Μπαλαρίνα

Απάτουσο ανθρωποειδές που πρωτοεμφανίστηκε στον πλανήτη λίγο μετά τη διατύπωση της Θεωρίας του Δαρβίνου.

[επεξεργασία] Plie

Ρώσοι επιστήμονες σε συνεργάσια με ψαράδες από τη Μόρντορ κατέβαλαν προσπάθειες να καταρρίψουν την άνωθεν θεωρία, αποδεικνύοντας ότι οι άνθρωποι δεν προέρχονται μόνο από τους πιθήκους αλλά και από τα ψάρια. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησαν το διάσημο κυκλοθυμικό ψάρι "ρίνα", το οποίο και εκπαίδευσαν να παίζει ποδόσφαιρο.

Το όλο project βέβαια είχε τραγικό τέλος όταν μια θηλυκή ρίνα ερωτεύτηκε παράφορα τη μπάλα. Ήρθαν εις γάμου κοινωνία στην φιλει"ρινική" Ολλανδία, όπου και γέννησαν την πρωτότοκη κόρη τους. Ελλείψει σχετικής νομοθεσίας, η κοπελιά αναγκάστηκε να φέρει ως επίθετο τα ονόματα και των δύο γονιών της, και έτσι ονομάστηκε Μπαλα-ρίνα. Κι ενώ ζούσαν καλά κρυμμένοι απ' το Δαρβίνο, τους Ρώσους και τους βάρβαρους ψαράδες σε έναν υπόγειο οίκο ανοχής για σαλιγκάρια, η ζωή τους κυλούσε ανώμαλα αρμονικά έως ότου η Μπαλαρίνα πήγε δευτέρα δημοτικού.
Τότε και ενώ η μικρή καθηγήτρια της συμμετείχε σε διαφημιστικό spot για το υπέρ βραχέας διαρκείας γάλα "Γλου-Γλου", η Μπαλαρίνα άδραξε την ευκαιρία και διάβασε ένα ερωτικό ραβασάκι που έπεσε από την τσάντα της καθηγήτριας, με τίτλο "Ο Υπεράνθρωπος".

[επεξεργασία] Coup de pied

Έντρομη από αυτά που διάβασε, επέστρεψε στους δικούς της και μετέφερε την επικείμενη εκδίωξή τους από το δημιούργημα του εραστή της καθηγήτριας. Για να σώσουν την οικογένειά τους, η ξεφούσκωτη πια μπάλα με τη δίχως λέπια σύζυγό του, αυτοφυγαδεύτηκαν με τη βοήθεια κάποιων άλλων στη μακρινή Κίνα.

Φτάνοντας, αναζήτησαν εστία σε κάτι απόμερες φυτείες ρυζιών. Αφού λοιπόν κατάφεραν να διασφαλίσουν τη ζωή του μοναδικού τους απογόνου και όντας ταλαιπωρημένοι από τις κακουχίες, εξέπνευσαν βρυγχώμενοι το τελευταίο bar αέρα.

[επεξεργασία] Pique passe

Η μικρή Μπαλαρίνα προσαρμόστηκε άμεσα στο αφιλόξενο περιβάλλον και διεύρυνε τη διατροφική της συνήθεια τρώγοντας εκτός από ρύζι και Μπονζάι. Μη δυνάμενη όμως να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι είναι μοναδική στο είδος της άρχισε τις έρευνες για την πιθανή ύπαρξη ομοειδών της.

Έσχατη λύση σε αυτή της την προσπάθεια, ήταν η παγκοσμίου φήμης εκπομπή αναζήτησης ανθρωποειδών "Φως στα ρύζια" που παρουσίαζε το διάσημο κίνεζικο μοντέλο Νίκο Λου Λη. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής και αφού διηγήθηκε την τραγική της ιστορία, πλήθος Κινέζων απέστειλαν ταχυδρομικά περιστέρια διαμαρτυρόμενοι για την βρώση των οικόφυτων Μπονζάι από περίεργα όντα.

Έτσι εντός ολίγων ωρών η κινέζικη αστυνομία κατόρθωσε να συγκεντρώσει από όλη την επικράτεια άλλες έντεκα μπαλαρίνες, όλες δημιουργήματα του διάσημου καθηγητή Σι Μι Τι, ο οποίος και απελάθει στην Ελ-αδικία.

[επεξεργασία] Soutenu

Επακολούθησε δίκη για το εν λόγω πταίσμα όπου το δικαστήριο αποφάσισε πως θα έπρεπε να αφεθούν ελεύθερες υπό τον όρο να φορούν πάντα άσπρα ρούχα ώστε να φαίνονται τη νύχτα και να έχουν πάντα κρεμασμένα κουδουνάκια στην φτέρνα τους ώστε να ακούγονται. Το πανέξυπνο αυτό είδος όμως, προσαρμόστηκε και πάλι στις επιβληθείσες συνθήκες αναπτύσσοντας ιδιαίτερες ικανότητες προς εξασφάλιση της τροφής του.

Οι ικανότητες αυτές δεν ήταν άλλες από την κίνησή τους στηριζόμενες στα άκρα των δακτύλων ώστε να μην ακούγονται τα κουδουνάκια και τις επιδέξιες ευέλικτες κινήσεις προς αποφυγή της αντανάκλασης του φωτός τη νύχτα.

Οι εφημερίδες έκτοτε κάνοντας αναφορά στην ιστορία τους τις αποκαλούσαν το σόι των Μπονζάι.
Δέκα χρόνια μετά ανακαλύφθηκαν από τον χορευτή-ερευνητή Μεταξοπουλόφ ο οποίος τις φυγάδευσε στη Μόσχα μετονομάζοντάς τες από "σόι των Μπονζάι" στο πιο καλλιτεχνικό "Μπολ-σόι".

Άλλες γλώσσες