Μακέτο

Το "μακέτο" είναι ένα πακέτο που μόνο ο Μάκης ξέρει τι έχει μέσα. Μπορεί να μην το βλέπουμε αλλά το πληρώνουμε. Κάθε μεγάλο έργο (Αττική Οδός, Εγνατία Οδός, Γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου, Γέφυρα του Ρίου Ντε Τζανέιρο, Πύργος του Άιφελ, Πύργος της Βαβέλ, Διαγαλαξιακή Σύραγγα του Σείριου) πριν γίνει μεγάλο έργο ήταν μακέτο.

[επεξεργασία] Το φαινόμενο της απορροφητικότητας χρημάτων του μακέτου

Simitis o o.mp400:41

Simitis o o.mp4

"Είναι μακέτο τούτο το έργο;;"

Παρόλο που κανείς (εκτός απ' το Μάκη) δεν ξέρει πώς ακριβώς λειτουργεί το μακέτο, το σίγουρο είναι πως έχει τη μαγική ικανότητα να απορροφά και να εξαφανίζει τεράστιες ποσότητες από λεφτά, οι οποίες λέγονται αλλιώς και "μίζες".
Για παράδειγμα, κάθε φορά που κάποιος αποφασίζει να κάνει ένα μεγάλο έργο (όπως το γιοφύρι που ενώνει την Άνω με την Κάτω Μουσουνίτσα) κάνει έναν πρόχειρο υπολογισμό για το πόσα λεφτά θα χρειαστούν και το γράφει σε μια μπλε πινακίδα στο σημείο που είναι να γίνει το έργο.

Περνάνε τα χρόνια, οι δεκαετίες και οι αιώνες ενίοτε, σκουριάζει η πινακίδα και όταν κάποιος ρωτάει "Τι έγινε το έργο και πού πήγαν τα λεφτά;" οι αρμόδιοι απαντάνε "Τώρα φτιάχνουμε το μακέτο". Από αυτό συμπεραίνουμε ότι όλα αυτά τα λεφτά που δίνουμε για τα μεγάλα έργα τα καταπίνει το μακέτο, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς πώς τα μεγάλα έργα δεν τελειώνουν (ή και δεν αρχίζουν) ποτέ.

Όποιοι προσπάθησαν να λύσουν το γρίφο της απορροφητικότητας του μακέτου, το μακέτο τους κατάπιε κι αυτούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μεγάλος Ηγέτης Τάπερμαν Σημίτη-Τσιν-Σαν, ο οποίος χάθηκε άδικα στα μαύρα σκοτάδια του μακέτου...R.I.P.