Μπόκολης

Παγκοσμίου φήμης Έλληνας πορνοστάρ από την Ατλαντίδα.

Ο Μπόκολης ήταν δίδυμος αδελφός του Λιακόπουλου από άλλη μάνα, ο οποίος και εξορίστηκε από τη μέση Γη αφού δέχτηκε τη περίφημη στριφογυριστή κλωτσιά του Τσακ Νόρις, που δεν άντεξε την ερωτική απόρριψη των Ορκ.

[επεξεργασία] Ανδραγαθήματα

Ο Μπόκολης έχει υπάρξει εραστής σπουδαίων γυναικών. Της Ήρας, της Ιωάννας της Λωραίνης, της Τσιτσιολίνας, της Τσιτάρα, της Ζήνας αλλά και της Στρουμφίτας. Ακόμα έχει πηδήξει τη γοργόνα (Λίνα Σακκά). Είναι δημιουργός της φράσης «Πάω να χτενιστώ και έρχομαι!». Παρόλα αυτά όμως ένα ερώτημα βασανίζει την ανθρωπότητα εδώ και 1.000.000.000.000.000.000.000 χρόνια!
Μπόκολη θα γαμήσεις ή όχι???
Στο ερώτημα αυτό κλήθηκε να απαντήσει ο Μάκης που παρουσίασε απόρρητες συνομιλίες του Μπόκολη με τους Νεφελίμ, το Πίκατσου, αλλά και έγγραφα φωτιά από τη Λόλα, την οποία και ο Μπόκολης παράτησε για μια χήνα, και για να σταματήσει η κόντρα ο Μπόκολης πρόσφερε στο Μάκη εκτάσεις των χόμπιτ και το πλανήτη Αρκατάν!!! Τότε εξεγέρθηκαν τα ξωτικά και ο Ορλάντος ο Μπλούμης του έριξε ένα βέλος που το πήρε ξώφαλτσα στην 1256ή αριστερή αρχιδότριχα προκαλώντας έτσι την γέννηση του T-REX.