Μωάμεθ ο Β' ο Εμπαμέσας

Ο ισχυρότερος σουλτάνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, συνεργάτης του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και μακρινός συγγενής του Καρα Τζαφέρ. Κατόρθωσε να κατακτήσει την Κωνσταντινούπολη, καθώς και ο ίδιος ήταν μεγάλος θαυμαστής του μπακλαβά και του σις κεμπάμπ. Μεταξύ άλλων, υπήρξε μεγάλος αντίπαλος του Κωνσταντίνου Παλιοκουβέντα, τελευταίου αυτοκράτορα της Βυζαντινορωμαϊκοελληνικής Αυτοκρατορίας

[επεξεργασία] Η παιδική του ηλικία

Ο Μωάμεθ ή Μάθιου (καλλιτεχνικό) γεννήθηκε μικρός και χνουδωτός, όπως υποστηρίζουν και οι τουρκοαιγυπτιακές ιερογλυφικές γραφές. Στα τέσσερά του χρόνια ανακάλυψε το ταλέντο του να επιβάλλει την άποψη του στους γύρω του (δεν αποκαλούσαν τυχαία ώρα του πόνου την ώρα που ο Μωάμεθ έπρεπε να κάνει μπάνιο). Οι σχέσεις του με τα παιδάκια της ηλικίας του δεν ήταν και οι καλύτερες. Ο ίδιος προτιμούσε να αποκαλεί τους φίλους του σκλάβους, βρωμιάρηδες, άχρηστα κοπρόσκυλα, παρακατιανούς ρακοσυλλέκτες, ακοινώνητα βόδια και παρτάλια.

[επεξεργασία] Η εφηβεία του

Μόλις ο Μάθιου έκλεισε τα δέκατα πέμπτα του χρόνια, κατόρθωσε να πάρει το θρόνο από τον πατέρα του, τον Μωάμεθ τον Α' τον Δυσλεξικό, ο οποίος δεν μπόρεσε να αρθρώσει λέξη καθώς τον οδηγούσαν στη γκιλοτίνα. Μετά τη στέψη του εκτέλεσε το σύνολο της βασιλικής αυλής, τους υπηρέτες και τους μάγειρές του, με την πρόφαση ότι "μία μύγα μπήκε στο δωμάτιό μου". Στην πραγματικότητα, όμως, το έκανε αυτό διότι δεν χώνευε καθόλου τους χριστιανούς, τους οποίους και χτύπησε, πέταξε, σκότωσε, έφτυσε.

[επεξεργασία] Σχέδιο Εξόντωσης Χριστιανών

Ο Μωάμεθ κατέστρωσε ένα σχέδιο για να αφανίσει όλους τους Χριστιανούς από την Αυτοκρατορία του. Από το σχέδιο αυτό θεωρήθηκε ως ο προκάτοχος του Χίτλερ. Συγκέντρωνε όλους τους χριστιανούς σε στρατόπεδα συγκεντώσεως (Προύσα, Κωνσταντινούπολη, Αθήνα) όπου τους έκαιγε με τη χρήση του στερεού πυρός (εξέλιξη του υγρού). Έπειτα με τις στάχτες τους έφτιαχνε μικροκατασκευές, όπως πίνακες, χαλιά, παζλ, μην γνωρίζοντας τον τρόπο κατασκευής σαπουνιών, ακόμα.

Φημολογείται πως την ιδέα την πήρε από τον εβραίο συμπέθερό του, γι αυτό και ο Χίτλερ ως γνήσιος πιστός τους το ανταπέδωσε, 600 χρόνια μετά. Τέτοιες πληροφοριές αντλούνται από την μελέτη των απόκρυφων βιβλίων του Κορανίου, τα οποία γράφτηκαν από μεγάλους ιστορικούς της εποχής, όπως ο Ιάσων ο Μαλακογνώμων, ο Μεμίκ ο Παππούς (από τα σύνορα της αγάπης), ο Αμένοφις ο Τρομπαδούρος και η Πάπισσα Χριστίνα η Τρομερή. Επίσης ένας άλλος γνωστός ιστορικός ήταν ο Καρατζαφέρης, γνωστός ηγετης, που προσπαθεί ακόμα να έρθει για άλλη μια φορά στο θρόνο της ελληνικής αυτοκρατορίας, όπως είχε κάνει και στα χρόνια των δεινοσαύρων.

[επεξεργασία] Πώς του ήρθε

Από μικρή ηλικία ο Μωάμεθ είχε πάει διακοπές στην Κων/πολη, όπου εντυπωσιάστηκε από το Βυζαντινό Μετρό, από το πολλά νάιτ κλαμπ και τα χαρτιά τουαλέτας, καθώς και από την ύπαρξη παρθένων άνω των 9 ετών. Από τότε του μπήκε η ιδέα να καταλάβει αυτήν την πόλη και κλειδώνοννταν στη τουαλέτα και την έπαιζε με τα καρτ-ποστάλ από την Πόλη.

[επεξεργασία] Πολιορκία

Κάπου στο 1100 με 1600 μ.Χ. (θα σας γελάσω), ο Μάθιου αποφάσισε να πάρει την Πόλη κι όποιον γκουσγκούνη έβρισκε. Αφού είχε πει στον μπαμπά του ότι θα γυρνούσε αργά στο σπίτι, γιατί θα έβλεπε με τον επιωπίσθιο φίλο του τον Καβ-Αλί και τον Ελ-σαλάμ-στον-κώλο-σ, πέρασε τα σύνορα με την δικαιολογία στο φύλακα ότι (ντεμέκ) ήθελε να πάρει πατατάκια και θα έφευγε σε λίγο. Βέβαια οι πενήντα χιλιάδες Μπαοκτζήδες που έσερνε από πίσω του, κίνησαν υποψίες, αλλά δικαιολογήθηκε λέγοντας πως θα έπαιρνε πολλά πατατάκια. Την απολέμβανε την ύπαιθρο έξω από την Πόλη κι όταν βαριόταν έβριζε τους από-μέσα με άσχημες κουβέντες, "Να σου καεί η γούνα", "να ταραχθείς στον ύπνο σου", " Όλοι εκεί μέσα είστε βαρέλες, κτλ. Τελικά κι αφού βαρέθηκε, είπε να μπει στην Πόλη, αλλά δεν έβρισκε τον τρόπο. Έτσι, αφού συμβουλεύτηκε τον προσωπκό του Αστρολόγο - Μελλοντολόγο - Συμπαντολόγο - Παπαρολόγο μπήκε από την πίσω πόρτα, αφου πρώτα ανακάλυψε το κλειδί κάτω από το χαλάκι που έλεγε "WELCOME". Όταν πήρε την Πόλη έδωσε την εξής συνέντευξη στον Μάκη : "Από εδώ και μπρος θα είμαστε μια γκιουζέλ ατμόσφαιρα".