Μπάμπης Νιώτης

BruceWillis-Babiniotis.jpg

Μέχρι και ο Μπρους Γουίλις επιλέγει Μπάμπη Νιώτη!

Μπάμπης Νιώτης, περίλαμπρος Μαθηματικός διά τον 8888ον αιώνα προ-Χρήστον. Εκ του γένους των Μπάμπηδων, εξάδερφος τε Μπάμπιου Σουγιάτη και Κύριου Προκοπίου, εγεννήθηκεν προ καιρού ες αλλοτέραν τόπο εκ μανός του και πατρός του (αν κι απόγονείς του φημίονται μάνα του και Γείτων). Είναι επίσης ο πρώτος grammar nazi στην ιστορίαν.

Πιτσαριούχος εστίν, παρόλαν ονειρευόταν απάντως την εταιρίαν Μπαμπ-ούλας Α.Ε. ηγόραζον, αγνώμονες ειμίν δια της αγορέως. Εξεπάντως γιγνοσκόμεν δουλέβειν ες αυτήν μάλιστα ως διευθύνων σύμβουλος (εξ' ολότελοις, καλή κι η Παναγιώταινα).

Εσπούδασεν εσπούδην άγνωστην ες ασπούδαστους, έκτοτε, όποτε ου πιτσομαγειρεύει, ασχολείται ιδιαιτέρως την ιδιαιτέραν ασχολίαν γιγράφειν διάφορα (βλακείες κατ' αμορφώτους) σημαντικά μορφωμένοις συγγράματα . Άγνωσται αι γραφάς του, μελετώνται εξ'επιστήμος. Μήτσος ο Περιπτεράς, μέγας ιστορικός, έχει ασχοληθεί ιδιαιτέρως δια του βίου ταύτης λαμπερής προσωπικότητος. Ούτε κι αυτός βρήκε άκρη.

[επεξεργασία] Μπάμπη-νιώτειον Λεξικόν

Ο Μπάμπης εσπατάλησεν πολλά έτη εκ δικού του βίου προς φτιάχτειν ούτον λεξικό 362.665.364.636.367 ελλήνικων λέξεων περιεχόμενον, 67.474.757.457 μόναν υπαρχόντων. Υπόλοιπες δημιουργήματα τε οινοποτισμένων θαμώνων εκ Μπάμπειας ταβέρνεως και αλλότροιων φερέλπιδων νεανίσκων υπο επηρείας παραισθησιογόνων. Λόγου χάριτος:

κανάτα (η) το μέγα πλατύστομον δοχείον εξ' ύαλος, πηλίου, ασπροπηλίου, πλαστικότος ετσετέρος χρησιμον ες τραπέζια δια σερβίρισμα οίνου και ύδατος. Άφτερ δύο οινοδοχεία ρακόμελου, η λέξη εκφυίζεται εν κινάτα: μωρε Μπάμπιε, άρπαξεν με κινάτα! Τέσσεροις οινοδοχείεις, η ιδία λέξη εξεφυλίζεται εν κινούτα: ουρε Μπάμπειε, άρπαξέν με... χικ... την κινούτα! Οχτωποτηρίοις, εμφανίζεται ως κνούτα: ρε Μπάμπειε... χικ... πιάσε μου... την κνούτα... χικ! Δεκαέξι ποτηρίδια και βάλλλε, εκγίνεται "αρργκτκ"': ρε... Μπουυου-πως σε... χικ... λένε... πιάαασε μ'... την... αρργκτκ...

Πέραν ελληνικών λέξεων, Μπάμπης εκατέλαβεν πως ίνα γαμίσειν γεμίσειν αλλότροιους τόμους ηλιθιοδώς (μετάφραση υψηλής πνευματικής στάθμεως: περαιτέρω δόκιμους όρους) και οικονομήσειν περισσότεραν φράγκας (ε, σας περακαλώ, τοιούτος άνθρωπος Μπάμπης εστίν;;;;;) θά'πρεπεν συνθέσειν και λέξεις εξ βαρβάρων γλώσσων, όπως αγγλικήν, γαλλικήν, πορτογερμανοθωμανικήν, ενώ εν αυτήν προσπάθειαν είχεν κοντά του μέγιστο έλληνα μεταφραστή, τον Γεώργιο Παπανδρέου. Ακολούθως σχετικό (πραγματικό-αληθινό-πιστέυετε) (παρά)δειγμαν:

Εκ λέξεως εφέ, μετά διαδικασιών ελληνικοποίησης, εδημιούργησεν:

  • εφεντζής (ο προκαλών εφέ)
  • εφεντζήδικον (το προκαλόν εφέ)

[επεξεργασία] Άλλα πουχουδείγματα

  • ποτήριον: στρογγυλόν, εντρύπιον αντικείμενο, ομουλικόν κανάτω, με μία τρύπα ες την κορυφήν κουβαλών ύδας(κοινώς νερόν). εξ'ού εν μια τρύπα στο νερό.
  • χωρίον: απόκρημνον κατά θαύμα ύπαρξιν, έχων κατοίκους βλάχους, άξεστους, γίδια κουτουλού. Ετέρον κάτοικοι εφορμούν μαζικώς και κατά επιδρομάς ες πόλεις.
  • Ιντερνέτιον: Ηλεκτρονικόν αντικείμενο εβρισκόμενον κάπου ες τα βάθη της γης. Άγνωστον ες λειτουργίαν, προσφέρειν γνώσην και άλλαι υπηρεσίαι δωρέω, μετά χρήσεως Πισίου.
  • κόλος: Στρογγυλόν, κοφτόν, διχοτομητόν αντικείμενον εβρισκόμενον εν μέσεως θυλέων και αρρένων. Αντίκειμενον χρήσιμον με χειρισμό.
  • βιβλίον: Μακρύν τε και πλατύν αντικείμενο. Γεμάτον σελίδες γνώσεως σκόνεος και εντόμων, άρα και επιβλαβές δια την υγιείαν.
  • μολύβιον: Επιμηκής ξυλίς αντικείμενο περιτρυγύρων μολύβιο.
  • μολύβιο: Επιμηκής ανθρακίς αντικείμενο εντός μολύβιον.
  • ηλίθιον: Πηγή χρημάτων.
  • Αριθμομηχανή: Άγνωστην μηχανήν με αριθμούς πιθανοτήτως κατασκευασμένη από Αριανούς. Γι' αυτόν τον λόγον ενονόματι Αρι - θμομη (Αριανήν λέξην για "αριθμόν") - χάνει. Έπειταν γίγνεται αριθμομηχανήν.

[επεξεργασία] Μια λαμπρή καριέρα... θα λέγαμε αν ήταν λαμπρή

Babiniotis Inc.jpg

Ο Νιώτης επικοινωνεί (!!!) με ωχαδέλφους υπαλλήλους Μπαμπ-ούλας Α.Ε. μέσω μονίτορως

Δυστυχώς, ως γνωστόν, Ελ-ληνες είναι φοβερώς αγνώμονες και αντί δαφνοστολισμόν ες Μπάμπη δια αυτόν το ηρωικόν όνημα, χαντάκωσαν τον άθρωπα και ήρχισαν εξιβρίζειν διότι λέει εμπέρδεψεν ΑΕΚτζίδες και Βούλγαρους, βούρτσαν π..ταβανόβουρτσαν ή κάτι τοιούτο τέλος πάντων. Έκτοτε Μπάμπης αποσύρθηκεν δια τα καλάν ες πιτσαρίαν του αρνόμενος απαντήσην εν ερωτήσεις δημοσιογράφοις (Μήτσος περιπτεράς ισχυρίζεται ότι έχειν έγκυρες πληροφορίες δια τ' ό,τι Μπάμπης ετοιμάζει σύντομως το επόμενον κτύπημα).

Κάποτε εγυρίστηκεν μιαν τηλεοπτικήν σειράν δια χάρη του, προς τιμήν του και εις μνήμη του, ονόματι Τα παιδιά της Νιώτης. Δυστυχώς, όπως και ο ίδιoς ο Μπάμπης, σειράν επήγεν άπατην.