Μαλακτικό VS Music

O άσπρος σίφουνας είναι το λογικό φαβορί, αυτό φαίνεται και στα γραφεία στοιχημάτων, 1προς1, δεν πληρώνει τίποτα (μάλλον το πληρώνουν).

Είναι ότι τελευταίο σε χημικές συνθέσεις, σε αντίθεση με τη μουσική που χρησιμοποιεί ακόμα νότες.

Οι μελέτες για την χημική μουσική σταμάτησαν, όταν η ajax με αποφασιστικότητα σταμάτησε τη χρηματοδότηση μεταφέροντας τα κονδύλια αρχικά στο ποδόσφαιρο, και αργότερα στην πολλά υποσχόμενη αγορά μαλακτικών.

Οι χημικές δυνατότητες του άσπρου σίφουνα είναι απείρως μεγαλύτερες από αυτές τις μουσικής, η νέα σύνθεση του μαλακτικού είναι η (Πλενωμυρίζωράβω) έργο για βαμβακερά και μάλλινα Αρ 7 για σόλο μπουγάδα, το οποίο απευθύνεται σε τρεις αισθήσεις και όλες τις οικοκυρές.

Πρώτα από όλα πλένει εξαφανίζοντας κάθε μυρωδία ακόμα και αυτή που αφήνουν οι εραστές ο ένας στα ρούχα του άλλου, κατόπιν αφήνει ένα μόνιμο άγνωστο άρωμα τόσο δυνατό που κανένας δεν μπορεί να καταλάβει την αληθινή μυρωδιά του σώματος αυτού που φορά το ρούχο , παρά μόνον οι Μπουγαδοcaps, που τιμωρούν αυτούς που πεισματικά θέλουν να μυρίζουν την μυρωδιά των εραστών. Επίσης όταν ανιχνευτεί τρύπα στο ρούχο μπαλώνεται αυτομάτως (εκτός εάν είναι μαύρη).

Αντίθετα η τελευταία μουσική σύνθεση εξακολουθεί να είναι η 9η του Μπετόβεν, και απευθύνεται σε μια και μόνο αίσθηση.

Η μουσική σύνθεση είναι βεβαίως πιο έμπειρη σε τέτοιου είδους αναμετρήσεις καθώς έχει επικρατήσει αναλόγων αγώνων στο παρελθόν π.χ VS πολιτικών συνθέσεων, ηλεκτρονικών συνθέσεων, επιπλοσυνθέσεων, κλπ.

Δεν θα αποτελεί έκπληξη λοιπόν τυχόν επικράτηση της.