Μπάτσος

[επεξεργασία] Ιστορία - Γέννηση - Ορισμός:

Κάποτε κάποιος καθόταν κάπου αμέριμνος και έκανε κάτι. Τότε κάποιος δυσαρεστήθηκε από αυτό το κάτι και για να το σταματήσει του έριξε ένα μπάτσο. Από τότε ο δεύτερος κάποιος ονομάστηκε μπάτσος.

[επεξεργασία] Εξέλιξη:

Μετά συγκεντρώθηκαν όλοι οι μπάτσοι και έφτιαξαν μια οργάνωση τη Μπατσαρία æ. Αργότερα φτιάχτηκαν ανά τον κόσμο και άλλες Μπατσαρίες æ . Εξαπλώθηκαν δε τόσο πολύ που δεν είναι τυχαία η παραλλαγή της γνωστής φράσης:
παντού υπάρχει ένας μπάτσος, καθώς και το γνωστό τραγούδι του Δάντη (λέμε τώρα) 24000 batsoi.

Παρ' όλη την προσπάθεια και το θάρρος τους η απόπειρα να σταματήσει το κάτι απέτυχε γιατί το κάτι εξαπλώθηκε εξίσου γρήγορα. Πολλοί μάλιστα πιστεύουν ότι το κάτι βρίσκεται πια παντού. Για να λυθεί το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε η Διεθνής Μπατσαρια æ (Ιnterpol).

[επεξεργασία] Σκοπός:

Παρότι ο επίσημος σκοπός της Μπατσαρίας æ είναι η εξαφάνισή του κάτι βάσιμες υποψίες υπάρχουν για κάποιον ανεπίσημο άγνωστο σκοπό × . Ο × είναι σήμερα το τρίτο μεγαλύτερο μυστήριο μετά τη Λίμνη του Λοχνές και την Ατλαντίδα σύμφωνα με την αντικειμενική λίστα της Ιnterpol.

Παραμένει άλυτο αφού παρά τις μαρτυρίες για διάφορες δραστηριότητες των μπάτσων κανένας συνάδελφος μπάτσος δεν τους έχει πιάσει ποτέ να κάνουν κάτι.

[επεξεργασία] Εξοπλισμός:

Πιστόλα - Κράνος