Μπουρδολογία

Μπουρδολογία (εις τα Αγγλικά Mpourdologation, εις τα γκρίκλις Μπουρντολογκέσιον) είναι η τέχνη της ρητορικής που έχει ως βασικό στόχο να κάνει το απλό δύσκολο και το ευνόητο δυσνόητο. Πολλοί την παρομοιάζουν με την Φιλοσοφία λόγω κοινού εννοιολογικού περιεχομένου.

Κατά την διαδικασία της μπουρδολόγησης σκοπός μας είναι να μπερδέψουμε τον ακροατή ενώ το παίζουμε ξερόλες, πετώντας βαθυστόχαστες κοτσάνες που τις περισσότερες φορές δεν βγάζουν κανένα νόημα ή/και δεν έχουν καμία βάση. Με την όλη αυτή μπουρδολόγηση καταφέρνουμε αφενός να μπερδεκουλιάσουμε κάθε νοήμον άτομο και αφετέρου, αφού έχουμε ρίξει το δικό τους επίπεδο Αη-κιου, να φαινόμαστε εμείς (και ο κάθε μπουρδολόγος) ανώτερου επιπέδου.

[επεξεργασία] Ιστορία Μπουρδολογίας

Η "τέχνη" της μπουρδολόγησης χρονολογείται από αρχαιοτάτων χρόνων. Η χρήση της από πολιτικούς σαν εργαλείο εξεύρεσης αποπροσανατολισμού κοινής γνώμης χάνεται στα βάθη της ανθρώπινης ιστορίας φτάνοντας μέχρι τον Αρχάνθρωπο των Πετραλώνων. Εικάζεται πως την εισήγαγαν οι Ελ αλλά δεν υπάρχουν έγκυρες πηγές που να μας το επιβεβαιώνουν. Τα πρώτα δείγματα μπουρδολόγησης βρέθηκαν στον δίσκο της Φαιστού, στις αιγυπτιακές πυραμίδες και στους ναούς των Μάγια η μέλισσα.

Γνωστοί μπουρδολόγοι ανά τους αιώνες είναι οι:

και ο