Μηνάς

Ο Μηνάς είναι έλληνας παρκαδόρος παγκόσμιας φήμης. Ξεκίνησε το παρκαδόρισμα σε ένα υπόγειο πάρκινγκ στη Χαριλάου Τρικούπη, όμως γρήγορα ανέβηκε τα σκαλιά της επιτυχίας και κατέληξε στην παραλιακή, να παρκέρνει τις Μπέμπες και τις Μερτσέντες των διάφορων αυτοδημιούργητων και λιγουροκουλτουριάρηδων που έτρεχαν να διασκεδάσουν στις πίστες της παραλιακής.

Από εκεί γνώρισε κάτι μεγαλοπαρκατζήδες αμερικάνους που τον πήραν στην Αμέρικα και τον έβαλαν να δουλέψει στα μεγάλα τα καζίνα, στα στούντια του Χόλλυγουντ και τα Μάνσιονς του Νότου. Εκεί ο Μηνάς έμαθε κάτι κόλπα της δουλειάς αμερικάνικα όπως να παρκέρνει τα αμάξια με τις μπάντες, να λέει χουάτς απ ντακ στους πελάτες που αφήνανε μεγάλο μπουρμπουάρ και να φιλάει το χέρι στις γριές που έβγαιναν απ' τις τεράστιες Λίνκολν νεκροφόρες και άλλα τέτοια, που όταν γύρισε στο πατρίδα ήταν περιζήτητος από όλους τους σταθιμούς παρκινγκ της Ελλάδος.

Έτσι δουλεύει πλέον φρίλανς κα σε επιλεγμένα παρκατζίδικα, που όποτε τους κάνει την τιμή και παρουσιάζεται διαφημίζουν με μεγάλα γράμματα "ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΑ" αλλά και λόγω της μετεκπαίδευσης που έλαβε στα Εσπερίας το πάρκινγκ με την ώρα πάει γύρω στο τάληρο, ενώ με το Μηνά πάει περίπου στα πενήντα ευρώα (50 €).