Μουσείο

Archimedes

Παράδειγμα μονίμου θαμώνος Μουσείου

Μουσείο είναι το ακριβώς αντίθετο του Κουρείου. Στο μεν Μουσείο πηγαίνουν άνδρες πεθαμένοι, οι οποίοι επιθυμούν να διατηρήσουν τις τρίχες του προσώπου τους (μούσι) στο δε Κουρείο πηγαίνουν άνδρες ολοζώντανοι οι οποίοι επιθυμούν να τις αποβάλουν. Εξ αυτού του γεγονότος οι θαμώνες των Κουρείων ονομάζονται και άμουσοι. Η Ελλάς χώρα πολυσυλλεκτική, πολυπολιτισμική και ανεκτική διαθέτει πλήθος Μουσείων και Κουρείων.

[επεξεργασία] Έννοια

Μουσείο επίσης (γνωστό και σαν Μουσειακό κομμάτι) λέγεται η γριά που δε λέει να το βάλει κάτω, παρά τα πρώτα ή και δεύτερα -ήντα της χρόνια, και προσεγγίζει νεαρά αθώα αγόρια με στόχο τη σεξουαλική τους εκμετάλλευση. Αυτός ο τύπος γριάς, γνωστός στην πιάτσα και ως Παλτό συναντάται βραδινές κυρίως ώρες (το σκοτάδι είναι φίλος σου..) έξω από μέρη που συχνάζουν νεαρής ηλικίας άτομα, ενίοτε δε το Μουσείο μπορεί να δείξει ιδιαίτερα επιθετική προσέγγιση, μπαίνοντας και μέσα στο μαγαζί/μπαρ/κλαμπ, όπου όμως συνήθως δεν καταφέρνει να ξεγελάσει κανέναν και φεύγει άπρακτη.

[επεξεργασία] Μουσειακά Εκθέματα

Ένα παράδειγμα Μουσείου είναι η αγαπητή μας Μιμή Ντενίση.. Η εν λόγω "κυρία", είναι γνωστό ότι συχνάζει μετά από διάφορες ουσίες οι οποίες εισέρχονται από το ρουθούνι, έξω από διάφορα κέντρα διασκεδάσεως με σκοπό να αποπλανήσει διάφορα αγόρια και αργότερα ίσως να τα κάνει να αυτοκτονήσουν για το σάπιο πράγμα που είδαν (υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανθρώπων που έγιναν χορτοφάγοι αμέσως μετά). Μια άλλη γνωστή που είναι σαν ο ορισμός του μουσείου ειναι η γνωστή μας κυρία Παπανδρέου. Όλοι θυμόμαστε ότι ενώ ξέκανε τον γέρο αμέσως πήγε και έπιασε το πιπίνι.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες