Μαφία

Η Μαφία είναι μία από τις τρεις επιχειρήσεις οργανωμένου εγκλήματος που δημιουργήθηκαν στην Σικελία της Ιταλίας. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήσετε αυτό το link.

Για να θεωρείσαι γινωμένος (made) πρέπει να κόψεις το δάχτυλό σου με μαχαίρι και να χύσεις το αίμα πάνω στην εικόνα της Μαρίας (απ'ότι είδα στο MAFIA II, αλλά τέλος πάντων).

[επεξεργασία] Εικονικοί Μαφιόζοι

  • Θωμάς "Τόμι" Αντζέλο (1990 Lost Heaven - 1951 Empire Bay) Αρχικά δούλευε σαν ταρίφας, μέχρι που δύο μαφιόζοι (Πόουλι και Σάμ, από την Sallieri crime family) τον απείλησαν να μπει μες'το αμάξι του και να φύγει με αυτούς (αφού τους κυνήγαγαν άλλοι από πίσω, οι Morellos). Παίρνει τα λεφτά, αλλά αρνήται ναι μπει στην μαφία. Την επόμενη μέρα, μετά από ένα διάλειμμα, οι 2 ίδιοι Morello που τους κυνήγαγαν, διαλύουν το ταξί του, και τραβάνε τον Τόμι έξω, τρέχει σε διάφορα στενά, μέχρι που φτάνει στο Sallieri's Bar. Εκεί, ο Πόουλι και Σάμ σκοτώνουν τους 2 κακούς NPC και έβαλε απόφαση να μπει στην μαφία (λέγοντας από μέσα του ότι είναι καλύτερο να πεθάνεις νέος και οπλισμένος). Εκεί, από το μπαρ, ο Don τον Sallieri, Ennio Sallieri (μέχρι τότε σαν Don Sallieri τον ξέραμε) δίνει διάφορες αποστολές στον Τόμι, δηλαδή, να σκάσει ένα οίκο ανοχής, να κάνει ανταλαγές με ουίσκι (που τελειόνουν σε πόλεμο), να σκοτώσει τον καλύτερο φίλο του Don Sallieri, τον Frank Coletti, ο οποίος έδινε στοιχεία εναντίον του Don Sallieri στην αστυνομία, με αντάλαγμα να ελευθερώσουν την οικογένειά του και να αποτελειώσουν τους Morello. Ο Τόμι παίρνει τα αρχεία, αλλά ελευθερώνει τον Φράνκ και να ξεφύγει με την οικογένειά του στην Ευρώπη, με τον Don να νομίζει πως είναι νεκρός. Κάτι χρόνια μετά, ο Πόουλι και ο Τομ και ο Σαμ μπήκαν σε αποστολή να κλέψουν κουτιά γεμάτα "τσιγάρα" που μόλις ακούμπισαν γη. Πριν το κάνουν όμως ο Πόουλι λέει στους δύο να κλέψουν την τράπεζα, ο Τομ αρνήται, ξέρωντας ότι αν το κάνουν το Σαλιέρι θα τους γαμήσει, και ο Σαμ λέει για την πίστη του στην μαφία. Κλέβουν λοιπόν τα κουτιά με τα "τσιγάρα" ο Τομ με τον Πόουλι μόνοι τους, και φτάνουν στον προορισμό τους. Ελέγχουν τα κουτιά, αλλά ένα από αυτά ήταν σπασμένα, και τι ανακαλήπτουν.. ΗΤΑΝ ΚΡΥΜΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ! Ο Τομ και ο Πόουλι, κάνοντας τους ανήξερους, φέυγουν. Την επόμενη μέρα, ο Πόουλι και το Τομ ληστεύουν την τράπεζα μόνοι τους. Η ληστεία ήταν επιτυχής, αλλα την επόμενη μέρα που πίγε ο Τομ στην πολυκατοικία του Πόουλι, βρήσκει την πόρτα μισάνοιχτη, ανοίγει και βρίσκει τον καλύτερό του φίλο, Πόουλι, νεκρό στο πάτωμα. Ο Τομ φρικάρει, και κάποιος παίρνει τηλ. Σηκώνει, και ήταν ο Σαμ στην άλλη γραμμή. Συνατιούντε στο μουσείο, όπου ήταν παγίδα του Σαμ για να σκοτώσουν τον Τομ. Ο Τομ, με ό,τι είχε πάνω του, σκοτώνει τους Σαλιέρι μόμπστερς, και φτάνει στον Σαμ. Ο Σαμ αποκαλύπτει ότι ήξερε για τα διαμάντια, και μετά από λίγο, ο Τομ πηροβολεί τον Σαμ στο πόδι, και ο Σαμ τον Τομ στον αγκώνα. Βλέπωντας ότι ο Σαμ δεν μπορεί να σκοτώσει τον πρώην φίλο του, τρέχει προς την έξοδο, μόνο που ο Τομ τον πυροβολεί στην πλάτη. Ο Σαμ λέει τα τελευταία απειλητικά λόγια του, και ο Τομ τον πυροβολεί πολές φορές, σκοτόνωντάς τον. Κάτι χρόνια μετά, το 1938, ο Τομ συναντιέται με έναν αστυνομικό, λέγοντας την ιστορία του. Ο Τομ μπένει σε μία μυστική φυλακή για 8 χρόνια, και αλλάζοντας το επίθετό του. Βγείκε λοιπόν (τώρα μένοντας Empire Bay), το 1951 ένα κόκκινο δύπορτο σταματάει έξω από την αυλή του, ενώ αυτός πότηζε. 2 άντρες τον πλησιάζουν, ο ένας λέει (όνομα, Βίτο) "Mr. Angelo?" ο Τομ απαντάει μπερδεμένος (αφού τον είπε με το κανονικό επίθετο ενώ το άλλαξε) "Uhh, yes?", και ο Βίτο απαντάει "Mr. Sallieri sends his regards." Ο φίλος του Βίτο, Τζο, βγάζει την καραμπίνα από την ζακέτα του, και πυροβολεί τον Τομ στο στήθος (ωωωχχ η ειρωνία (διάβασε στην αρχή για να καταλάβεις)). Τρέχουν προς το αμάξι του, με το πτώμα του Τομ να βγάζει αίμα από το στήθος, να σκέφτεται τα τελευταία λόγια του, με τον ποτηστήρα δίπλα του να τρέχει.