Μπαρκούρ

Το δημοφιλέστερο ανεπίσημο ελληνικό άθλημα του δρόμου. Συνδυάζει ανατολίτικα κι δυτικά στοιχεία όπως και μεσογειακό ταπεραμέντο. Ασκείται έντονα σε καφετέριες τις επονομαζόμενες κι ναοί του μπαρκούρ από ανθρώπους όλων των ηλικιών και συνήθως σε ομάδες (ελάχιστοι είναι οι μοναχικοί μπακουριάζι). Είναι ένα παιχνίδι που συνδυάζει λιμπίντο κι αϊκίντο.

Picture.jpg

πρότυπο χώρου για μπαρκούρ

[επεξεργασία] Ιστορία

Ο Μήτσος ο Περιπτεράς είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή του αθλήματος στην χώρα. Επηρεασμένος από την γαλλική βερζιόν όπου ανέραστοι τέως χορευτές ή πολύ-ελεύθεροι-για ταμπάκεις ή μελιτζανίδεις χρησιμοποιούν ο,τιδήποτε εμφανίζεται μπροστά τους (φυσικά εμπόδια) για να πραγματοποιήσουν τις πιο τρελές σωματικές επιθυμίες τους. Το μπαρκούρ είναι η τέχνη διαχείρισης των εμποδίων κι ανούσιας επιδειξιομανίας. Ο Μήτσος όμως λόγω της εναρμόνισης του σώματος του με τον χώρο εργασίας του (είναι ένα με το περίπτερο-ζεν) και των τεχνητών μελών του (τηλεόραση, ανεμιστήρας, κάθισμα, κιόσκι, δρακουλίνια, εφημερίδες, τσιπς, κ.λ.π) δεν μπορούσε να επιδοθεί τόσο έντονα στο φυζίκ του παιχνιδιού αποφάσισε να επεξεργαστεί μια τρελή του έμπνευση: να φέρει το άθλημα στην ελληνική πραγματικότητα.

[επεξεργασία] Πλεονεκτήματα άθλησης

  • Διαχείριση των οπτικών εμποδίων ανάμεσα σε θηλυκό κι ερωτογενής μηχανισμούς
  • Μπεγλέρωμα
  • ανακατανομή σύστασης φραπέ
  • ανεβοκατέβασμα Ρέϊ-Μπανιστηρίων
  • αλλαγή καρέκλας
  • ατάκα-ατάκ (τεχνική της σχολής καβούρ)
  • Τριχοαποφευκτική (με συνοδεία ιριδίζων ζελέ)
  • Μασχαλογκράφιτι για να αφήσεις το σημάδι σου μετά τις σούπερ κινήσεις σου
  • Τάβλιασμα (καλοκαιρινό μπαρκούρ)

[επεξεργασία] Ρέϊ-Μπανιστήρι

Εξασκημένη μέθοδους του μπαρκούρ που αναπτύχθηκε από αμερικανούς αστυνομικούς των αυτοκινητόδρομων. Μεγάλο πλεονέκτημα του θεωρείται η απόκρυψη του βλέμματος του παρατηρητή έτσι ο μπακουριάζι αποφεύγει κτητικά εμπόδια όπως ντούκια ή γονείς και το βλέμμα του αντικειμένου παρατήρησης ειδικά του γυμνόστηθου. Ο ηδονοβλεψίας φορώντας τα γυαλιά του μειώνει το ποσοστό ντροπής του.