Μηνάρας

Ανακατεύθυνση από Μινάρας
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

γαμώ την Παναχαϊκή μου!

- Είπε κάποτε ένας διάσημος Μηνάρας με υψηλό λεξιλόγιο

Οι μηνάρες, ενικός ο Μηνάρας, είναι αρχαίος λαός των προϊστορικών Ελ ο οποίος ζει ακόμα και σήμερα σε ένα μεγάλο νησί που βρίσκετε κάτου απ'το αυλάκι στη χώρα του πουθενά. Οι περισσότεροι μηνάρες ζουν σε μια μεγάλη πόλη την Μηναρούπολη πρωτεύουσα της νήσου. Χωρίζονται σε πολλές υπό ομάδες αφού στα βάθη των αιώνων έχουν αναμειχθεί με πολλούς λαούς. Έτσι σήμερα ένα 40% είναι γνήσιοι μηνάρες , ένα 10% μηναρόμπριζες, ένα 10% μηναρητζήδες, ένα 20% αλβανοί, ένα 5% μηνάδες, ένα 1% Παναχαϊκή, ένα 5% κρυφοβάζελοι, ένα 5% κρυφογαύροι και ένα 4% κρυφοχανούμια [1] . Επίσης κι ένα μεγάλο ποσοστό Πακιστανών που δεν μπορεί να καθοριστή γιατί κρύβονται στις παράγκες.

[επεξεργασία] Ονομασία

Το όνομα τους χάνεται στα βάθη των αιώνων και στην λατρεία του προϊστορικού θεού Μηνάρας . Υπήρχαν πολλές τελετουργίες με σημαντικότερη το παίξιμο του φαλλού κατά τον οποίο γινόταν και αθλητικοί αγώνες με ένα μόνο αγώνισμα, όποιου έφτανε ποιο μακριά κέρδιζε και το βραβείο που ήταν ένας πλαστικός δονητής με μπαταρία. Από αυτές τις πανάρχαιες εορτές και τελετές διασώζεται σήμερα η ετήσια γιορτή που γίνεται στις μέρες μας και αποκαλείται μεγάλη μηναρισά.

[επεξεργασία] Ιστορία

Οι πρώτοι μηνάρες πιστεύεται ότι προέρχονταν από την Ηπειρωτική Ελλάδα και ζούσαν σε σπηλιές , η μυθολογία μας λέει ότι όταν κάποτε έφτασε εκεί ο ακατονόμαστος το έβαλαν στα πόδια και κατέβηκαν στα πεδινά γνωρίζοντας την φήμη του . Η παραμονή τους εκεί ήταν σύντομη αφού ο ακατονόμαστος ήθελε σώνει και καλά να τους συναντήσει. Τέλος μετά από πολλές καταδιώξεις έφτασαν στην σημερινή Χώρα των μηνάρων περνώντας το μεγάλο αυλάκι . Ο μύθος μάλιστα λέει ότι εκεί που κατάφερε ο ακατονόμαστος να τους συνάντηση την άλλη μέρα έγινε η γνωστή δημιουργία του αύλακος.

Φτάνοντας στην σημερινή περιοχή όπου κατοικούν δεν βρήκαν κατοίκους εκτός από έναν τσιφλικά τον Ανδρούτσο. Ο Ανδρούτσος μιλώντας τους και τάζοντας τους Αλλαγή , δεν πολύ κατάλαβαν τι έλεγε, αλλά τους έπεισε να μείνουν εκεί μόνιμα.

Αρχαίοι μηνάρες πήραν μέρος στον Τρωικό πόλεμο και με την βοήθεια τους ο Αχιλλέας τύφλωσε τον Έκτωρα την ώρα της μάχης όταν μια χυσιά τον πήρε στο πρόσωπο και τον στράβωσε. Με την βοήθεια των μηνάρων έπεσε και η Τροία όταν με οργανωμένες "βολές" έριξαν τα τείχη και οι Αχαιοί εισέβαλαν στην πόλη. Ο μύθος του δούρειου ίππου είναι ένα ιστορικό τέχνασμα των υπόλοιπων Αχαιών που ζήλεψαν την δόξα των μηνάρηδων. Η συμβολή τους ήταν μεγάλη σε πολλές πολιορκίες όπου χρησιμοποιούνταν συχνά και η φήμη τους μεγάλη. Οι αρχαίοι και σύγχρονοι ιστορικοί απέκρυψαν επιμελώς αυτή τη συμβολή από ζήλια για αυτών τον ιστορικό λαό.

Ιστορική έχει μείνει η συμβολή τους στον Ελληνοιταλικό πόλεμο του 1940 όταν έτρεψαν σε φυγή τον ίδιο τον Ντούτσε.

[επεξεργασία] Υγρό πυρ

Οι αρχαίοι μηνάρες θεωρούνται οι εφευρέτες του υγρού πυρ και όταν η πόλη τους βρισκόταν σε πολιορκία στήνονταν όλοι οι άντρες στα τείχη κι έπαιζαν τον φαλλό τους. Αναφέρονται από ιστορικούς συγγραφείς πολλά τέτοια περιστατικά, με πιο γνωστή τη κάθοδο του Φλωρίνης στο καρναβάλι όταν προσπάθησε να βγει από το πλοίο για να το εμποδίσει , νέοι παρέταξαν τους φαλλούς τους και άρχισαν το μηνάρισμα. Μπροστά σε αυτή την εικόνα και στον φόβο του υγρού που επερχόταν ο Φλωρίνης επέστρεψε στο πλοίο και όπου φύγει φύγει. Την πολεμική αυτή μέθοδο έκλεψαν αργότερα οι υπόλοιποι Ελ και της άλλαξαν το όνομα (Μαλακία) παρουσιάζοντάς την σαν δική τους εφεύρεση. Μετα από αυτό το γεγονός η ονομασία Μηνάρας και τα παράγωγα της έγιναν προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.

[επεξεργασία] Διάσημοι μηνάρες

[επεξεργασία] Πηγές

  • Tep , Η ιστορία των Μηνάρων στα βάθη των αιώνων, εκδόσεις Χυσιά, Μηναρούπολη 2009, ISBN 6969 6969 69
  • Tep, Μηνάρισμα, το υγρό πυρ της αρχαιότητας, Η αληθινή ιστορία, εκδόσεις Χυσιά, Μηναρούπολη 1891, ISBN 6969 6969 70

[επεξεργασία] Παραπομπές

  1. Τι μηνάρας που είσαι!! περίμενες να βρεις παραπομπή ?