Μελ

Μελ(με-ελ) Σύμφωνα με τον αστικό μύθο, φημολογείται πως οι Μελ, έχουν πάρει το όνομά τους από τον αθάνατο προστάτη καλλιτέχνη Μελ. Ο Μελ, ήταν στη συμμορία των δώδεκα και μάλιστα πριν το σχήμα πάρει τη μορφή του. Η δράση του στην ιστορία είναι πολύ γνωστή, ιδιαίτερα στα σημεία που "Άφησε Εποχή".

[επεξεργασία] Ευεργέτες

Ευεργέτης των Μελ, ο Μελ Γκίπσον, είναι ο πιο γνωστός μέχρι σήμερα. Κείμενα σώζονται από παλιά που φέρουνε παράξενες επιγραφές και σημειώσεις:

Ο πρώτος Μελ είναι εδώ, με άλλον κανέναν ίσον, στο μέλλον θα βρέθει παιδί να τρώει Μέλ-ι υπό Γύψον.

Φυσικά ήταν πολύ εύκολο να βρεθεί το "Παιδί που τρώει Μέλι υπό Γύψον" με τα ειδικά συστήματα RAP και R&B. Κάποιοι λένε βέβαια ότι χρησιμοποιήθηκαν καλόφωνα αρμονικά [H.A.A.R.P].

Γνωστές για την ευεργεσία τους είναι και οι Μελ Μπι και Μελ Σι.

[επεξεργασία] Εννοιολογική Σημασία

Αν παρατηρήσουμε την λέξη μΕΛ με προσοχή θα δούμε κάτι που δεν είναι τυχαίο...(για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμα μιλάω για το μ-ΕΛ). πιστέυετε ότι είναι τύχη; Ε λοιπόν...!!! κανείς δεν ξέρει πραγματικά!!! Σύμφωνα με το ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ δεν είναι τυχαίο, είναι ένα ακόμα μύνημα προς τους ΈΛληνες...Οι ΕΛ Θέλουν να δείξουν πως οι ΜΕΛληνες δεν προέρχονται απλά από τους ΕΛ αλλά είναι κάτι ανάμεσα στους ΕΛ και αυτούς που μας κυβερνούν. Το Μ- μπροστά από το ΕΛ υπάρχει για να δείξει πως και οι πολιτικοί μας παίζουν ρόλο σε αυτή τη ζωή (βασικά αυτοί μας κάνουν ότι θέλουν...). Έτσι οι ΕΛ θέλοντας να δείξουν πόσο αγαπάνε και σέβονται τους πολιτικούς μας, απεθύνονται σ' αυτούς προσφωνώντας τους... ΜΑΛΑΚΕΣ'''''-ΕΛ. Βλέπετε λοιπόν ότι έχουν μάθει τι γίνεται στην ΈΛλάδα με τα οικονομικά μέτρα μέχρι και σε άλλους πλανήτες (σύμφωνα με τον ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ).

[επεξεργασία] Σχετικά