Μπασινάς

Μίγμα Ελ με playmobil. Εμφανίζεται συνήθως σε ποδοσφαιρικά γήπεδα, 11 μέτρα απέναντι από τον αντίπαλο τερματοφύλαξ. Το φαινόμενο Μπασινάς ανατρέπει ριζικά τη θεωρία περί αγωνίας του keeper πριν το πέναλτι. Αν ο τερματοφύλαξ έχει απέναντι το Μπασινά, μπορεί άνετα να ρουφάει το mojito του, να ακούει στο ραδιόφωνο Κοκκίνου ή, ακόμα και να τραβάει μαλακία (αυτό το τελευταίο το έκανε ο Μπλάζιτς, πριν το πέναλτι του Μπασινά στο Λεβαδειακός-ΑΕΚ, και δεν είχε άδικο). Ο Μπασινάς είχε πρόταση το καλοκαίρι από τον Πεναλτιακό, αλλά πήγε στην ΑΕΚ γιατί στον ΟΣΦΠ υπήρχε περίπτωση να βάλει γκολ από πέναλτι, ενώ στην ΑΕΚ ουδεμία. Με τον Μπασινά στην ομάδα του, ο μάνατζερ μπορεί να νιώθει ασφάλεια, καθώς ξέρει την κατάληξη που θα έχουν όλα τα πέναλτι που θα κερδίσει.

[επεξεργασία] Τα πρώτα χρόνια

Ο Μπασινάς ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Ανεμοστρόβιλου Απάνου Κόρακα. Την πρώτη χρονιά, είχε χάσει 40 πέναλτι σε είκοσι ματς (2 ανά αγώνα) και ο Αλέφαντος τον προώθησε στην πρώτη ομάδα. Ο Μπασινάς είπε ότι ο Αλέφαντος ήταν ο πρώτος και καλύτερος νταβατζής του. Την πρώτη επίσημη χρονιά, έχασε 80 πέναλτι σε τριάντα αγωνιστικές, κάνοντας έτσι περήφανους τους συμπαίκτες του. Ο Ανεμοστρόβιλος Απάνου Κόρακα έγινε παγκοσμίως γνωστός, και ο Μπασινάς έγινε μεταγραφικός στόχος της Μπαρμπουτσαλόνα, αλλά μετά από προσωπική εισήγηση του Κρόιφ, οι Καταλανοί πήραν τον Νταμπίζα από τη Θύελλα Γιδοχωρίου.

[επεξεργασία] Ενηλικίωση

Όταν ο Ανεμοστρόβιλος Απάνου Κόρακα πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα στη Δημοκρατία της Μαλακίας (κάποιοι τη λένε Ελλάδα) ο Μπασινάς ενηλικώθηκε και πήρε μεταγραφή για τον Πουθεναϊκό (κάποιοι τον λένε ΠΑΟ). Όταν έφτασε στον Πουθεναϊκό, έβαζε συνέχεια βαζελίνη στον κώλο. Έτσι οι Πουθεναϊκοί ονομάστηκαν από τότε βάζελοι. Ο Πουθεναϊκός έφερε τότε τιτανοτεραστιότατους ποδοσφαιρισταί, όπως τον Μπόβιο από τη Μάλαγα και το Μουνιόθ από τους Μαλάκες. Στον Πουθεναϊκό ο Μπασινάς έχασε 100 πέναλτι σε 30 αγωνιστικές, βελτιώνοντας συνέχεια το τιτανοανίκητο ρεκόρ του. Ο Μπουφάνης Γκέκας είχε χάσει ένα πέναλτι με τον Άρη (0-0).

[επεξεργασία] Ο Ισπανός Μπαθινάθ

Μετά το υπερτιτανοσουπερμεγιστοτεράστιο πέρασμά του από το ελληνικό πρωτάθλημα, ο Μπασινάς αποφάσισε να γίνει Μπαθινάθ και να πάει στην Ισπανία, όπου ο τιτανοαπροσπέλαστος Έκτορ Ραούλ Σκούπερ και στη συνέχεια ο Γρηγόρης (Gregorio) Μανθάνο τον έκαναν βασικό. Ο Μπασινάς είπε ότι αυτοί οι δύο ήταν γιγαντοτεράστιοι νταβατζήδες και κάνανε τη δουλειά τους σωστά, αλλά ο Αλέφαντος ήτανε ΚΟΡΥΦΗ. Στη Μαγιόρκα, είχε χάσει 150 πέναλτι το 2005-06, 200 το 2006-07, και 300 το 2007-08. Όταν όμως η Μαγιόρκα άρχισε να μαλακίζεται, ο Μπασινάς την έκανε για ΑΕΚ (Αλβανική Εταιρεία Κουραμπιεδων). Σε 19 αγωνιστικές έχει χάσει 365 πέναλτι. Άντε και σ΄ ανώτερα.

[επεξεργασία] Θύματα του Μπασινά

  • Όλα τα περιστέρια του Απάνου Κόρακα.
  • Όλα τα περιστέρια της Παιανίας
  • Όλοι οι γλάροι της Μαγιόρκα
  • Όλα τα κουνούπια του ΟΑΚΑ

[επεξεργασία] Είπαν για τον Μπασινά

“Ο άνθρωπος είναι εκτός συναγωνισμού. Εγώ απλά ότι μπορώ κάνω.”

- Μπέκαμ

Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην ξέρει τον Μπασινά. Αν εγώ κατηγοριοποιήσω αυτό το άρθρο, θα έχετε τη δυνατότητα να το βλέπετε κατευθείαν από το Google, χωρίς να μπαίνετε στη Φρικηπαίδεια. Ή και να μπείτε, είναι σίγουρο ότι θα το βρείτε. Έτσι, εσείς θα γαμηθείτε να διαβάζετε αυτό το άρθρο, κι εγώ θα γαμηθώ να μετράω views.