Μπεκρούπολη

Μυθική πόλη του Φαν-Φαρ Ουεστ όπου έδρασε ο θρυλικός καουμπόι Φούκυ-Φουκ. Η τοποθεσία της ορίζεται από τους επιστήμονες στην περιοχή του τριγώνου των Βερμούδων (την εποχή εκείνη λεγόταν τετράγωνο των t-shirt). Ήταν τόσο μεγάλη η βλακεία των κατοίκων που μέχρι και η ίδια η φύση αποδιοργανώθηκε τελείως, με αποτέλεσμα τα ανεξήγητα φαινόμενα που παρατηρούνται στην περιοχή μέχρι και στις μέρες μας.

[επεξεργασία] Ιστορία

Λίγα πράγματα γνωρίζουμε για τον μικρό αλλά λαμπρό πολιτισμό της Μπεκρούπολης. Δεν υπάρχουν γραπτές αναφορές παρά μόνο αφηγήσεις που λέγονται από στόμα σε στόμα, αυτί σε μύτι κτλ.

[επεξεργασία] Η ζωή στην Μπεκρούπολη

Η ζωή ήταν πολύ απλή για να μπορέσουν να την καταλάβουν οι Μπεκροπουλιανοί, με αποτέλεσμα (1-1) να το ρίξουν όλοι στο ποτό. Λόγω της μέθης του 80 % των κατοίκων της πόλης επικρατούσε μια ευφορία που για το υπόλοιπο 20 % ήταν βασανιστική. Έτσι δραστηριοποιήθηκαν και έφτιαξαν την εφορία για να τους εκδικηθούν.
Κάθε απόγευμα όλοι οι μεγάλοι κάου-άου-μπόιδες μαζεύονταν στο κεντρικό σαλούν για το παραδοσιακό μέτρημα του μουστακιού, τον διαγωνισμό της πιο βρώμικης κάλτσας, καθώς και τον κλασικό αγώνα φόρμουλα 3 με σαλιγκάρια. Η εγκληματικότητα στην Μπεκρούπολη ήταν στα ύψη, κάτι που δεν ενοχλούσε καθόλου τον σερίφη όμως, ο οποίος νόμιζε ότι το αστέρι που έχει πάνω η στολή του ήταν βραβείο αστροφυσικής, έτσι αφιέρωνε όλη την προσοχή του στην μελέτη (όχι την Ελεωνόρα) των αστεριών. Ύστερα από 75 χρόνια μελέτης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα αστέρια δεν είναι τίποτα άλλο από φωτεινές κουκίδες στον ουρανό. Μετά από αυτό δικαίως αναγνωρίστηκε ως σύγχρονος Γαλιλαίος.

[επεξεργασία] Τέχνες-Προσωπικότητες

Μεγάλη προσωπικότητα της εποχής ήταν ο φιλόσοφος Μπουρδούκιος γνωστός και σαν το γρήγορο πίτουρο. Οι διαλέξεις του για την πιτυρίδα έφεραν πραγματική επανάσταση (η Γαλλική μπροστά της ήταν ένα απλό πανηγύρι) στον χώρο της τριχοσοφικής επιστήμης. Πολύ γρήγορα (μετά από 45 χρόνια από τις περίφημες διαλέξεις) οι πολιτικοί άρχοντες χαρακτήρισαν τον Μπουρδούκιο επικίνδυνο για την δημόσια υγεία των πολιτών και των καστόρων της περιοχής και τον εξόρισαν στην Μουγγούπολη.

[επεξεργασία] Παρακμή

Από την στιγμή που γεννήθηκε η Μπεκρούπολη βρισκόταν σε παρακμή. Τα ίχνη της χάνονται ξαφνικά και χωρίς κανένα προφανή λόγο (αν εξαιρέσουμε την βλακεία). Οι ερευνητές στηρίζονται στον μεγάλο γνωστό ερευνητή Λια-ζει ανάμεσά μας-κόπουλο να φωτίσει την υπόθεση.