Μεθύσι

“Τους μπεκρήδες κι αν δικάσουνε, άδικα θα με κρεμάσουνεεεεεεεεεε...”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το μεθύσι

“Το ποτό ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.”

- Ασθενής από κίρρωση ήπατος λίγο πριν πεθάνει για το μεθύσι

“No metysi? No gamisi!”

- Ο Καζανόβας

Το μεθύσι είναι διαδικασία ανανέωσης του ανθρώπινου πληθυσμού σε μια κοινωνία. Αφενός είναι απαραίτητο τελετουργικό για τη σύλληψη παιδιών, αλλά ταυτόχρονα και για το καθάρισμα από μεγαλύτερους ανθρώπους. Ωστόσο, επειδή το μεθύσι έχει παρενέργειες, όπως για παράδειγμα την ενδεχόμενη επίδρασή του σε κάποιο υπουργό ή στην κυκλοφορία κεφαλαίου στην αγορά η αστυνομία ανέλαβε τον περιορισμό του όπου κρίνεται απαραίτητο. Επιστημονικές έρευνες έδειξαν ότι ο μισός πληθυσμός της Ελαδας δεν θα υπήρχε σήμερα αν οι γονείς του δεν είχαν μεθύσει. Το κράτος ενημερωμένο για αυτην την ευεργετική λειτουργία χρηματοδοτεί την είσοδο αλκοόλ μέσω των σχολείων και ειδικών δήμων εξειδικευμένων στο αλκοόλ.

Το αλκοόλ επιπλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντιαντιστασιακό κυρίως όσων αφορά σε θέματα σεξ και πολιτικής. Χρησιμοποιείται ευρέως μαζί με άλλα όπια του λαού.

[επεξεργασία] Κλίμακα Μακρή

Η παρακάτω λίστα κατατάσσει κάθε μεθυσμένο ανάλογα με το σούρωμά του. Η μέτρηση γίνεται διεθνώς στην κλίμακα Ορέστης Μακρής ενταγμένη και στο SI.

  • Πρώτος βαθμός: Σιγανό τραγούδι, ελαφρά ζαλάδα.
  • Δεύτερος βαθμός: Κάπως πιο δυνατό τραγούδι, λίγο πιο βαριά ζαλάδα, ελαφρό παραπάτημα.
  • Τρίτος βαθμός: Τραγούδι εντάσεως 10^3 decibell, μετρίου μεγέθους ζαλάδα, παραπάτημα που θα μπορούσε να περάσει για ζεϊμπέκικο.
  • Τέταρτος βαθμός: Τραγούδι εντάσεως 10^3*(977^2) decibell, ζαλάδα ισομεγέθης μιας περιστροφής με 800 χιλιόμετρα την ώρα γύρω από τον άξονά σας, παραπάτημα που μπορεί να σας γκρεμοτσακίσει από το μπαλκόνι, πιθανός εμετός
  • Πέμπτος βαθμός: Εμετός, κεφάλι που αποκολλάται από τους ώμους, θάνατος.

Σημειωτέον ότι τα μεθύσια όλων των βαθμών έχουν ως συνέπεια το επόμενο πρωί να έχετε πονοκέφαλο που μετριέται με αριθμό ίσο με τα δεκαδικά ψηφία του πι.

Τα μεθύσια προκαλούνται συνήθως σε υπόγειους χώρους οι οποίοι ονομάζονται κλαμπάκια. Σε αυτούς τους χώρους βασανισμού παίζει πολύ δυνατή μουσική η οποία χρησιμεύει για να κάνει το κεφάλι του μεθυσμένου ακόμη πιο καζάνι.

[επεξεργασία] Διάσημοι μπεκρήδες

Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.
Άλλες γλώσσες