Μπλε της Τουαλέτας

Το Μπλε της Τουαλέτας είναι μια απόχρωση του γαλάζιου (πως λέμε "κόκκινο της φωτιάς";) που θυμίζει έντονα την απόχρωση της χλωρίνης - ξέρετε, όταν τη ρίχνουμε μέσα στη βρώμικη τουαλέτα και αφρίζει. Μπλιαχ, έτσι;

Το χρώμα αυτό έχει μια ιδιαίτερη ομορφιά, παρ' όλη την αηδιαστική της φύση, γιατί αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να δημιουργήσει ένα απαλό και ευχάριστο χρώμα στο wallpaper του υπολογιστή μας (γι' αυτό και η Microsoft το χρησιμοποίησε επανειλημμένα στα Windows 95), ενώ διάφορα websites το χρησιμοποιούν για φόντο. Παράδειγμα αποτελεί το deviantART, το οποίο είναι κατά 99% καλυμμένο με Μπλε της Τουαλέτας, ώστε να σχηματιστεί ένα πιο φιλικό, μινιμαλιστικό (γιατί να το "φουλάρουμε" το σάιτ με χίλια δυο χρώματα, όταν μπορούμε να έχουμε ένα;) και "ξεκούραστο" για τα μάτια των ξενύχτηδων στο Ίντερνετς περιβάλλον εργασίας.

[επεξεργασία] Να σας τα κάνουμε πιο λιανά...

Και τώρα θα ρωτήσετε, "αφού θυμίζει την απόχρωση της χλωρίνης, γιατί δεν το λέμε "Μπλε της Χλωρίνης"; Γιατί η απλή χλωρίνη έχει ένα έντονο γαλάζιο χρώμα (σαν ξεβαμμένη ελληνική σημαία). Όταν όμως αναμειχθεί με τα... ξέρετε ποια, που βρίσκονται μέσα στην τουαλέτα, το όλο μείγμα αποκτά μια απόχρωση που έχει μια δόση κίτρινου των ούρων και πρασινο-κυανού, αλλά το 99% της είναι μπλε. Hence, "Μπλε της Τουαλέτας".

[επεξεργασία] Πώς θα το αποκτήσω;

Δεν είναι δύσκολο· ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό μας και... βγείτε κερδισμένος (και χεσμ... *γκουχ γκουχ*)! Τα μόνα που χρειάζεστε είναι ένας καμπινές (προϋπόθεση να έχετε ουρήσει μέσα σ' αυτόν) και ένα μπουκάλι χλωρίνης.

Μπλε της Τουαλέτας

Μόλις τελειώσετε, ρουφήξτε το ολοκαίνουριο προϊόν του πειράματός σας με ένα σταγονόμετρο, ένα κουτάλι του γλυκού ή μια ηλεκτρική σκούπα. Έπειτα, τοποθετήστε προσεκτικά το υγρό σε ένα σέικερ και ανακατέψτε το μέχρι που να φύγουν οι φυσαλίδες. Τέλος, πάρτε ένα κομμάτι χαρτί υγείας, χώστε το μέσα στο σέικερ και στραγγίστε το στο μπαλκόνι/παράθυρο του σπιτιού σας. Κοιτάξτε πρώτα μήπως πέσει στο κεφάλι του γείτονα... Τι, έπεσε; Δεν πειράζει, εσείς θα τα πληρώσετε! Μουχαχά!

[επεξεργασία] Ωραία! Και τι θα την κάνω τώρα αυτή τη βλακεία;

Εεε... θα σας γελάσουμε. Μπορείτε, πάντως, να χρησιμοποιήσετε το υγρό ως μπογιά στους πίνακες ζωγραφικής σας, να το ανακατέψετε με υδροκυάνειο και να το σερβίρετε σε όσους δεν χωνεύετε ("δοκιμάστε ένα νέο κοκτέιλ που έφτιαξα...") ή ως "εκτυφλωτική ουσία" για να φλομώσετε τους μπάτσους που θα σας κυνηγάνε όταν ανακαλύψουν το φονικό. Όταν κρυφτείτε σε ένα μέρος και σιγουρευτείτε πως δεν υπάρχει αστυνομικός σε ακτίνα 500 χλμ., πιείτε το κι εσείς, ώστε να γλιτώσει η κοινωνία μας από την παρουσία σας, απαίσιε εγκληματία, που φονεύσατε με τόσο φρικτό τρόπο τα καημένα τα ανθρωπάκια.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης