Μονόπολη ΠΑΣΟΚ

Μονοπολη Πασοκ.jpg

Το ταμπλό του παιχνιδιού

Πρόκειται για το πρώτο παιχνίδι της Green Sun Games στον τομέα των επιτραπέζιων παιχνιδιών, αποδεικνύοντας έτσι ότι πρόκειται για μεγάλη εταιρία που έχει έρθει στην Ελλάδα για να στεριώσει. Το παιχνίδι μοιάζει με την κλασσική Μονόπολη, αλλά έχει κύριες διαφορές.

[επεξεργασία] Κανόνες του παιχνιδιού

Στο παιχνίδι αυτό, αντίθετα με την κανονική Μονόπολη, οι παίχτες αρχίζουν έχοντας στην κατοχή τους όλα τα οικόπεδα του ταμπλό, ισάξια μοιρασμένα. Με το που αρχίσει το παιχνίδι οι παίχτες προσπαθούν να ξεπουλήσουν οτιδήποτε έχουν στα χέρια τους, όσο πιο γρήγορα μπορούν. Ο πρώτος που θα χάσει όλα του τα οικόπεδα είναι ο νικητής του παιχνιδιού.

[επεξεργασία] Xαρακτήρες του παιχνιδιού

Σε αυτό το παιχνίδι οι χαρακτήρες είναι 4:
Pasok game.jpg

το εξώφυλλο του κουτιού, του παιχνιδιού.

1)Γιωργάκης

Ομορφούλης χαρακτήρας με θερμό χαμόγελο. Ειδικό ability "Λεφτά υπάρχουνε, αλλά πάνε κάπου αλλού" με το οποίο πετάει από την τσέπη του στην τράπεζα το 1/5 των χρημάτων του, βοηθώντας τον έτσι να χρεωκοκοπήσει πιο γρήγορα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε 2 γύρους.

2)Παπακωνσταντίνου

Oύφο που ήρθε από τον Σείριο να μας διδάξει ανώτερα οικονομικά. Ειδική ικανότητα "νέα μέτρα". Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε 3 γύρους.

3)Loveρδος

Πρόκειται περι αγαπησιάρη υπουργό ανεργίας. Έχει το δικαίωμα να αυξήσει το όριο συνταξιοδότησης 2 φορές στο παιχνίδι.

4)Άννα Διαμαντοπούλου

Ένας δύσκολος χαρακτήρας, καθώς έχει αρχίζει το παιχνίδι με πανάκριβες βίλες παντού. Ειδική ικανότητα να ξαναρίχνει το ζάρι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε 1 γύρο.

5)Πάγκαλος

Ο αδυνατούλης.Ειδική ικανότητα : "Μαζί τα φάγαμε" , με την οποία παίρνει λεφτά από την τράπεζα , χωρίς κανένας να μπορεί να του πει τίποτα .

[επεξεργασία] Ειδικοί κανόνες

  • Monopoly card 1.jpg

    Κάρτα του παιχνιδιού

    Σε αυτήν τη μονόπολη δεν έχει φυλακή. Ποτέ κανένας παίχτης και για κανένα λόγο δεν πρόκειται να βρεθεί εκεί.
  • Αυτή η μονόπολη είναι ενημερωμένη με όλες τις νέες τρύπες στους κανονισμούς.
  • Αυτή η μονόπολη παρέχει βουλευτική ασυλία.
  • Στη μονόπολη αυτή υπάρχει μια ειδική προσθήκη που ονομάζεται πήγαινε στο ΔΝΤ. Ο παίχτης που θα φτάσει πρώτος σε αυτό το κουτάκι θα έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων παιχτών.
  • Στη μονόπολη αυτή παίρνεις κάρτες μίζας.