Μιχάλης Ντε Λιάπακλας

Nostradamusgraphic.png Αυτό το άρθρο περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια μελλοντικά γεγονότα!
Είδατε τι σαΐνια είμαστε;;
Τύφλα να 'χει ο Νοστράδαμος!
Liapaklas.JPG

O Μιχάλης Ντε Λιάπακλας, εγγονός του Μιχάλη Λιάπη, σε φωτογραφία του 2065

Ο Μιχάλης Ντε Ζαν Λιάπακλας Μωρέας, εγγονός του Μιχάλη Λιάπη, θα γίνει ο ιδρυτής της Αυτοκρατορικής δυναστείας των Ντε Λιάπακλα η οποία θα βασιλεύει την Ελλάδα απο το 2063-2199.

[επεξεργασία] Τα πρώτα βήματα

Γεννήθηκε στην Κηφησιά το 2040 και ήταν εγγονός του πολιτικού Μιχάλη Λιάπη. Αδερφός του είναι ο Αρχιεπίθηκος Γελάδος Jerry Darwin Liapis. Απο μικρός θα αποδείξει οτι έχει ηγετικές ικανότητες όταν οργάνωσε την κατάληψη του Κολλεγίου Παλαιού Ψυχικού. Απο την γενική συνέλευση θα αναγορευτεί ύπατος αρμοστής της Κατάληψης και θα αρχίσει να στρατολογεί νέους και ηλήθιους για να εφαρμόσει το πραγματικά τρομακτικό σχέδιο του που είχε σκεφτεί μια κρύα βραδιά στο Λεβερκούζεν (λίγο πιο εξω απο τον σταθμό). Αφού θα συγκεντρώσει 1200 μαθητές θα κινηθεί απειλητικά προς το υπουργείο παιδείας όπου ια απαιτήσει να παραιτηθεί ο υπουργός Αρσένης Γερασιμίδης. Ο υπουργός θα αρνηθεί και οι μαθητές θα λεηλατήσουν την πόλη. Ύστερα απο αυτό η αστυνομία με την βοήθεια των μασόνων θα συλλάβει τον Μιχάλη και τον θα τον εξορίσει στην Πάτρα και συγκεκριμένα στο ιδιωτικό σχολείο της Ελληνικής Αναγέννησης. Τον επόμενο χρόνο, δηλαδή το 2057 θα δραπετεύσει και θα ζητήσει μαθητικό άσυλο στα σχολεία της Γκράβας. Οι μαθητές θα τον υποδεχθούν με βασιλικές τιμές ενω ο διευθυντής του σχολείο θα του χαρίσει το χρυσό κλειδί (μαζί με λουκέτο-είναι πακέτο) του σχολείου.

[επεξεργασία] Για τα καλά στην πολιτική

Το 2060, ύστερα απο δύο χρόνια απουσίας, θα ξαναεπιστρέψει στην πολιτική ζητώντας απο το ξαδερφάκι του τον Aλεξάκη Καραμανλή να τον στηρίξει για να γίνει Καίσαρας της Νέας Δημοκρατίας. Έτσι λοιπόν και οι δύο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η Σιών των χαζών (ή κάτι τέτοιο). Η επιχείρηση απέτυχε παταγωδώς, λογικό ήταν, αλλά ο Μιχάλης δεν το έβαλε κάτω. Με τις κατάλληλες επαφές θα αγοράσει τον Θρύλο και θα κατακτήσει 11 συνεχόμενα πρωταθλήματα και ένα Uefa. Ο κόσμος θα τον αγαπήσει τόσο πολύ που θα τον βοηθήσει να ανατρέψει τον νόμιμο(και με την βούλα) βασιλιά, που στο μεταξύ είχε καταφέρει να βγάλει ελληνικό διαβατήριο, Νικόλαο Ντε Γκρέτσια. Στα Αυτοκρατορικά ανάκτορα της Δραπετσώνας ο Αλεξάκης Καραμναλής θα τον στέψει Βασιλιά Εκάλης και πάσης Ελλάδος πλήν Λαρίσης. Να σημειώσουμε εδώ οτι η Ελλάδα είχε χάσει την Θράκη και το Αιγαίο. Τότε με μια καθοριστική απόφαση ο Μιχάλης θα προσθέσει το επώνυμο του το Ντε και θα το μετατρέψει Μιχάλης Ντε Λιάπακλας. Για κακή του τύχη όμως την επόμενη μέρα ο Μάγος Χριστόδουλος θα τον ανατρέψει και θα τον εξορίσει.

[επεξεργασία] Στο απόγειο της καριέρας του

Τον επόμενο χρόνο ο Μιχάλης Ντε Λιάπακλας θα κατακτήσει την Πελοπόννησο και θα προσθέσει στο επώνυμο του το Μωρέας, δηλαδή θα γίνει Μιχάλης Ντε Ζαν Λιάπακλας Μωρέας. Με πρωτεύουσα την Τριπολιτσά θα προσπαθήσει να κυριαρχήσει σε όλη την Ελλάδα.