Μουνείλωτας

Ο σκλάβος των γυναικών. Ο άντρας που έχει ξεχάσει από πού κρατάν τα γονίδιά του, και μόνο με την υποψία του ενδεχόμενου της φαντασίωσης να τον προσέξει μια γυναίκα, εκσπερματώνει τρις ανά δευτερόλεπτο επιτελώντας το χρέος του προς την κοινωνία (αερογαμεί ώστε να μην αποκτήσει απογόνους όπως π.χ. γίνεται με την αντίστοιχη πρακτική του εδάφους). Αυτοί οι άντρες συχνά έχουν και την απορία τι σκέφτονται οι γυναίκες.

Αυτοί οι άντρες είναι που έχουν χάψει το παραμύθι που πλασάρουν οι γυναίκες: δηλαδή, πως κάθε τι που ανέχεται μια γυναίκα από εσένα είναι μια χάρη ακόμα που τους χρωστάς.

Δείγματα πραγμάτων που ανέχονται οι γυναίκες από τους άντρες:

  • συγχρωτισμός (ανδρών-γυναικών)
  • συνύπαρξη (ανδρών-γυναικών)
  • παρακολούθηση αθλητικών
  • διάβασμα εφημερίδας
  • πλήρης αποχή από ανάγνωση
  • θαυμασμός ξένων κώλων
  • θαυμασμός ξένων στηθών
  • νευρική οδήγηση
  • άτονη οδήγηση
  • μεγάλη κοιλιά
  • ασυμφωνία εμφάνισης

κτλ.

Το βασικό είναι ο άντρας να θυμάται ότι είναι άντρας, εν αντιθέσει με τους ήρωες του παρόντος λήμματος, που όπως είπαμε αναρωτιούνται ακόμα και το τι σκέφτονται οι γυναίκες.

Ο μέγας γυναικάς Όσκαρ Ουάιλντ είχε αποδείξει με απλά μαθηματικά ότι δεν έχει καμία σημασία τι σκέφτονται οι γυναίκες αφού: μια γυναίκα αρνείται να αποκαλύψει τι σκέφτεται σε έναν άντρα ανίκανο να επηρεάσει τη σκέψη της. Σκεφτείτε το κάνα μήνα, και άμα δε διαγραφτεί το άρθρο, επανέρχομαι να εξηγήσω για όσους δεν κατάλαβαν.