Μπιλιοσφαίριση

Μετά από ανάλυση εξακριβωμένων πηγών το πά-θλημα αυτό ξεκίνησε από τον γνωστό και μη εξαιρετέο Μητσοτάκη!

[επεξεργασία] Ιστορικό

Το 1933 στην -όχι ακόμα ναζιστική- Γερμανία έδωσε όρκο τιμής στο Ράιχσταγκ και στους κομμουνιστές, τους οποίους αργότερα κάνανε όλους σαπουνάδα με τη κατηγορία του εμπρησμού. Ο Χίτλερ πήρε ένα πακέτο "αριστερά" σαπούνια και τα έδωσε στον Μητσοτάκη ως ένδειξη σεβασμού για την πολύχρονη και ακατάπαυστη παρουσία του στον προεκλογικό αγώνα. Αλλά ούτε ο ίδιος ο Επίτιμος δε γνώριζε ότι μια καινούργια μέρα ξεκινά για αυτόν και την πολιτική του καριέρα. Η μεγάλη μέρα έρχεται και ανοίγει το πιο φαρδύ και χοντρό "αριστερό" σαπούνι! Το έβαλε στη βρύση και....ξεπετάχτηκε ένα π@π@ρι στο νεροχύτη! Παίρνει το τσιμπιδάκι το σηκώνει και εκείνη τη στιγμή ανοίγει ο Χίτλερ απότομα τη πόρτα και του φεύγει από το χέρι πηγαίνοντας στο μάτι του μελλοντικού δικτάτορα. Ο Μητσοτάκης καταδικάστηκε να γίνει σαπούνι άλλα του δόθηκε χάρη στο τέλος λόγω της ιδέας-ανακάλυψης μίας νέας μεθόδου εκπαίδευσης των στρατιωτών! Την Εβραιο-σφαίριση! Κόβοντας τα αχαμνάς τους δε θα μπορούσαν ούτε να ξεπεταχτάνουνε και άλλοι εβραίοι που πολλαπλασιάζονταν σαν τις κατσαρίδες, ενώ ταυτόχρονα δημιουργήθηκε ένα νέο πά-θλημα όπου και αποτελεί την αρχή αλλά και τη δημιουργία ενός παρακλαδιού!...της μπιλιο-σφαίρισης.

Mitsohitler

Ο Μητσοτάκης σε φωτογράφιση με τον ναζιστή ηγέτη μία μέρα μετά την ανακάλυψη