Μαρία Παπαδοπούλου

Ανακατεύθυνση από Μαρια Παπαδοπουλου

Πρόκειται για το αντίπαλον δέος του θρυλικού τέρατος του Λοχ Νες αλλά στην Ελλάδα και δη στην Παμβωτίδα το οποίο κατατάσσεται στα Βριλ που απαλλάχθηκαν των ευθυνών της γενοκτονίας των διαστημικών αρουραίων αφού όλοι κατέθεσαν ότι οι διαστημικοί μετροπόντικες τους λιανίσαν μια νύχτα έξω από ένα σκυλάδικο παρέα με έναν ξάδερφο του Κοεμτζή.

[επεξεργασία] Ποιόν

Καθημερινά μάχεται για την ενημέρωση των χρηστών του ίντερνετς με φωτορομάντζα που σκηνοθετεί και διανέμει η ίδια. Όταν πέρδεται ένα χαρακτηριστικό συννεφάκι χρώματος ροζ εμφανίζεται πάνω από τα στούντιο ηχοληψίας του BBC και αυτό οδηγεί στην διαιώνιση της κατάρας του BG (Βασιλάκη Γκαΐλα).

[επεξεργασία] Εχθροί

Δεν έχει εχθρούς αλλά για να περνάει η ώρα στα κρύα νερά της Παμβωτίδας εφευρίσκει διάφορους που τους πείθει ότι είναι στην Λάρισα ή στο Κεφαλάρι. Τα Βριλ την αποτάξαν από τις ταξιαρχίες τους ως Ι5 λόγω βαρειάς μονοτονικής οξείας θεατρο-βαρεματήτιδας που τα καθιστούσε ανάξιους αντιπάλους των Ελ παρόλο που είχαν δώσει σαφείς διαστρικές συντεταγμένες ώστε να εξελιχθούν οι μάχες που είχαν προφητεύσει οι BG, Βελ και ο Δημοσθένης Λιακόπουλος πάντα σε συνεργασία με την πουτινιάρικη KGB. Έτσι τώρα μάχεται ΚΑΙ τα Βριλ.

[επεξεργασία] Τρίβια