Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου

Η λέξη Μαριέττα οδηγεί εδώ. Για τα μπισκότα της Αλλατίνη δείτε Μαριέττα (Μπισκότα)

“H κυβέρνηση δεν κάνει βήμα πίσω. Aς το καταλάβουν. Δεχόμαστε πολιτική επίθεση, αλλά η κυβέρνηση δεν μασάει”

- Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου για τη Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου

Μαριέττα και βουλγαράκης

Η μαριέττα σε συνάντηση με ιδρυτικό μέλος των Μ.Ε.

Umbridge2

Η Μαριέττα την εποχή που ήταν καθηγήτρια του Χάρι Πότερ, με λιγότερα κιλά.

Η Μαριέττα-Ντολόρες Γιαννάκου-Κουτσίκου-Άμπριτζ είναι ισόβιο μέλος των μικρών εξερευνητών της Ντίσνευ και ήταν καθηγήτρια του Χάρι Πότερ. Αυτή τη στιγμή είναι καταξιωμένη ως μεγάλη εξερευνήτρια που λόγω της ικανότητάς της στην θέσπιση κανόνων και το μετάλλιο της Σ.Α.Χ.Λ.Η.Σ. (Συστηματικής Αναθεωρήτριας Χωροθετημένων Λεηλατημένων και Ηλιθίων Συστημάτων) κατάφερε να γίνει Υπουργός Παιδείας.

Το δύσκολο έργο που της ανατέθηκε ήταν να βελτιώσει την ελληνική παιδεία και το Άρθρο 16 (οι παλαιότεροι θα θυμούνται σίγουρα το ανέκδοτο). Αλίμονο όμως, διότι λογάριαζαν χωρίς το συνακόλουθο 5 του νόμου του Μέρφυ και το σχόλιο του Chisholm πάνω σε αυτόν, σύμφωνα με τα οποία:

  • Αν αφήσεις τα πράγματα στην τύχη τους έχουν την τάση να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και
  • Όταν τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν χειρότερα, θα γίνουν, αντίστοιχα.

[επεξεργασία] Μυστική ταυτότητα

Mat woman

Η θρυλική Mat Woman επί το έργον, εν πλήρει εξαρτύσει...

Σύμφωνα με διάφορες θεωρίες συνωμοσίας, η Μαριέττα κάνει διπλή ζωή: το βράδυ είναι μια συνηθισμένη υπουργός παιδείας. Το πρωί, όμως, φοράει τη στολή της ΜΑΤ-WOMAN (βλ. φωτό) και καρουμπαλιάζει γνωστούς και αγνώστους (φοιτητές) στα συλλαλητήρια, "στηρίζοντας τις δοκιμαζόμενες αστυνομικές δυνάμεις στο δύσκολο έργο τους", κατά τους κ.κ. Βουλγαράκη και Πολύδωρα.

[επεξεργασία] Τα χρόνια πριν την κυβέρνηση

Η Μαριέττα στο παρελθόν είχε διαπρέψει στον τομέα της ψυχολογίας. Το πραγματικό της έργο δεν έχει αναλυθεί στην δημοσιότητα ωστόσο είναι ολοφάνερη η τάση της προς την σχιζοφρένεια και γενικά το σάλεμα.

[επεξεργασία] Η πιο sexy βουλευτής

Η Μαριέττα είχε ανακηρυχθεί από τον Σύλλογο Ελλήνων Με Προβλήματα Όρασης ως η πιο sexy βουλευτής στο ελληνικό κενοβούλιο (ή κοινοβούλιο αν προτιμάτε). Μάλιστα για χρόνια εργαζόταν ως κουνέλι στο Playboy. Εκεί την περίμενε μια λαμπρή καριέρα, η οποία όμως διακόπηκε από το μοιραίο της λάθος να φάει κάτι καρότα από τον κήπο. Έτσι, ενώ ήταν το πρώτο κουνέλι του Playboy που θα εξελισσόταν σε γελάδι του Playboy, κατέληξε Υπουργός Παιδείας. Ωστόσο, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες υπάρχουν κάποιες γυμνές φωτογραφήσεις της στο best seller "ο καιρός γαρ εγγυc".

[επεξεργασία] Θρησκευτικές ιδιότητες

Η Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου λατρεύεται ως χθονία θεότης από τους βριλ, χωρίς να είναι σαφές το γιατί.

Το υπουργείο παιδείας σας πληροφορεί:
Η Μαριέττα βλάπτει σοβαρά την παιδεία!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

[επεξεργασία] Εξωτερικοί σύνδεσμοι