Μπάλα

Μπάλα ονομάζεται ένα στρογγυλό φουσκωτό πετσί που το κλωτσάμε και χαιρόμαστε (k.a.k.a ποδόσφαιρο). Εξαιρούνται οι γυναίκες, καθώς για τις περισσότερες αποτελεί λόγο αψιμαχιών με το αντίθετο φύλο. Ακόμα και οι πιο άμπαλοι της Γης την έχουν κλωτσήσει. Ο γενικός όρος υποδηλώνει οτιδήποτε έχει σχήμα μπαλοειδές (σφαιρικό).

[επεξεργασία] Γενικά

Με τον όρο μπάλα ενογάμε συνήθως ποδόσφαιρο. Σε αυτό ξεχύνονται στο γκαζόνι 22 Άθρωπες (11 σε κάθε ομάδα) και χτυπιούνται μεταξύ τους για να βάλουνε την μπάλα σε μια τρύπα το τέρμα. Πάντα νικάει ο Ολυμπιακός (ακόμα κι όταν χάνει) εκτός από την φορά που παίξανε αντιμέτωποι με τον Τσακ Νορις καθώς και τον ΑΠΟΕΛ. Ο πιο όμορφος παίχτης σύμφωνα με τις γυναίκες είναι ο Νικο(πολιδης) {έπαιζε πόλο μικρός} του Παναθηναϊκού όμως.

[επεξεργασία] Προιστορία

Η μπάλα υπήρχε από πάντα (όχι τα αρκουδάκια) και είναι ο κύριος αντίζηλος του Τσακ στο θέμα του αρχαιότερου ζωντανού όντος εν ζωή.
Kronos

Μια από τις χαμένες μπάλες του Τσακ Νόρις

Από τότε ο Τσακ άρχισε να τις κλωτσάει όπου τις έβλεπε και βέβαια με την σούπερ κυκλοστριφογυριστή κλωτσιά που έχει, κατάφερε να στείλει μερικές μπάλες έξω απο την Γη και στο Ηλιακό μας σύστημα. Αυτές αργότερα ονομάστηκαν από τους επιστήμονες πλανήτες. Πρώτοι ωστόσο που την εκμεταλεύτηκαν προς τέρψη των (α)ιδίων ήντουσαν οι αμποριτζίνες κινέζοι της βόρειας Αμερικής οι οποίοι την δημιούργησαν με πουτσοσκάλπ (k.a.k.a. πουτσοφλίγκαρο) {Ναι οι αμποριτζίνες κινέζοι της βόρειας Αμερικής ήταν Εβραίοι μην με ρωτάτε τα ίδια και τα ίδια!} Παρόλα αυτά το άθλημα ξεχάστηκε ύστερα από την αιχμαλώτιση των ιθαγενών από την Αδέλφω Χίτλερ η οποία τους μετέτρεψε σε κόκκινα αντιβακτηριδιακά σαπούνια.

[επεξεργασία] Νεότερα Χρόνια

Η μπάλα ξανανακαλύφτηκε τον 20 αιώνα. Πλέον όσοι κουλοί την παίζουνε οργανώνονται σε clubs και τα ελέγχεις μέσω του Football Manager. Στόχος σου είναι να αρχίσεις με μια ομάδα/club και να το δοξάσεις παίρνοντας τρόπαια και κάνοντας νέες αγορές παιχτών από την Εθνική Βραζιλίας για τον Ολυμπιακό οι οποίοι κατά προτίμηση έχουν επίθετα με κατάληξη -ινιο. Έτσι παίζει κέντρο με ρόλο επιθετικού ο Ροναλντίνιο, επίθεση ο Κακά(ινιο- το έκοψε γιατί θύμιζε την κοκαίνη), άμυνα ο Εντίνιο και τέλμα ο Νικοπολίδης (του παναθηναϊκού όμως/εξαίρεση του κανόνα των -ινιο). Προπονητής είναι πάντα ο Sir Alex Gidenson.

[επεξεργασία] Ρήσεις Φιλοσόφων

Η Μπάλα είναι όπως οι γυναίκες, για να της επιβληθείς πρέπει να την κλωτσήσεις

Όσκαρ Ουάιλντ για την Μπάλα.

Ποτέ μην συνδυάζεις την μπάλα με την μπύρα. Είναι σαν να παίρνεις ναρκωτικά με αλκοόλ, σαν να κάνεις σεχ δίχως σκουφί. Το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό!

Άλμπερτ Αϊνστάιν σύμφωνα με την θεωρία της σφαιρικότητας για την Μπάλα.

Μπάλαστρουμφ Μπαλαστρούμφ μας επιτίθεται ο ΔρακουΜΕΛ Γκίμπσον μ το Φονικό Όπλο Νο 245462563465743!!

~Ο Σπιρτούλης για την Μπάλα(Στρουμφ).

Είναι αναπόσπαστο αξεσουάρ και συνθετικό για τους ελαμπάλες.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης