Μπόμπος

Charlie Brown

Ο Charlie Brown, μπόμπος της χρονιάς για το 2009

Ιστορικό πρόσωπο, o Mπόμπος του γένους των Μπόμπων έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλά ανέκδοτα.
Έχει περάσει τα νεανικά του χρόνια στην Αλεξανδρούπολη όπου φοίτησε (λέμε τώρα) στο 1ο γυμνάσιο και στο 1ο λύκειο (γενικά ηταν 1ος σε όλα).

Σκιαγραφώντας τον χαρακτήρα του Μπόμπου θα λέγαμε οτι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα προικισμένο άτομο με την ιδιότητα της βαρεμάρας.

[επεξεργασία] Χρόνια της Νιότης

Στα νεανικά του χρόνια έπαιζε και Αντβάνσντ Ντάντζεονς & Ντράγκονς όπου υποδειόταν με τεράστια επιτυχία το ρόλο του Μάγου. Με χρυσά γράμματα θα μείνουν χαραγμένα στην ιστορία το Charm Person σε Giant Spider καθως και τα δηλητηριώδη darts που είχε με το μ00νί της Ύδρας. Φήμες, ότι έκανε πεοθηλασμό σε έναν μάγο για να του δώσει 3 μαγικά Scrolls του 1ου λέβελ, χαρακτηρίζονται το λιγότερο ως γελοίες.

[επεξεργασία] Κάτι μεταξύ χρόνια Νιότης και Ωριμότητος

Καπού εκεί στο μεταίχμιο μεταξύ νιότης και οριμώτης ο μπόμπος μας, αποφάσισε να ασχοληθεί με τα σκοτεινά μυστήρια της σκιάς και της μαγείας. Αρχικά, βρήκε το Book of Shadows (και καλα) μέσα στο Ίντερνετ και άρχισε να εξασκείται με τις μαγικές τέχνες. Το πρώτο μαγικό που έμαθε, ήταν το ψήσιμο τοστ. Αλλά το ακούραστο πνεύμα του Μπόμπου διψούσε για περισσότερη γνώση και έτσι εντρίφησε περισσότερο στη μαγεία ώσπου έμαθε το ξόρκι του Περνάω-την-τάξη-χωρίς-ούτε-και-γω-να-ξέρω-πώς.
Στο ατέρμονο αυτό αδιέξοδο, ήρθε να δώσει τέλος ένας φίλος του που του δάνεισε το Βιβλίο του Δάσους για να διαβάζει. Από τότε ο μπόμπος έγινε άσσος στους κόμπους και στο κυνήγι κουναβιού. Τόσο πολύ πορώθηκε με το βιβλίο που ακόμα να μου το γυρίσει πίσω. Μικρή λεπτομέρια αποτελεί το γεγονός ότι η αίτηση του Μπόμπυ για να γίνει μέλος του Νίντζα-Κλαμπ απορρίφθηκε παμψηφεί.

Στα επόμενα χρόνια ο μπόμπος ασχολήθηκε με handball. Έγινε ένας απο τους τερματοφύλακες που κάθε ομάδα ονειρευόταν να έχει αντίπαλο. Ο χρόνος αντιδρασης του DT είναι ίσος όσο και τα ομώνυμα σόλο των Dream Theater -πάνω απο 3 λεπτά. Αφού είδε και απόειδε αποφάσισε να ασχοληθεί με κάτι που πραγματικά η καρδιά του ποθούσε.

[επεξεργασία] Χρόνια της Ωριμότητος

Στα εφηβικά του χρόνια ο Μπόμπος στάθηκε βράχος στου πειρασμούς από γυναίκες και αφοσιώθηκε στην τέχνη του hacking. Έσπασε μέχρι και 10 πληκτρολόγια μέχρι να μάθει να γράφει γρήγορα τις μυστικές εντολές του χάκερ και τελικά κατάφερε να διεισδύσει στον δικτυακό τόπου του γνώστου παγωτατζίδικου Vamvakoulas.evr.gr και να παραγγείλει 10 κιλά βανίλια και 15 κιλά σοκολάτα. Αφού τα είχε φάει έστειλε e-mail στους Administrators of Security του Vamvakoula και τους εξήγησε ότι τα συστήματα ασφαλείας τους έχουν μείνει στο 1996.

[επεξεργασία] Ιστορικές Φράσεις

  • Μπουκομένος με πίτσα: ουυυυυυυυρχχθχχχχχχχχ, ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ
  • H καθηγητρία μυστικιστικών γνώσεων Κου-Φου: Μη γελάς χοντρέ , δεν είναι τυρόπιτα.
  • "η αληθινή αλήθεια"

[επεξεργασία] Βραβείο Μπόμπος της Χρονιάς

Το 1990 αποφασίστηκε από το Ανώτερο Συμβούλιο Ανθρωπιστικής Προσφοράς να τιμηθεί ο Μπόμπος για το έργο του στην ανθρωπότητα. Αργότερα την ίδια χρονιά, ο ίδιος ο Μπόμπος αποφάσισε να καθιερώσει το βραβείο Μπόμπος της Χρονιάς, για να τιμήσει όσους προσφέρουν έργο αντάξιο του δικού του στην ανθρωπότητα. Η απονομή είναι το μεγαλύτερο κοσμικό γεγονός της χρονιάς. Η πρώτη απονομή έγινε το 1991 και συνεχίζεται με τεράστια επιτυχία μέχρι σήμερα.

Οι νικητές των βραβείων κάθε χρονιάς είναι: