Μασόνοι

“Γκόου το χέλλ Μάσονς!”

- Ελένη Λουκά για τους Μασόνους

Οι μασόνοι είναι μια αρχαία φυλή. Προέρχεται από τους Ίνκας και τους Μάγιας τους μελισσούλλας. Η φυλή συναγωνίζεται τους Μασάι εφόσον οι τελευταίοι πρόλαβαν και κατοχύρωσαν πρώτοι τον τίτλο τραγουδιού της Κοκκίνου. Τι να κάνουμε? Οι μασόνοι έγιναν έξαλλοι από το γεγονός και από τότε προσπαθούν να μυήσουν πολλά μέλη ούτως ώστε να γίνουν περισσότεροι από τους Μασάι. Οι μασόνοι εμφανίζονται σε όλες τις χώρες εφόσον είναι αποδημητικοί. Έχουν εντοπιστεί μεγάλες αποικίες Μασόνων στην Αμερική και στην Μικρή Βρεττανία. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πιο πάνω χώρες έχουν πολλά Μακντόναλντς. Ο Χριστόφορος Κολόμβος ανέφερε πως ο ίδιος μετέφερε τους Μασόνους από το Λονδίνο στην Αμερική γιατί οι Μασόνοι ήθελαν να σκοτώσουν τους Ινδιάνους που σκότωσαν τους Ίνκας και τους Μαγιας τους μελισσούλλας.

[επεξεργασία] Χαρακτηριστικά

Υπήρξαν αναφορές για τάσεις των Μασόνων για καννιβαλισμό, αλλά καμιά από αυτές δεν έχει αποδειχθεί γιατί ο πρόεδρος του ΦιΒιΙ είναι και εκείνος Μασόνος.
Gesture.gif

Οι περίεργες χειρονομίες των Μασόνων

Γενικά οι Μασόνοι έχουν πολλές περίεργες συνήθειες. Τους αρέσουν τα μαθηματικά και οι χειρονομίες. Μέσω των χειρονομιών αναγνωρίζονται. Πολλοί έχουν να πουν πως αυτός ο τρόπος επικοινωνίας ομοιάζει με τις κλανιές. Εκτός από χειρονομίες τους αρέσει το χρηματιστήριο και οι πολλές συνευρέσεις. Είναι πολύ επικοινωνιακοί. Είναι επίσης ντροπαλά άτομα, δεν τους αρέσει να αποκαλύπτονται στους άλλους. Μεταξύ τους δεν νιώθουν άβολα γιατί είναι μια οικογένεια. Όλα τα μέλη της φυλής πιστεύουν στο σουπρίμ ον. Πολλά μέλη έχουν χαρακτηριστική σπαστική αγγλική προφορά και πίνουν πολλά τσάγια (το τσάι προέρχεται από τους Μάγιας) και τους αρέσει να βάζουν την φάτσα τους παντού. Για αυτό βγαίνουν πρόεδροι, γίνονται συγγραφείς, καλλιτέχνες κλπ και βάζουν τη φάτσα τους στην τηλεόραση, σε γραμματόσημα και σε παιχνίδια πλειστέισον.

[επεξεργασία] Όροι συμμετοχής

Για να γίνει κάποιος Μασόνος πρέπει να μπεί σε διαγωνισμό. Κάτι σαν το φειμ στόρυ. Οι όροι είναι οι εξής:

[επεξεργασία] Δράσεις

Η φυλή έχει ως γνώμονα την ισότητα και την δικαιοσύνη. Βοηθάει τα μέλη της να πάρουν σημαντικές θέσεις και να μπουν σε πανεπιστήμια ούτως ώστε να βρουν τον τρόπο να επικοινωνήσουν με το υπερπέραν. Εφόσον όλα τα μέλη πιστεύουν στο σουπρίμ ον, σκοπός τους είναι να το εντοπίσουν. Το σουπρίμ ον λέγεται πως έφτιαξε την πίτσα σουπρίμ στην πίτσα χατ και έκανε και κάποια παγωτά. Άλλοι λένε πως το σουπρίμ ον είναι ο Νταρθ Βέιντερ, ο πατέρας του Λούκιου Ουρανοπεριπατητή. Η απάντηση παραμένει μυστικό των Μασόνων οι οποίοι δεν έχουν χάσει επεισόδιο του Λόρδου των Δαχτυλιδιών και του Σταρ Γουόρς, γεγονός που μας οδηγεί σε πολλά συμπεράσματα.

[επεξεργασία] Σήμερα

Μέχρι και σήμερα που διάβαζα την εφημερίδα, οι μασόνοι κάνουν πάρτυ με σούβλες και στέλνουν τα παιδιά τους σε κάποια πανεπιστήμια, όπως το Κέημπριτζ, το Ιμπήριαλ, το Μάντσεστερ και κάτι άλλα τριτοκοσμικά πανεπιστήμια. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουν την αναβάθμιση των σχολών αυτών. Θα ήταν ευτύχημα για την Ελλάδα αν οι Μασόνοι έρχονταν και αναβάθμιζαν τα ΙΕΚ και τα πανεπιστήμια με ανάλογο τρόπο. Το δύσκολο αυτό έργο ανέθεσαν στην Άντζελα Δημητρίου η οποία μέσω της Όλγας ξεκίνησε το δύσκολο αυτό έργο.

[επεξεργασία] Αύριο

Όποιος διαβάσει το άρθρο αύριο ας το συμπληρώσει. Δεν είμαι προφήτης. Αλλά ξέρω ότι οι Μασόνοι αύριο θα πάρουν την Αλαβάνια ((Αλβανία)) με την βοήθεια του Άγιου Τσακ Νόρις σε μια μεγάλη μάχη με τους δημιουργούς των lordi.

[επεξεργασία] Διάσημοι Μασόνοι

[επεξεργασία] Διάβασμα για το σπίτι