Μπουρδέλο

What is this.jpg

Ψηφιδωτό του έκτου αιώνα π.Χ που απεικονίζει το πρώτο μπουρδέλο της Θεσσαλονίκης την εποχή του Μέγα Αλέξανδρου. (ο βουκεφάλας διακρίνεται στο βάθος πίσω από το δέντρο)

Μπουρδέλο ή Οίκος του θεού ανοχής είναι ένα μέρος όπου κάνουν διάλειμμα αυτοί που συνήθως παίζουν μαλακία. Σε μερικά μπουρδέλα οι πελάτες πληρώνουν ενώ σε μερικά άλλα πληρώνονται χοντρά για να μας πηδήξουν. Από τα δευτέρου είδους μπουρδέλα γνωστότερα από όλα είναι τα μπουρδέλα που βρίσκονται στο Σύνταγμα, το ένα δίπλα από τον βασιλικό εθνικό κήπο και πίσω από το μνημείο του άγνωστου φαντάρου, και το άλλο λίγο παρακάτω στο αριστερό σου χέρι καθώς κατεβαίνεις την Μητροπόλεως ή στο δεξί σου καθώς την ανεβαίνεις (με τα πόδια γιατί με το αυτοκίνητο είναι χλωμό). Καμμία σχέση με την Βουλή των Ελλήνων ή την μητρόπολη των Αθηνών.

Κατώτερης τάξης μπουρδέλα είναι διάσπαρτα σε όλη την Ελλάδα και μπορείτε να εντοπίσετε πολύ εύκολα, καθώς φέρουν τη χαρακτηριστική ταμπέλα στην οποία αναγράφεται η ένδειξη: Δημοτικό κολυμβητήριο. Αποτελούν την πιο συνηθισμένη επιλογή του Έλληνα, καθώς εκεί η βρώμικη δουλειά γίνεται ατομικά και όχι μαζικά (όπως στα δύο προηγούμενα).

Στην γύρω περιοχή του Συντάγματος, όπως και σε κάθε άλλο στενό-σοκάκι-δρόμο-λεωφόρο-αυτοκινητόδρομο υπάρχουν και άλλα μπουρδέλα, με το κεντρικό να είναι λίγο πιο κάτω από το Σύνταγμα στην Πανεπιστήμιου 21 στο αριστερό χέρι. (Προσοχή μην το μπερδέψετε με την Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδος που δεν είναι στην Πανεπιστημίου 21 αλλά στην Ελευθερίου Βενιζέλου 21).