Μπανανόφωνο

Περίμενε μιλάω στο τηλέφωνο-- Έλα μπανανίτσα μου... όχι, όχι...”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το μπανανόφωνο
Bush-bananaphone
O Γεώργιος Βους σε στιγμές μπανανοφωνικού σεξ με το Ιράκ.

To μπανανόφωνο (ετυμ. μπανάνα+τηλέφωνο) είναι ένα εξελιγμένο τηλεπικοινωνιακό είδος μπανάνας, το οποίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει ηλεκτρικά σήματα και κατ' επέκταση να μεταδώσει ήχο, χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση υπολογιστών ή άλλων συσκευών. Σύμφωνα με έναν διαδεδομένο αστικό μύθο, το μπανανόφωνο ανακαλύφθηκε από τον Όμηρο (για να απαγγέλει τις ραψωδίες του όταν, σε προχωρημένη ηλικία, ήταν ανήμπορος πια να περπατάει) ωστόσο σύγχρονοι ιστορικοί καταλήγουν τελικά στο συμπέρασμα πως πρόκειται για ελληνίκια εφεύρεση που χρονολογείται στην εποχή της άνθησης του καράτε.

[επεξεργασία] Εφεύρεση

Αν και όλη σχεδόν η ανθρωπότητα απολαμβάνει τη χρήση του σύγχρονου μπανανοφώνου, ελάχιστοι γνωρίζουν πως χρησιμοποιεί μία υπερσύγχρονη τεχνολογία, την οποία οι ελληνίκιοι αντέγραψαν από το μέλλον, χάρη στην δυνατότητα τους να ταξιδεύουν στο χρόνο. Η τεχνολογία αυτή είναι σε ένα μεγάλο βαθμό άγνωστη, καθώς αποδείχθηκε πως αν όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την περιγραφή και κατανόησή της συγκεντρωθούν σε ένα εγχειρίδιο, τότε θα επέλθει βαρυτική κατάρρευση και κατ' επέκταση θα βυθιστούμε όλοι σε μία μαύρη τρύπα.

Bananaphone-network
Ασύρματο δίκτυο μπανανοφωνίας.

Η ιστορική έρευνα έχει αναδείξει ωστόσο αρχαία κείμενα των Ελ με λεπτομερή σχεδιαγράμματα της αρχής λειτουργίας του πρώτου απλούστερου μπανανοφώνου. Αυτό απαιτούσε σχεδόν πρωτόγονη τεχνολογία. Συγκεκριμένα αρκούσε να δημιουργηθούν δύο τρύπες σε δύο μπανάνες και στη συνέχεια η ένωσή τους με ένα σκοινί (ή δύο σκοινιά για σύστημα duplex). Τα σύγχρονα εξελιγμένα μπανανόφωνα λειτουργούν σήμερα αρκετά διαφορετικά, καθώς ενώνονται με δορυφόρους, επιτρέποντας έτσι την επικοινωνία με οποιονδήποτε διαθέτει επίσης μία συσκευή μπανανοφώνου, κάπου αλλού.

[επεξεργασία] Θέματα Ασφαλείας

Η χρήση του μπανανοφώνου στο αυτοκίνητο μπορεί να επιφέρει τρομακτικά ατυχήματα. Αν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει, τότε η χρήση του είναι ακόμα πιο καταστροφική. Εξίσου επικίνδυνη είναι και η ρίψη του μπανανοφώνου στο δρόμο, καθώς εύκολα μπορεί να οδηγήσει στον τραυματισμό περαστικών πεζών. Ένα άλλο ανοικτό ζήτημα παραμένει η ασφάλεια που παρέχει απέναντι σε υποκλοπές.

[επεξεργασία] Εταιρείες Μπανανοφωνίας

Nokia-bananaphone
Διαφήμιση μπανανοφώνου της εταιρείας NOKIA.

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση του μπανανοφώνου έχει διαδοθεί με εντυπωσιακούς ρυθμούς, γεγονός που οδήγησε στην ανάπτυξη πολλών εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες μπανανοφωνίας. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, έπαιξε και το γεγονός πως η τεχνολογία του μπανανοφώνου προέρχεται από το μέλλον και συνεπώς δεν μπορεί να κατοχυρωθεί πνευματικά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα, σε κάθε εταιρεία, να προωθήσει το δικό της μπανανόφωνο.

[επεξεργασία] Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

“Προτιμώ το Τζαμπέχωνο...”

- Ο Τσακ Νόρις για τo Μπανανόφωνο
Άλλες γλώσσες