Μαύρη τρύπα

Jk holewalk
Μαύρη τρύπα από την οποία προσπαθεί να τηλεμεταφερθεί ένα Πατ

Η Μαύρη Τρύπα αποτελεί αδιάψευστη πολιτιστική κληρονομιά των Ελ. Θεωρείται ως το πρώτο μέσο μεταφοράς (πύλη, ευτυχώς χωρίς διόδια ακόμα) προς Άλλα Γειτονικά Σύμπαντα.

[επεξεργασία] Ανακάλυψη

Η μαύρη τρύπα ανακαλύφτηκε το έτος 888.888 π.χ. από τον Μπομπ τον Μάστορα ο οποίος κατάφερε να τιθασεύσει τα Μαγνητικά Πεδία με μια γεννήτρια αντιβαρύτητας και έτσι, τον Μάιο του 888.887 π.χ. έγινε το παρθενικό ταξίδι από τα Μελίσια προς άγνωστο έως τότε σύμπαν, που αργότερα έγινε ευρέως γνωστό ως κάπου αλλού. Πήρε το όνομα "Μαύρη" επειδή ο Μπομπ το προηγούμενο βράδυ είχε χωρίσει με την Άννα Βίσση. Αφού περίμενε μεχρι τις 12, δεν έλαβε κανένα μήνυμα στο μπανανόφωνό του. Αποφάσισε να το ρίξει έξω, και κατέληξε σε ένα σκυλάδικο, το Λαμέ Λαμπραντόρ, κοντά στο 28ο έτος φωτός της Γαλαξιακής Οδού Σειρίου-Βέγα. Μετά από μια μπόμπα που ήπιε, έπαθε προσωρινή τύφλωση και τα έβλεπε όλα μαύρα. Μην έχοντας καταλάβει όμως ότι δεν έβλεπε την τύφλα του, γιατί ήταν ακόμα λιώμα από την μπόμπα, νόμισε ότι η τρύπα ήταν όντως μαύρη, όρος που υιοθετήθηκε και συνεχίζει να χρησιμοποιείται ακόμα και στις μέρες μας από τους θαμώνες του εν λόγω σκυλάδικου και άλλους Επιστήμονες.

Μερικοί ισχυρίζονται πως μια μέρα ο Τσακ Νόρις έριξε μια γυριστή κλωτσιά [round kick] και μαύρισε τη τρύπα! Ποιος ξέρει! Τι να σας πω, δεν τον είδα με τα μάτια μου, αλλά άκουσα πως όλες οι γυριστές κλωτσιές του έχουν δημιουργήσει μαύρες τρύπες!

Το στέιτ οβ δε αρτ μοντέλο μαύρων τρύπεων είναι η μαύρη τρύπα του χρέους της Ελλάδας. Δημιουργήθηκε κατά λάθος από τους κβαντικούς φυσικούς και λοιπούς λαμπρούς επιστήμονες της ελληνικής βουλής σε συνεγασία με το ίδρυμα ÇERN, το οποίο αναμένεται να βοηθήσει στην άμεση επικοινωνία και ασφαλή μεταφορά δεδομένων και υλικών από και προς τα πειρατικά κανάλια του παγκόσμιου ιντερνέτ.

[επεξεργασία] Χρήση

Η μαύρη τρύπα έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην λαογραφική παράδοση των απογόνων των Ελ. Τυπικά παραδείγματα:

  • Πολύχρωμη (όχι και τόσο μαύρη) τρύπα διαφόρων μεγέθων που δημιουργείται στο διάστημα και ρουφά τα πάντα. Εσφαλμένη θεωρία βαρβάρου φυσικού ο οποίος δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι o Μπομπ ο Μάστορας είχε μεριμνήσει ώστε αν οποιοδήποτε σώμα που δε φέρει γεννετικό κώδικα των Ελ βρεθεί στο Μαγνητικό Πεδίο της Μαύρης Τρύπας, να εξορίζεται για πάντα στην Άρτα.

[επεξεργασία] Εφαρμογές

  • Όρος των οδοντίατρων με Ελληνική παιδεία (όρος γνωστός στη δημοτική και ως 'κουφάλες'). Ούτε αυτή η τρύπα είναι και τόσο μαύρη.
  • Οικονομικός όρος που χρησιμοποιείται ευρέως για να περιγράψει το πορτοφόλι των ελλήνων πολιτικών. Παραδόξως και εντελώς άδικα (πιθανώς από προπαγάνδα των Βριλ) έχει συσχετιστεί με το δημοσιοοικονομικό έλλειμα.
  • Δύσοσμος και γλειώδης γεωμετρικός τόπος, σε κάτα τα άλλα εντελώς αδιάφορο σημείο του σώματος των μη αρσενικών απογόνων των Ελ, που ασκεί ακατανίκητη έλξη στα αρσενικά Ελ. Η σατανική αυτή έλξη, οφείλεται σε βουντού που έκαναν τα θηλυκά-κακάσχημα Ελ ώστε να εξουσιάζουν τα αρσενικά όποτε αυτά θέλουν. Τα βουντού τα δίδαξε στον Σύλλογο Των Ελ (Θηλυκών) -ΣΤΕλΘ- (δεν έχει σκιά και δεν εντοπίζεται από ραντάρ!), μια γήινη (δεν έχει άνω τελεία!) η υπεραιωνόβια Ελένη Λουκά. Γι' αυτό τα Ελ την αντέμειψαν προικίζοντάς την με το πρότυπο της ομορφιάς,..ΤΟΥΣ δυστυχώς! Η μαύρη αυτή τρύπα (η μόνη πραγματικά μαύρη), λόγω βουντού έχει περίεργες ικανότητες. Μπορεί να διαστέλλεται έως άγνωστο βάθος, (φαινόμενο χαβούζας) ώστε να κανει τα αρσενικά Ελ να νιώθουν πάντα μικρά και ανίσχυρα! Μπορεί σπανίως να εκλύει ένα λευκό παχύρευστο υγρό ναρκωτικό(παύλα)υπνοστεντόν, που κάνει τα Ελ να νομίζουν πως έχουν επιτύχει όλους τους σκοπούς τους και τώρα πρέπει οπωσδήποτε να κοιμηθούν! Μπορεί ακόμα με τηλεκίνηση να σούρει και ολόκληρα καράβια μίλια μακριά απ'τον προορισμό τους. Αυτό το σιχαμερό μέρος που μοιάζει περισσότερο με το απολιθωμένο δάσος της Λέσβου τη νύχτα της τσικνοπέμπτης, ήταν η αιτία να σταματήσει για πάντα η ανάπτυξη των Ελ στο διάστημα και να κολλήσουν στη Μόρντορ.. Μερικοί σοφοί Ελ που ξέφυγαν από τα βουντού, Δον Γαβαλάς, Σερφ Μαμαλάκης, Phd Ασλάνης κ.α. προσπαθούν να βρούν το αντίδοτο(παύλα)προπαγάνδα που το έχουν ονομάσει G.A.Y. (Gamate Afou Ypoferete?) στα αρχαία Χαβανέζικα.

[επεξεργασία] Ασκήσεις

Για να μάθετε να εντοπίζετε τις μαύρες τρύπες, ακολουθήστε το ακόλουθο τεστ:

Προσπαθήστε ενώ επιβαίνετε σε ένα σκοτεινό τραίνο χωρίς φώτα, μια νύχτα στη Σκωτία, κατά τη διάρκεια που αυτό περνάει μέσα από ένα σκοτεινό τούνελ, να δείτε μέσα από την κλειδαρότρυπα ενός σκοτεινού δωματίου, το ρουθούνι ενός αράπη.

[επεξεργασία] Η μετρική της μαύρης τρύπας

Η μαύρη τρύπα , που ψαρωτικά λέγεται και μελανή οπή, έχει μια μετρική που δεν είναι δικιά της και συνήθως ανήκει είτε στον Σβάρτσιλντ είτε στον Κερ είτε σε κάποιον άλλο αποτυχημένο ράπερ. Γύρω απο την μαύρη τρύπα συνήθως σβουρλίζονται φωτόνια με μάζα ηρεμίας, μποζόνια του θεού, φερμιόνια του ημί-θεου καθώς και κονκάρδες του εθνικού σταρ που ως γνωστόν έχει λύσει εδώ και καιρό το θεώρημα του φερμά με την χρήση σημάτων μορς.

[επεξεργασία] trivia

-Οι μαύρες τρύπες έχουν αναφερθεί σε 84523564 ντοκιμαντέρ κρατικών καναλιών ως "τα μυστηριώδη αντικείμενα του σύμπαντος" με την συνοδεία συνδυασμού φουτουριστικιάς μουσικής και μουσικής προεκλογικής συγκέντρωσης σε κεντρική πλατεία της Λάρισας με την συμμετοχή τρακτέρ.

-Oι μαύρες τρύπες έχουν και αδερφές, τις άσπρες τρύπες, που δεν αναφέρονται λόγω των σαφών ρατσιστικών υπονοουμένων . Ως εξαίρεση αναφέρονται στις ιστορίες των Ελ που μπήκαν σε μια μαύρη και βγήκαν στην άσπρη τρύπα με αποτέλεσμα να γράψουν το αριστούργημα θα έρθει άσπρη μέρα και για μας, που αποτέλεσε τον εθνικό ύμνο του έλληνα μικροαστού για 374 χρόνια, ώσπου και τον απέλυσε το αφεντικό και πέθανε ο βουλευτής που είχε για βύσμα.

-Οι Ελ έκαναν και μια μαγκιά, κατάφεραν και γύρισαν πίσω κάνοντας το αντίθετο ταξίδι και αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την γαμιστερότητα τους.