Μεγάλο Μπουμ

“Ο θεός έφτιαξε τον κόσμο σε 7 μέρες και μετά ήρθε το Μπικ Μπανγκ και του τα κατέστρεψε όλα!”

- Orfeus4ever
Ο Κθούλου εγκρίνει το άρθρο
KTULU.JPG

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

Το Big Bang είναι ως γνωστόν το τεράστιο και παντοδύναμο φτέρνισμα του υπεργαμάτου Κθούλου που δημιούργησε το σύμπαν, το αντι-σύμπαν και τον Μητσοτάκη.

[επεξεργασία] Σημασία - Ετυμολογία

Η φράση Big Bang προέρχεται απ'την πανάρχαια γλώσσα που εφήυρε ο δημιουργός Κθούλου το έκτο νανοδευτερόλεπτο της δημιουργίας μαζί με την φασολάδα. Αρχικά, η φράση προφερόταν ως "Βλαϊγουνδνγγκή Φργοπλεθούλ αλλά οι γήινοι επιστήμονες το άλλαξαν στην γνωστή του μορφή γιατί μέχρι τότε όποιος ακουγε την φράση πέθαινε από καρκίνο του πνεύμονα. Η φράση σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει "Μεγάλο Νεκταρίνι" αν και συνήθως, λόγω ηχητικής σύγχησης, παρακούεται σε "Μεγάλο Διαπλανητικό Υπερκαταστροφικό Βόγιατζερ επανδρωμένο με Ελ".

Η πρώτη, και αρχαιότερη, μορφή προέρχεται απ΄την λέξη τζαμπέχωνο και είναι παράγωγη (τζαμπέχωνο + πρόθεση Γρκλιθώσενψψ) ενώ η δεύτερη μορφή προέρχεται απ'το όνομα "Μητσοτάκης".

[επεξεργασία] Έρευνες

Υπάρχει μια διαδεδομένη θεωρία μεταξύ των επιστημών που υποστηρίζει ότι το Βig Bang προκλήθηκε από ένα μόριο σκόνης που υπήρχε πριν απ'τον ίδιο τον Κθούλου ακόμα και ονομάζεται "μπαζόνιο". Πρόσφατα, ξεκίνησε μια τεράστια σειρά πειραμάτων με έναν επιταχυντή μορίων ονόματι CERN (Cthulhu Engaging Ram Nations). Οι έρευνες όμως διακόπηκαν λόγω εισβολής δημιουργημάτων του ΟΥΙΤΖΙ.

Χαρακτηριστικά, ένας απ΄τους επιστήμονες αναφέρει στο ημερολόγιό του:
"Ήτανε τρίλιονς! Αποκρουστικά πλάσματα με σώμα σαν καβούκι χελώνας και κεφάλι σαν δελτίο ΠΡΟ-ΠΟ... Εισέβαλαν στην υπόγεια στωά αλλαλάζοντας σαν άγριοι πετώντας σπόντες για την προεδρία του Ολυμπιακού... Άρχισαν να επιτίθενται σε συναδέλφους... Οι Γαύροι ήταν οι πρώτοι που αντίκρυσαν τον απόλυτο τρόμο..."