Μπάμπης ο Σεξολόγος

“ ..είναι πολύ Μπάμπης αυτός ο Μπάμπης”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Μπάμπη το Σεξολόγο]]

“ και εσύ μπάμπεις, Λάμπη μου?”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Λάμπη Λιβιεράτο

“ μπροστά του, ο Τζέιμς Μποντ είναι σκιά”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για Μπάμπη

Sexologos01

Ο μεγάλος εραστής ενώ κρίνεται για το ταλέντο του.

Ο Μπάμπης ο σεξολόγος είναι το απόλυτο αρσενικό πάνω στο πλανήτη, Δώρο των Ελ στην ανθρωπότητα. Ο Σεξολόγος δε γεννήθηκε αλλά αναδύθηκε μια κρύα μέρα του Φλεβάρη μέσα απο ένα αχινό στην Ακτή Μουτσοπούλου στο Πειραιά εκεί που αράζουν τα τάνκερ. Ο κόσμος που τον είδε θαμπώθηκε απο την κορμοστασιά του ενώ οι γυναίκες έπαθαν απανωτά εγκεφαλικά επεισόδια. Αμέσως μόλις πάτησε το πόδι του στη στεριά άρχισε να έρχεται σε σεξουαλική επαφή με όποια όμορφη γυναίκα βρήκε στο δρόμο του. Ο Μπάμπης κάνει σεξ ασταμάτητα και δεν κουράζεται ποτές.

[επεξεργασία] Δραστηριότητα

Οταν αποφάσιζαν οι Ελ να στείλουν αυτό το δώρο δεν είχαν υπόψη τους την υστερία που θα επακολουθούσε. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις πολλές γυναίκες οδηγήθηκαν στην αυτοκτονία γιατι δε μπόρεσαν να έχουν επαφή μαζί του ενώ αρκετές οδηγήθηκαν σε αντικαταθλιπτική αγωγή. Ο Σεξολόγος είναι το Απόλυτο Σύμβολο του Σεξ αλλά και ένας Υπερήρωας στην υπηρεσία σωτηρίας του πλανήτη. Ανήκει και αυτός στην μυστική Ομάδα Τράσερς με αρχηγό τον Μίστερ Μπούτια. Λόγω της μεγάλης επίδρασης που έχει εμφανίζεται συχνά στην τηλεόραση και προκαλεί σοκ.

Sexologos02

Ο Σεξολόγος με θαυμαστή του την ώρα που προκαλεί υστερία.

[επεξεργασία] Δυνάμεις

Το μεγάλο χάρισμα του Μπάμπη του Σεξολόγου είναι η δυνατότητα που έχει με το βλέμμα του να σαγηνεύει τους εχθρούς του προκαλόντας σύγχυση και αποδιοργάνωση. Κανείς δε θέλει να βλάψει τον Σεξολόγο και τους φίλους του μόλις ο τελευταίος του εξαπολύσει το ξόρκι Βλέμμα Βοδιού. Οι εχθροί του λαμβάνουν 2500 πόντους ζημιάς σαν αποτέλεσμα αυτής της δύναμης. Σαν στολή έχει συνήθως ένα φλάι μπουφάν το οποίο είναι προστετευμένο από την ασπίδα Μπίχλας που εμποδίζει αντικείμενο ή ενέργεια να το διαπεράσει.

[επεξεργασία] Εχθροί

Ο Μπάμπης ο Σεξολόγος δε μπορεί να έχει μόνιμους εχθρούς εκτός απο εκείνους που επιβουλέυονται το κοινό καλό και τους trendy που κάνουν συνέχεια φατσούλες στο φατσοβιβλίο

[επεξεργασία] Θρίαμβοι του Μπάμπη του Σεξολόγου