FANDOM

Γενικά Edit

Ακούγεται και ΜΠΑΛΛΑ (όπως λέμε μπαλλαλλάϊκα πιχί: Πίτσα-Μπάλλλα-ΜΠΑΟΚ, ΜΠΑΟΚ για σένα κόβω και τον ΛΟΥΤΣΟ μου Σ.Φ.ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, και άλλα τέτοια). Ειναι ένα κούφιο σφαιροειδές φουσκωτό πετσί που το κλωτσάμε και χαιρόμαστε (k.a.k.a ποδόσφαιρο). Εξαιρούνται οι γυναίκες, καθώς για τις περισσότερες αποτελεί λόγο αψιμαχιών με το αντίθετο φύλο. Γέννημα του Σατανά κατά πολλούς, και ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑ για τις γυναίκες διότι κατά τα πιστέυω τους είναι η πηγή όλων των κακών. Ακόμα και οι πιο άμπαλοι της Γης την έχουν κλωτσήσει. Ο γενικός όρος υποδηλώνει οτιδήποτε έχει σχήμα μπαλοειδές (σφαιρικό). Στον αθλητισμό με τον όρο μπάλα, εκτός από το φουσκωτό σφαιροειδές πετσί, ενογάμε και το ποδόσφαιρο. Σε αυτό ξεχύνονται στο γκαζόνι 22 Άθρωπες (11 σε κάθε ομάδα) και χτυπιούνται μεταξύ τους για να βάλουνε την μπάλα σε μια τρύπα το τέρμα. Πάντα νικάει ο Ολυμπιακός (ακόμα κι όταν χάνει) εκτός από την φορά που παίξανε αντιμέτωποι με τον Τσακ Νορις καθώς και τον ΑΠΟΕΛ. Ο πιο όμορφος παίχτης σύμφωνα με τις γυναίκες είναι ο Νικο(πολιδης) (έπαιζε πόλο μικρός) του Παναθηναϊκού όμως.

Προιστορία Edit

Kronos

Μια από τις χαμένες μπάλες του Τσακ Νόρις

Η μπάλα υπήρχε από πάντα (όχι τα αρκουδάκια) και είναι ο κύριος αντίζηλος του Τσακ στο θέμα του αρχαιότερου ζωντανού όντος εν ζωή. Από τότε ο Τσακ άρχισε να τις κλωτσάει όπου τις έβλεπε και βέβαια με την σούπερ κυκλοστριφογυριστή κλωτσιά που έχει, κατάφερε να στείλει μερικές μπάλες έξω απο την Γη και στο Ηλιακό μας σύστημα. Αυτές αργότερα ονομάστηκαν από τους επιστήμονες πλανήτες. Αρχαίοι πάπυροι που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα στον Αρχαιολογικό χώρο του Θησείου (λίγο πρίν τις καφετέριες, αριστερά, μετά τον σταθμό) αναφέρουν την ΜΠΑΛΑ ως ένα υπέρτατο ον γένους θηλυκού, η οποία μπορούσε να ελέγχει την μοίρα των αντρών σε όλη τη Γη. Κάτι για το οποίο οι Γυναίκες δεν έχουν ακόμα δεχθεί.

ΙστορίαEdit

Πρώτοι ωστόσο που την εκμεταλεύτηκαν προς τέρψη των (α)ιδίων ήντουσαν οι αμποριτζίνες κινέζοι της βόρειας Αμερικής οι οποίοι την δημιούργησαν με πουτσοσκάλπ (k.a.k.a. πουτσοφλίγκαρο). Ναι οι αμποριτζίνες κινέζοι της βόρειας Αμερικής ήταν Εβραίοι μην με ρωτάτε τα ίδια και τα ίδια! Παρόλα αυτά το άθλημα ξεχάστηκε ύστερα από την αιχμαλώτιση των ιθαγενών από την Αδέλφω Χίτλερ η οποία τους μετέτρεψε σε κόκκινα αντιβακτηριδιακά σαπούνια. Που όταν τα χρησιμοποίησε μύριζε σκόρδο για αυτό άρχισε να επιτίθεται ανέλεγκτα στο χωριό τους.

Νεότερα Χρόνια Edit

Η μπάλα ξανανακαλύφτηκε τον 20 αιώνα. Πλέον όσοι κουλοί την παίζουνε οργανώνονται σε clubs και τα ελέγχεις μέσω του Football Manager. Στόχος σου είναι να αρχίσεις με μια ομάδα/club και να το δοξάσεις παίρνοντας τρόπαια και κάνοντας νέες αγορές παιχτών από την Εθνική Βραζιλίας για τον Ολυμπιακό οι οποίοι κατά προτίμηση έχουν επίθετα με κατάληξη -ινιο. Έτσι παίζει κέντρο με ρόλο επιθετικού ο Ροναλντίνιο, επίθεση ο Κακά(ινιο- το έκοψε γιατί θύμιζε την κοκαίνη), άμυνα ο Εντίνιο και τέλμα ο Νικοπολίδης (του παναθηναϊκού όμως/εξαίρεση του κανόνα των -ινιο). Προπονητής είναι πάντα ο Sir Alex Gidenson.

Ρήσεις Φιλοσόφων Edit

“Η Μπάλα είναι όπως οι γυναίκες. για να της επιβληθείς πρέπει να την κλωτσήσεις

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για Μπάλα.

Ποτέ μην συνδυάζεις την μπάλα με την μπύρα. Είναι σαν να παίρνεις ναρκωτικά με αλκοόλ, σαν να κάνεις σεχ δίχως σκουφί. Το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό!

- Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν σύμφωνα με την θεωρία της σφαιρικότητας για Μπάλα

Μπάλαστρουμφ Μπαλαστρούμφ μας επιτίθεται ο ΔρακουΜΕΛ Γκίμπσον μ το Φονικό Όπλο Νο 245462563465743!!

- Ο Σπιρτούλης για Μπάλα(Στρουμφ)

Είναι αναπόσπαστο αξεσουάρ και συνθετικό για τους ελαμπάλες.

Χρήσεις του όρου μπάλαEdit

ο ΜΠΑΛΑΣ: ο φανατικός υποστηρικτής πιστος της μπάλας

αντίθετο: ΑΜΠΑΛΟΣ - Αυτός που δεν πιστεύει στην Μπάλα.

η ΑΜΠΑΛΙΑΣΗ: Ανίατη αρρώστια του κυκλοφοριακού την οποία προκαλεί η ακινησία λόγω παρατεταμένης θέασης της ΜΠΑΛΑΣ. το ΑΜΠΑΛΑΕΟ: Αυτά που δεν πιστεύουν στην Μπάλα..ΟΕΟ!