες κινήσεις την πιπίλα και τοποθετήστε στη θέση της ένα τσιγάρο. Αν ο ασθενής αντιδράσει βίαια και φτύσει το τσιγάρο στα μούτρα σας πάει να πεί πως είστε ηλίθιος, γιατί ξεχάσατε πως δεν καπνίζει. Οι καπνιστές σπάνια παθαίνουν μωροϊσμό. Το σοκ πάντως θα τον συνεφέρει.
Στυλ Γιωργάκης: Αν ο ασθενής είναι μέλος σε πρώην σοσιαλιστικό κόμμα και υποψήφιος πρωθυπουργός, ρίχτε δίπλα του έναν σοβαρό παιδοβούβαλο με τάσεις Τροτσκικές να πάρει την εξουσία του κόμματος. Αν δεν τα καταφέρετε, συγκαλέστε μία επιτροπή παραπόνων με τον ασθενή αρχηγό και αφήστε τον να βγάλει το άχτι του στη Βουλή. Αν δεν πιάσει και αυτό, βγάλτε τον στον Χατζηνικολάου. Αν δεν πιάσει ούτε αυτό, κάντε του ευθανασία και εκλέξτε καινούριο αρχηγό.

Albert einstein 50 jahre todestag

Ακόμα και ο Άινσταϊν είχε πέσει θύμα του μωροϊσμού.

[επεξεργασία] Φάρμακα

Μερικά φάρμακα που ίσως μπορέσουν να σας βοηθήσουν.

  • Αμονιαζόλ
  • Αροξόλ
  • Άζαξ με αμονιαζόλ
  • Τέζα (ιδιαίτερα αποτελεσματικό με τις κατσαρίδες-ασθενείς)
  • Του-μπο-φλό
  • Κώνειο (ιδιαίτερα αν ο ασθενής είναι φιλόσοφος)
  • Εσωκομματικές εκλογές (ειδικά για περιπτώσεις σοσιαλιστών)
Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.