Μπάμπης ο Σουγιάς

Η βιογραφία του Μπάμπη του Σουγιά

Όνομα: Μπάμπης ο Σουγιάς

Επίθετο: Μαχαιρίτσας (αλλά δεν το αναφέρει)

Γεννημένος: 190 π.Χ. ή 187 π.Χ.

Γεννήθηκε στην: αρχαία Ελλάδα-Κρήτη

Ο Μπάμπης ο Σουγιάς γεννήθηκε στο ένδοξο Βαρβαροχώρι, ένα χωριό τόσο ένδοξο όσο και τα Τρίκαλα στο ποδόσφαιρο και ο Παναθηναϊκός στο Κρίκετ. "Σουγιάς" αποκαλείται από τότε που αντί για μια πατάτα έκοψε μια καρδιά ενός ανθρώπου. Από τότε ένιωσε σαν να ανοίχτηκε ο εαυτός του περισσότερο με το σκότωμα και ξεκίνησε τις κακές παρέες όπως με τον Kratos (God Of War), Shang Tsung (Mortal Kombat), Τζακ ο Αντεροβγάλτης και τον κολλητό του Βλαδίμηρο τον Ξεκοιλιαστή.

[επεξεργασία] Παιδικά Χρόνια (6-10 ετών)

Ο Μπάμπης στα 6 χρόνια της ζωής του έμαθε να χρησιμοποιεί το δρεπάνι από το νέο κολλητό του τον Γιάννη (Ράμπο). Μ' αυτόν γνωρίστηκαν στη σχολή κακίας και αντι-κιτρινιάριδων. Με τους κιτρινιάρηδες τσακώθηκε (εκτός από τον Shang Tsung) λόγω στοιχήματος της εποχής η Ομάδα της Κωνσταντινούπολης γνωστή ως ΑΕΚ πόνταρε πάνω της όλες του τις καραμέλες και κάτι ζελεδάκια από ήπαρ ανθρώπου για να γινόμαστε αρχαίοι και χάσαν τα χανούμια από τους Πανιωνιους από την Μικρά Ασία στο 90" με αυτογκόλ και από τότε τους μισεί όσο και τους νταήδες στον παιδικό σταθμό που έσφαξε με οδυνηρό τρόπο. Κάποτε ο δάσκαλος του τον είπε άχρηστο και από τότε ξύπνησε το θηρίο μέσα του, έσφαξε 120.000 άτομα με μόνο ένα μολύβι εκτός από τον Ράμπο που εκείνη την ημέρα είχε οξεία Σχολίαση. Από τότε έσφαζε πολύ κόσμο.

[επεξεργασία] Η Νιότη (20 ετών)

Τον δέχτηκε στο πλευρό του Ο Σρέντερ (χελωνονιντζάκια) και έγινε σκοτεινός δολοφόνος του. Έσφαξε τα Χελωνονιτζάκια και τον δάσκαλό τους, τότε του είπε ο Σρέντερ ότι απλά γύριζαν μια παιδική σειρά και πάντα θα έχαναν, οπότε τον απόλυσε με πρόστιμο νέους ηθοποιούς και 300.000$ οπότε τους απάντησε ο Μπάμπης με το νεκρό σώμα του Σρέντερ μετά από 10 ημέρες.

[επεξεργασία] Το Μέλλον (35-2320 ετών)

Στα 35 άνοιξε εταιρία σκοτωμού, βασανισμού και βίαιων ενεργειών/πράξεων με τους φίλους του και είχαν κερδοφόρα αποτελέσματα στην Ιταλία όταν χέστηκαν στο τάληρο. Αρχικά τους πλήρωσε ο Βρούτος να σφάξουν τον Καίσαρα, μετά τίποτα, γι' αυτό άνοιξε εταιρεία με μαχαίρια και είδη βασανισμού. Αυτή η επιχείρηση κράτησε μέχρι την αρχή του 21ου αιώνα. Μετά αφού πέθαναν όλοι οι φίλοι του εκτός από τον Τσακ Νόρις με τον οποίο γνωρίστηκαν στην φυλακή και τον Ράμπο, ο Μπάμπης έκανε καριέρα σαν ληστής/δολοφόνος και ψήστης στον Τραγανό Κάβουρα.

[επεξεργασία] Να τα πούμε ένα χεράκι

- Συγγνώμη κύριε, συγγνώμη, τί κάνετε εδώ;

- Mια χαρά, ευχαριστώ, εσείς;

- Βρε, γιατί σπάτε το αμάξι λέω ...

- Τι «γιατί»; Γιατί έχει αθηναϊκές πινακίδες.

- Και σπάτε το αμάξι μόνο και μόνο επειδή έχει αθηναϊκές πινακίδες;

- Ναι.

- Τι «Ναι» παιδί μου; Τι «ναι» ... τι το κακό έχουν οι αθηναϊκές πινακίδες;

- Είναι αθηναϊκές.

- Ε και;

- Τι «Ε και»; Πρέπει να τα σπάμε.

- Ποιος το λέει αυτό βρε άνθρωπέ μου;

- Ε, όλος ο κόσμος το λέει άνθρωπέ μου.

- Ποιοι όλοι το λένε δηλαδή;

- Να, όλοι: Ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Κώστας ο Γκοτζίλας, ο Πέτρος ο Πέτρας, ο Πεταλούδας ο Νίκος, ο Τάκης ο Βούρδουλας, ο Στέλιος ο Κοντός, ο Λάκης ο Φουσκωτός, ο Γρηγόρης το Άτομο, ο Σάκης το Τσεκούρι, ο Αντώνης ο Μαλλιάς, όλοι...

- Και τι λένε όλοι αυτοί;

- Όλοι λένε αυτοί ότι «όπου δεις αυτοκίνητο με αθηναϊκές πινακίδες, πρέπει να το σπας».

- Ναι, αλλά ΓΙΑΤΙ ρωτάω!

- ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ε Σ Π Ι Ν Α Κ Ι Δ Ε Σ !!!

- Βρε άη στο διάολο ρε!

- Στο διάολο εσύ ρε.... γαμώ τις πινακίδες σου ρε...

[επεξεργασία] Λοιπά Στοιχεία

  • Οικογένεια:

Πατέρας - Μπάμπης Κρασάς

Μάνα - Σουγιάν Ψώλοβα

Αδελφός - Μπάμπης Καζανάς (σημείωση: αυτός είναι ο αδελφός που του πήρε την καρδιά ο Σουγιάς)

  • Εχθροί: Όλα τα Κινέζικα Φύλα, ο Φαλότης, οι δάσκαλοί του, ο αδελφός Μπάμπης Καζανάς (λόγω ζήλιας, γι' αυτό τον έσφαξε), η αστυνομία και όλοι οι κακοποιοί της Αθήνας, όχι κανενός άλλου πολιτισμού.
  • Συνολικοί θάνατοι από τα χέρια του ή από το σουγιά του: 999.999.999.999