Μπασίστας

Ο μπασίστας είναι ο καλύτερος φίλος του ντράμερ, όπως το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του σκύλου.

[επεξεργασία] Διαφορές από άλλους μουσικούς

Σε αντίθεση με τον κιθαρίστα, τον πληκτρά και τον ντράμερ, ο μπασίστας συνήθως στις συναυλίες φεύγει χωρίς γκόμενα ή με γκόμενο. Παρ' όλα αυτά οι περισσότερες γκόμενες μετά απο αποτυχημένες σχέσεις με κιθαρίστες και λοιπούς ποζεράδες καταλήγουν πάντα στην αγκαλιά του μπασίστα αφού ειναι σταθερός (σαν μπασίστας), αγαθιάρης, βλάκας και παίρνει ότι περίσσεψε. Επίσης η ταστιέρα του μπασίστα ειναι πάντοτε μεγαλύτερη από του κιθαρίστα (όχι πάντοτε: Jarzombek). Συνήθως ο μπασίστας προσπαθεί να χρησιμοποιήσει άλλα μέσα εκτός του μπάσου για να προβάλει τον εαυτό του καθως ειναι ψώνιο αλλά ποτέ κανείς δεν τον προσέχει (σακάκια, χρυσαφικά, γυαλιά, περούκες, σκουλαρίκια). Επί σκηνής, εντοπίζεται συχνά δεξιά και πίσω του ντράμερ σε σημείο χωρίς φως όπου και έχει εξοριστεί από τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος για να μην τρομάζουν οι θαυμαστές. Ο ενισχυτής του συνήθως είναι κλειστός για οικονομία ενέργειας, αλλά κανείς (ούτ' ο ίδιος) δεν το καταλαβαίνει.

Επίσης, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους, ο μπασίστας δεν αντιμετωπίζει ποτέ φιλοσοφικά ερωτήματα όπως κιθαρίστας ή ντράμερ, γιατί πολύ απλά εξ'αρχής ήθελε να γίνει κιθαρίστας , επειδή είχε βαρεθεί την αέρινη κιθάρα . Αργότερα, όμως, επειδή τον δυσκόλεψε η κιθάρα και επειδή ο ντράμερ του είπε "κιθάρα έχουμε, το μπάσο μας λείπει " άρχισε να παλεύει με τις χοντρές χορδές. Του έμεινε όμως κουσούρι από την κιθάρα η πένα. Κάτι που προσπαθεί να το ξεπεράσει για να μην τον ονομάζουν "Αυτός με τη μεγάλη κιθάρα" και γίνει ο δαχτυλοδειχτούμενος.

[επεξεργασία] Φυσική κατάσταση

Ένας αληθινός μπασίστας ποτέ δεν είναι και μασίστας, αλλά ούτε και λαπάς. Η φυσική κατάσταση του μπασίστα είναι να κουνιέται ηλίθια έχοντας αποβλακωμένο / σοφιστικέ / ζαβό ύφος συνήθως με ανοιχτό στόμα. Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις, χοροπηδάει σε κάθε χτύπημα της χορδής, συνήθως ξυπόλητος μπας και τραβηξει τα βλέμματα. Παρά το πολύ έντονο κούνημα του, τις περισσότερες φορές ο μπασίστας δεν είναι κουνιστός.

Λόγω του ακουστικού φάσματος του μπάσου, ο μπασίστας έχει συνήθως πολύ μεγάλα αυτιά. Πάρα πολύ μεγάλα!!!!! Και δεν κόβει ποτέ τα νύχια του, ώστε να γρατζουνάει το μπάσο όσο πιο πολύ γίνεται. Επίσης, ειδικά αυτό, ενδέχει πολύ μεγάλο κώλο!!!

Οι μπασίστες είναι φαλακροί ή με μακρυά μαλλιά. Ή και τα δύο, όπως τον Hulk Hogan.

[επεξεργασία] Κατηγορίες

Οι μπασίστες βρίσκονται σε μόνιμη διαμάχη σχετικά με το αν πρέπει να παίζουν με τα δάχτυλα ή με πένα, με τον αν θα έχουν active ή passive μαγνήτες και διάφορα σοβαρά θέματα. Συνήθως λύνουν τις διαφορές τους με χαστούκια (slap) ή περίπατο (walking bass).

[επεξεργασία] Θρησκεία

Οι μπασίστες πιστεύουν σε θεότητες όπως ο John Myung ή ο Jaco.

[επεξεργασία] Γυναίκες

Οι μπασίστες βρίσκουν τις πιο ψαγμένες γκόμενες ή τα μεγαλύτερα μπάζα..αλλά συνήθως μένουν με το πουλί στο χέρι, γιατί λίγες είναι οι γκόμενες που θα τους διαλέξουν καθώς είναι:

  1. Ανώριμοι
  2. Ψεύτες
  3. Ζώα
  4. Άξεστοι

Σε σπάνιες περιπτώσεις έχουμε μπασίστες που έχουν πάνω από μία γκόμενες: τη βασική τους (βλ. Steel panther / my heart belongs to you my love is pure and true κλπ. κλπ.) και μια fuckbuddy που ειναι Θεογκόμενα (βλ. Steel panther / Stripper girl..I love you, all my friends really love you too..I really love your boobies)..και εκτελεί όλες τις τρελές φαντασιώσεις τους σε αντίθεση με τη βασική. Με άλλα λόγια οι πιο πολλοί μπασίστες είναι αποτυχημένοι και..αποτυχημένοι...

[επεξεργασία] Οι εξαιρέσεις

-Flee,γνωστός για την ωριμότητα του στο Κρητικό συγκρότημα "Κοκκινωπές καυτές με τσίλι ντομάτες" (RHCT).

-Cliff Burton, ένα από τα παλαιότερα μέλη του ρεμπέτικου συγκροτήματος των Μεταλικά. Απεβίωσε όταν το κάρο που μετέφερε τη μπάντα δέχτηκε επίθεση από του αδερφούς Ντάλτον .

-Steve Harris, ο μεγαλύτερος metal μπασίστας(και σε ηλικία). Κάποιοι ισχυρίζονται ότι σταμάτησε το ποδόσφαιρο επειδή του άρεσε η ιππασία αλλά δεν τα κατάφερε ούτε εκεί και έτσι έπιασε το μπάσο και έκανε τραγούδια με τον ρυθμό που κάνουν τα άλογα μόλις τρέχουν(galloping)

[επεξεργασία] Δείτε επίσης