Μετασχηματισμός Laplace

Ο μετασχηματισμός Laplace είναι ένα από τα πιο ισχυρά (και ίσως επίσης και πιο παρεξηγημένα) εργαλεία που έχει εφεύρει ποτέ το ανθρώπινο είδος, της ίδιας τάξης με τον τροχό, τον καθαριστή πατατών, και τη φωτιά (αν και υπάρχουν υπόνοιες ότι ο τροχός ήταν από προήγουμενη τάξη αλλά είχε μείνει). Κατά την διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας έχει χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως (βλ. Εφαρμογές)

[επεξεργασία] Προέλευση

Ο πατέρας του Μ.L. είναι ο Laplace: νόθο παιδί του Paulo Coelho που, αφού έγραψε το αριστούργημα "Ο Αλχημιστής", ίδρυσε μια παρακρατική οργάνωση στη Βολιβία για την διεύρυνση του δουλεμπορίου και την ανταλλαγή υποδουλωμένων εμπόρων και μικροβιοτεχνών με χώρες της Ευρώπης μέσω προγραμμάτων όπως το Κεράσμους και το ΤοΒιντζι. Στην πυκνή ζούγκλα της Βολιβίας ο Laplace ηταν ο καρπός του έρωτα του με την γιατρό Dr Weir που ηταν εκεί για να κυνηγήσει τους κακους Goa'uld (με απόσπαση στην SG1) οι οποίοι είχαν έρθει εκεί με λανθασμένες πληροφορίες για ένα μυστικό διαπλανητικό Goa παρτυ. Τα παιδικά χρόνια του L(από εδώ και πέρα για συντομία ο Laplace - αν χτυπάει περίεργα η προφορά της συντομογραφίας δες εδώ) μοιράστηκαν ανάμεσα σε ριψοκίνδυνες αποστολές ενάντια σε γαλαξιακούς Κακούς (μέσα στη λάσπη, τη βρώμα και την αντρίλα) και σε δεξιώσεις, παρουσιάσεις βιβλίων και σουαρέ με τσάι, τιραμισού και καναπεδάκια. Τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα που του δημιουργήθηκαν οδήγησαν σε σχιζοειδέις διαταράξεις και τελικά διπλή προσωπικότητα. Ο μετασχηματισμός Laplace ήταν το αναγκαίο μαθηματικό υπόβαθρο για να σπάσει τις 2 προσωπικότητες και να είναι ελέυθερος/οι ξανά. Φυσικά οι ενεργειακές απαιτήσεις για την πρακτική εφαρμογή ήταν τεράστιες και έτσι αναγκάστηκε να σχηματίσει στρατό και να επιτεθεί στο Λοθλόριεν για να κλέψει το δαχτυλίδι της Γκαλάντριελ. Επόμενος σταθμός ήταν τα γραφεία του STAR όπου και έκλεψε άγνωστης ταυτότητας αντικείμενο. Η πρώτη ιστορικά πρακτική εφαρμογή του Μ.L. στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και οι δύο προσωπικότητες έσπασαν σε Νίκο Χατζηνικολάου και Dave Mustaine.

[επεξεργασία] Εφαρμογές

Δύναμη Pupas

Εφαρμογή της δύναμης Λαplace

[επεξεργασία] Μύθοι & Υποθέσεις

Πέρα όμως από τα γνωστά και προφανή, μύθος και αμφιβολία τυλίγει τις υπόλοιπες πτυχές του Μετασχηματισμού Laplace.

  • Το ρομποτικό είδος ζωής Transformers εικάζεται ότι χρησιμοποιεί μια υπερεξελιγμένη μορφή του M.L για να επιτυγχάνει τις μεταμορφώσεις του
  • Πιστεύεται ότι ο Superman πετυχαίνει την αστραπιαία αλλαγή μέσα στον τηλεφωνικό θάλαμο χρησιμοποιώντας M.L.
  • Ενδείξεις υπάρχουν ότι οι πυραμίδες της αρχαίας Αιγύπτου δεν είναι παρά η απεικόνιση της θέσης του γαλαξία από τον οποίο προέρχονται οι κύριοι θεοί της, μετασχηματισμένοι κατά Laplace προφανώς.
  • Οι θηλυκοί εκπρόσωποι του ανθρώπινου είδους γύρω στο 11ο με 12ο έτος της ζωής τους εμφανίζουν ριζικές αλλαγές στη φυσιολογία/μορφολογία τους με τα γνωστά αποτελέσματα, έρευνες γινονται για τη σχέση του M.L με το φαινόμενο αυτό.
  • Το ποπ-κορν είναι ο μετασχηματισμός κατά Laplace του καρδιλοκάθικου, ενός εξωτικού φυτού που συχνά μπερδεύεται με το καλαμπόκι.
  • Οι εκπομπές της Αννίτας Πάνια εκμπέμπουν συχνότητες που μετασχηματίζουν κατά Laplace την σεροτονίνη στον ανθρώπινο εγκέφαλο - με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα.
  • Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας ήταν μια απόπειρα του US NAVY να μεταφέρει το πλοίο από το πεδίο του χρόνου στο πεδίο τη συχνότητας με M.L αλλά οι αντι-Laplace γεννήτριες δεν δούλεψαν και τα παληκάρια έχουν ξεμείνει εκεί ακόμα.
  • Ο Μέγας Αλέξανδρος έλυσε τον Γόρδιο Δεσμό με M.L.
  • Ο καπετάνιος Τζακ Σπάροου έλυσε την Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού με μια παραλλαγή του Μ.L. που είχε αναπτύξει ο τραγουδιστής των Pearl Jam, ως ειδήμων στο είδος.
  • Οι γυρίνοι αλλάζουν σε βατράχους χρησιμοποιώντας M.L. Το ίδιο ισχύει και για τις κάμπιες οι οποίες εφαρμόζουν το M.L. 2 φορές για να φτάσουν σε πεταλούδες.
Άλλες γλώσσες