Μακαρόνια

“Αφου τρώγεται, με ενδιαφέρει...”

- Κωσταντίνος Καραμανλής για τα μακαρόνια.

“Προτιμώ τα σάντουιτς!”

- Λόρδος Σάντουιτς για το φαγητό του.

“Χάσαμε στον πόλεμο, κερδίσαμε στην σάλτσα!”

- Μουσολίνι για την καρμπονάρα του.

“Και όμως είναι στρόγγυλη!”

- Γαλιλαίος για την μακαρονάδα του.

“Μου ήρθε έμπνευση. Θα συνθέσω μια μακαρονάδα!”

- Μπετόβεν για την έμπνευση.

“Other bands play, Manowar eat Spaghetti!”

- Manowar για το μέταλλο.

“Καλό, αλλά όχι σπουδαία πράγματα ... ”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τα μακαρόνια.

Φαγητό, αθώο από αγνό σιτάρι μεταλλαγμένο μόνο κατά 35%. Σερβίρεται με σάλτσες, κρέας, κρέμες γάλακτος, μπέικον, μανιτάρια και γενικά πολύ ελαφριά υλικά. Θεωρείται άκρως υγιεινό, εφάμμιλο του σπανακόρυζου και ένα κι ένα για την καταπολέμηση της χοληστερίνης. Είναι το αγαπημένο φαγητό του αχόρταγου Ιάπωνα σούπερ ήρωα Kabamaru.

[επεξεργασία] Το μακαρόνι στα παιδικά λεκτικά παιχνίδια:

"Μακαρόνι λεπτό, μακαρόνι χοντρό, έχασα την μάνα μου και ψάχνω να την βρώ!" Κατά το παιχνίδι, "αλάτι χοντρό", το μακαρόνι κάνει την διαφορά!

[επεξεργασία] Μακαρόνια γλυκό (συνταγή):

Βράζουμε τα μακαρόνια. Παίρνουμε ένα βαθύ ταψί. Στρώνουμε μία στρώση μακαρόνια, μία στρώση σαντιγύ, μία στρώση μακαρόνια, μία στρώση σαντιγύ κ.ο.κ. μέχρι πάνω. Το βάζουμε στο ψυγείο για μία νύχτα. Έτοιμο! (προαιρετικά βάζουμε και φραουλίτσες με σορόπι σοκολάτα από πάνω για νοστιμιά). Συνήθως σερβίρεται με μαρμελάδα ογκρατέν σε βραδιές που διοργανώνει η Ρόζα Μόσχου-Μπαμπαγιούρη.

Μία άλλη συνταγή για μακαρόνια γλυκό είναι τα μελομακάρονα. Σε μία μεγάλη κατσαρόλα, βάζουμε μία στρώση μακαρόνια, μία σάλτσα. Το ψήνουμε για 2 ώρες, προσθέτουμε το μέλι και το βάζουμε στο ψυγείο για 3 ώρες. Καλή Όρεξη!

Παράδοξη είναι και η ακόλουθη Σλάβικη συνταγή, η οποία περιλαμβάνει: Μαύρους Σπόρους Παπαρούνας, Μακαρόνια (Ευλογημένα από την αυτού Μακαρονότητα), ζάχαρη και βούτυρο σε θερμοκρασίες εξαέρωσης. Ένα πιάτο έχει τις καυστικές ιδιότητες "βρώμικης" βόμβας, όπως ο καυτός βούτυρος έχει μεγάλο ΑΟΕ, και τις χαλαρωτικές ιδιότητες ενός δωδεκάτου του βάλιουμ. Ευτυχώς οι μεγάλες ποσότητες ζάχαρης θα ανεβάσουν την πίεσή σας πίσω στα πραγματικά της επίπεδα.

[επεξεργασία] Τα μακαρόνια ως μέσω επικοινωνίας

απο τα πολυ παλια χρονια (περιπου απο το 666 π.χ)οι ανθρωπη ενιοθαν την ακαταμαχητη αναγκη να επικοινωνισουν.ωμος δυστηχω δεν ειχε ανακαλυφθει κατι σπουδεο σε αφτο τον κοσμο εκτπς απο τα μακαρονια, ετσι οι ανθρωποι βρηκαν την λυση!! εδεσαν ενα μακαρονι (καλοβρασμενο)στις ακρες του απο τα αφτια και τα στοματα τους αντιστιχα και αρχισαν να μουγκριζουν.Σπουδεο!~~1!!!

"ποιος ανορθόγραφος το έγραψε αυτό;;;;;;;;"

~ Ένας αναγνώστης για τον συντάκτη

[επεξεργασία] Τα μακαρόνια στη θρησκεία

Από τα αρχαία χρόνια (αμέσως μετά τον Τσακ Νόρρις) τα μακαρόνια ήταν η αρχέγονη συμπαντική ύλη που από αυτή δημιουργήθηκε το ιπτάμενο Μακαρονοτέρας με τη βοήθεια του άπειρα μεγάλου Τσακ Νόρρις ο οποίος φύσηξε μέσα του τη ζωή. Στη συνέχεια το ιπτάμενο Μακαρονοτέρας έφτασε στη γη με ένα διαστημόπλοιο των Ελ. Του άρεσε πολύ ο πλανήτης γη οπότε εγκαταστάθηκε μόνιμα. Μετά από κάποια θαύματα που έκανε έγινε πολύ γνωστό. Από τότε το ιπτάμενο Μακαρονοτέρας λατρεύεται μαζί με τον μεγάλο Τσακ.

[επεξεργασία] Δοκιμάστε ακόμη

Μακαρονάδα