Μπυρόνι

Η λέξη αυτή χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει ένα άτομο που πίνει πολλές μπύρες. Αυτά τα άτομα έχουν τόσο μεγάλη κοιλιά, που θεωρούνται άξιοι αντικαταστατές του Άγιου Βασίλη. Έτσι καλό είναι, όταν αυτό το κρασοβάρελο (πρόσφατα πήρε από την Coca-Cola 1.000.000) πάρει σύνταξη, να τοποθετήσουν στον ουρανό οι Αμερικάνοι τροχονόμους (μην περιμένετε από τον Καραμανλή) για να μην καταστραφούν τα Χριστούγεννα (βλέπετε τα μπυρόνια είναι τόσο μεθυσμένα που δεν μπορούν να γίνουν ούτε πολιτικοί).

[επεξεργασία] Μυθολογία

Το 200 π.Χ. γεννήθηκε στο ποταμό Ευρώτα της Σπάρτης ο Μπυρόνης ο Πορθητής (τα βιβλία του δημοτικού δεν τον αναφέρουν για ευνόητους λόγους). Σπουδαίος πολεμιστής, λέγεται ότι ήταν sex symbol στην εποχή του. Όταν έγινε 20 χρονών αποφάσισε ότι ήθελε να σ-εξερευνήσει τον κόσμο (τρομάρα του). Ανέβηκε στην Kawasaki του – οι Yamaha δεν είχαν ανακαλυφθεί ακόμα - και ξεκίνησε το μεγαλύτερο ταξίδι για την εποχή του. Όμως ήταν τόσο σκατόμυαλος και σκατοκέφαλος που κατέληξε στη Γερμανία . Οι κάτοικοι της γύρω περιοχής τον φιλοξένησαν και αυτός τους έμαθε να φτιάχνουν φασολάδα, αρακά, κόκορα μακαρονάδα, παστίτσιο (της μαμάς), κεφτεδάκια και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες.

Προς τιμήν του δάνεισαν το όνομα του στο εθνικό τους ποτό που το ονόμασαν μπύρα - στη γλώσσα τους λέγετε gerstensaft (γκέστερνσαφτ) . (Πού κολλάει όμως το «μπύρα» με το «gerstensaft» ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν οι επιστήμονες. Αφού οι Γερμανοί τα έκαναν σκατά με το σκανδαλώδες σκάνδαλο της Siemens ( το οποίο διασκανδάλισε τη σκανδαλισμένη Ελλάδα) δε θα τα έκαναν σκατά με μία λέξη);

Στο γυρισμό φαίνεται ότι είχε πάρει ολίγον από το σαχλαμαρώδες στοιχείο των Γερμανών και πέρασε με κόκκινο ο μπίχλας. Αφού τον πήγαν στο κοντινότερο νοσοκομείο και του έδωσαν 100 μπουκάλια αίμα (τι στο καλό, ούτε βρυκόλακας να ήταν) άφησε την τελευταία του πνοή στη Γερμανία το 180 π.Χ.

[επεξεργασία] Παράκληση

Αφού δεν μπορεί το Υπουργείο Υγείας σας προειδοποιούμε εμείς:
«Μην πίνετε (και μη γυαλίζεται την καραμπίνα σας - λαϊκιστή μη την παίζετε) όταν οδηγάτε».

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.