Μυανμάρ

Η Μυανμάρ (πρώην Βιρμανία) είναι κράτος της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αποτελούσε Βρετανική αποικία και την πιο πλούσια περιοχή της Ινδοκίνας. Μέχρι που ανέλαβε δράση ο σοσιαλισμός. Σήμερα την κυβερνά ένας 75χρονος στρατιωτικός δικτάτορας που καθορίζει την πολιτική με βάση τις δεισιδαιμονίες και το Κινέζικο ωροσκόπιο, ενω επιβιώνει διπλωματικα χάρη στις πλάτες της Κίνας στον ΟΗΕ.

Burma

[επεξεργασία] Ιστορία

Η Μυανμάρ κατάφερε χάρη στο σοσιαλιστικό και μιλιταριστικό κίνημα που κατέλαβε με πραξικόπημα την εξουσία το 1962, να αποτινάξει τους ιμπεριαλιστές Βρετανούς αφέντες και να έρθει σε σύγκρουση με το μεγάλο κεφάλαιο. Έτσι μπόρεσε να ανατρέψει του συσχετισμούς δυνάμεων που καθόριζαν την μοίρα της χώρας και να αντισταθεί στις φανταχερές αυταπάτες του καπιταλισμού. Με ολομέτωπη αντεπίθεση της λαϊκής τάξης, προχώρησε στην χειραφέτηση της οικονομίας, στην κοινωνική απελευθέρωση του πολίτη και στην διασφαλίση ρυθμιστικών θεσμών μέριμνας και πρόνοιας για τον αγρότη, τον μικροεπιχειρηματία, τον εργαζόμενο. Σήμερα χάρη σε όλον αυτό την λαμπρό και δίκαιο αγώνα, στην Βιρμανία έχουν φτάσει στην αξιοζήλευτη θέση να μην έχουν ούτε καν ηλεκτρικό ρεύμα.

Ναι, οι σύντροφοι κάναν καλή δουλειά στο να αντισταθούν στις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις που καταστρατηγούν εκούσια τα κεκτημένα του λαού, τόσο καλή, που στον κυκλώνα Ναργκίς στην αρχή δεν δέχονταν ούτε καν την ανθρωπιστική βοηθεία. Μπορεί να διαλύθηκε όλη η χώρα, αλλά με αυτήν την πράξη αντίστασης δόθηκε ένα ηχηρό χαστούκι στους σύγχρονους αποικιοκράτες, που με μεθοδεύσεις και ύπουλα παιχνίδια κάτω απ το τραπέζι, επεδίωκαν την δήλωση της υποταγής στον ξένο αφέντη.

Το καθολικής εξάπλωσης παλλαϊκό κίνημα αλληλεγύης είχε ιδιαίτερες επιτυχίες στον τομέα της οικονομίας, όπου όλες οι εξαγωγές έπεσαν κατα 100%. Πλέον η χώρα εξάγει αποκλειστικά και μόνο ακατέργαστο όπιο. Στην βιομηχανία, αλματώδης ήταν η ανάπτυξη χάρη στην σύσταση κρατικών και σοσιαλιστικών επιχειρήσεων που ξεπλένουν βρώμικο χρήμα, καθώς και μοντέρνων εργοστάσιων σύνθεσης μεταμφεταμίνης που κάνουν χρήση των πιο εκσυγχρονισμένων μεθόδων παραγωγής.

[επεξεργασία] Πολίτευμα

Asskj

Βιρμανίδα γκόμενα

Εκτός από την διαχείριση κρίσεων, το καθεστώς διακρίνεται και στην πετυχημένη διοργάνωση εκλογικών διαδικασιών. Πετυχημένη, με την έννοια του πετυχημένου αστείου. Οι εκλογές στην Μυανμάρ είναι μια γιορτή και είναι τόσο καλές που γίνονται ανά 50 χρόνια. Έχουν την ιδιαιτερότητα και την αριστερή πινελιά σε σχέση με τον υπόλοιπο δημοκρατικό κόσμο του ότι ο νικητής των εκλογών δεν τοποθετείται σε κάποιο εξουσιαστικό αξίωμα, αλλά τείθεται υπό περιορισμό επ' αόριστον.

Η κάτοχος Νόμπελ και στυλ γοητευτική γκόμενα και έτσι Αούνγκ Σαν Σου Κι, κέρδισε τις εκλογές το 1990 και έκτοτε κάθεται σπίτι της και κοιτάζει τα τεθωρακισμένα που το έχουν περικυκλώσει από κάθε κατεύθυνση. Η μετακίνηση της πρωτεύουσας από την Ραγγούν καθώς και η αινιγματική αλλαγή της ονομασίας της χώρας από Βιρμανία σε Μυανμάρ έχουν προβληματίσει τους πολιτικούς αναλυτές. Ίσως, το στρατιωτικό καθεστώς προσπαθεί να προφυλαχθεί από κάποια επικείμενη Αμερικανική επίθεση. Ίσως, μετά από γύρω στα 70 χρόνια να κατέληξε στο ότι μια αλλαγή ονομασίας θα αποτίναζε το αποικιοκρατικό παρελθόν της Βιρμανίας, εφόσον βέβαια θα έκανε κανείς τον κόπο να ασχοληθεί μαζί της.

Xortar2

Ν.Χορταρέας, Αρχιμάγιστρος της Αυλής της στρατιωτικής δικτατορίας της Βιρμανίας και δεξί χέρι του Στρατηγού Ταν Σούε. Με τις προβλέψεις του τριπλασιάστηκε η παραγωγή κοκαΐνης χασίς και lsd και για αυτό ο στρατηγός τον αντάμειψε με ράβδους χρυσού και απονομή εκτάσεων και τον πάντρεψε με τον μονάκριβο του γιό

Και ο δύο αυτοί λόγοι θα έβγάζαν ένα (ελάχιστο) νόημα, οπότε σε μια χώρα όπως η Βιρμανία, δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύουν. Είναι πιο πιθανόν ο Ταν Σούε να απογοητεύτηκε όταν η χώρα του έχασε τα πρωτεία στην παραγωγή οπίου απ το Αφγανιστάν και να πήρε στην γραμμή ενόρασης του Νίκου Χορταρέα ζητώντας να βρει με ποιόν τρόπο θα εξευμενίσει τον Βούδα και η μετονομασία να ήταν τελικά η συμβουλή - παρότρυνση του παλιοαρχιγκέυ Έλληνα μένταλιστ.

[επεξεργασία] Current events

Ως γνωστόν στην Βιρμανία τα νομίσματα βγαίνουνε σε πολλαπλάσια του 9, για λόγους σχετικούς με την ενόραση και το κακό μάτι, αλλά και γιατί ο δικτάτωρας θέλει να μετατρέψει σε μαθηματικές ιδιοφυίες τον λαό, ενώ προσπαθούν να βγάλουν άκρη με τα ρέστα στις συναλλαγές τους, συναλλαγές οι οποίες, επι το πλείστον, γίνονται με εμπόρους ναρκωτικών απο την Ταυλάνδη.

Αν είστε υπερκατάσκοπος των πέντε ηπείρων ή κάτι τέτοιο μπορείτε να δοκιμάσετε να απελευθερώσετε την Αούνγκ Σαν Σου Κι, αλλά, πριν ξεκίνησετε το εγχείρημα υπόψιν ότι, με βάση το track record στην περιοχή, μόλις την απελευθερώσετε είναι πιθανόν να πάει κατευθείαν να πιάσει δουλειά σε κανά μπουρδέλο στην Καμπότζη.

[επεξεργασία] O Κίνδυνος του Iμπεριαλισμού

Το όνειρο και ο κοινός στόχος που ενώνει τον λαό της Βιρμανίας δεν είναι το να σωθούν απ την πείνα, αλλά το να αποκτήσει η χώρα πυρηνικό οπλοστάσιο εφάμιλλο αυτού των μεγάλων δυνάμεων. Και όταν αποκτήσουν πυρηνικά αυτοί, θα θορυβηθεί μέχρι και η Βόρεια Κορέα.

Το εδραιωμένο αγωνιστικό συναίσθημα του λαού κλονίσθηκε προσωρινά όταν η κινδυνολογία που ακολούθησε τους κυκλώνες γέννησε τον ενδοιασμό και έφερε στο προσκήνιο τον κίνδυνο αλλοίωσης του μηνύματος της επανάστασης. Πρόσφορο έδαφος βρήκαν οι ιδέες του συμβιβασμού της παραίτησης και της προσφυγής στους ξένους αφέντες. Μπροστά στα ψέματα που υπόσχονταν απλόχερα οι καπιταλιστές εχθροί του λαού μερικοί ονειρεύτηκαν μέχρι και την Αμερικανική επέμβαση.

Αμέσα, η κυβέρνηση της Μυανμάρ αντέδρασε στέλνωντας πρόσκληση για συναυλία στον Διονύση Τσακνή, ώστε να αναλάβει προσωπικά να ξαναπροβατοποιήσει τον λαό, και με καταθλιπτικές μελωδίες κλισέ στίχο και ύφος χαϊβανιού να δείξει πως οι Αμερικάνοι σκοτώνουν παιδια και φταίνε για όλα. Τις συναυλίες χρηματοδότησε η Total Oil, χορηγός της Βιρμανικής Χούντας.

[επεξεργασία] Γείτονες χώρες

Λάος - Είναι η πιο βομβαρδισμένη χώρα στον πλανήτη. Ακολουθεί το παράδειγμα της Μυανμάρ: χούντα, σοσιαλισμός, όπιο, καμιά συμφωνία με πετρελαϊκή απ' την Γαλλία, κτλ.

Ταυλάνδη - Μία από αυτές τις χώρες όπου φράσεις όπως το "είμαι σε ένα μπαρ με κάτι παιδιά" έχουν κάπως αρρωστημένη έννοια.

Μαλαισία - Για κάποιο λόγο στην Μαλαισία κατασκευάζονται το 90% των σκληρών δίσκων, οπότε δυστυχώς, η οικονομία της Μαλαισίας θα καταστραφεί όταν έρθουν οι Ελ και όλες οι πληροφορίες θα αποθηκεύονται σε αρχαιοελληνικούς παπύρους που δουλεύουν με ατμό.

Καμπότζη - Η γη του πολιτισμού των Χμέρ και του 90% χρηστών αμφεταμίνης στα σχολεία.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Burma Chronicles