Μίστερ Μιγιάγκι

Miyagi

Ο Μίστερ Μιγιάγκι ετοιμάζεται να εφαρμόσει το βασανιστήριο που είναι γνωστό ως "Κίνηση με τα Ξυλάκια".

“Ένα μόνο του, δεν κάνει τίποτα... Πολλά μαζί όμως, ακατανίκητα...”

- Μίστερ Μιγιάγκι
Korean-Wood-Mask-

Η ξύλινη κορεάτικη μάσκα που φοράει ο Μίστερ Μιγιάγκι κατά τη διάρκεια των βασανιστηρίων.

Ιδρυτικό μέλος του Π.Α.Σ.Ο.Κ. μαζί με τον Κώστα Σημίτη. Μαζί με τον Μπρους Λη και τον Τσάκι Τσαν, αποτελούν τους τρεις Τσιν, δηλαδή το συμβούλιο του Μεγάλου Τσου, δηλαδή του Σημίτη. Είναι υπεύθυνος για την ένταξη νέων μελών στο Π.Α.Σ.Ο.Κ. και κυρίως τον προσηλυτισμό των μη Κινεζόντων. Είναι μάλιστα μέσα στους 10 Most Evil People in Human History, σύμφωνα με ψηφοφορία του περιοδικού Penthouse. Έχει τα παρατσούκλια Πάπια Πεκίνου, Πεκινουά, Άνθρωπος με την Ξύλινη Μάσκα και Άνθρωπος-Πόνος.

[επεξεργασία] Βασανιστήρια

Ο Μίστερ Μιγιάγκι αφιερώνει ατέλειωτες ώρες στην εφεύρεση και τελειοποίηση των βασανιστηρίων του. Χρησιμοποιεί πάνω από χίλιους τρόπους (1.074 σύμφωνα με πληροφορίες) για να προκαλέσει πόνο στα θύματά του. Παράλληλα είναι άριστος γνώστης και των 69 στάσεων του σεξ τις οποίες χρησιμοποιεί συνήθως μετά από ολόκληρες νταμιτζάνες σάκε. Επίσης είναι ο εφευρέτης της περιβόητης Πλύσης Εγκεφάλου, την οποία και χρησιμοποιεί περισσότερο. Παρακάτω περιγράφονται με λίγα λόγια τα σημαντικότερα από τα τα άλλα του επιτεύγματα βασανιστήρια:

[επεξεργασία] Η Κίνηση του Πελαργού

Crane kick

Μια απλή κίνηση, χαρακτηριστική της ταινίας Karate Kid, της οποίας ο Μίστερ Μιγιάγκι ήταν σύμβουλος. Ο βασανιστής στήνεται όπως στη διπλανή φωτογραφία και κλοτσά με δύναμη το σαγόνι του θύματος.

[επεξεργασία] Πλύση εγκεφάλου

Δείτε εδώ.

[επεξεργασία] Μαγικοραβδάτο

Δείτε εδώ.

[επεξεργασία] Στάση 69

Η γνωστή και μη εξαιρετέα στάση του σεξ, η αγαπημένη του Μίστερ Μιγιάγκι.

[επεξεργασία] Η Τεχνική του Φτερού

Tickle-torture-web

Η Τεχνική του Φτερού.

Φαινομενικά το πιο αθώο βασανιστήριο του Μίστερ Μιγιάγκι. Στην πραγματικότητα όμως είναι πολύ βίαιο. Πολύ βίαιο. Ο βασανιστής ξεπουπουλιάζει κάποιο πτηνό και με τα φτερά του ακουμπάει πολύ απαλά τις δεμένες πατούσες του θύματος. Αυτό το κάνει για περίπου δύο ώρες. Το θύμα αποκτάει ασταμάτητο λόξιγκα και πεθαίνει αργά και βασανιστικά.

[επεξεργασία] Σιδηρά Παρθένα

Αρχείο:Το μόνο βασανιστήριο που δεν έχει εφεύρει ο ίδιος ο Μίστερ Μιγιάγκι, αλλά το δανείστηκε από τους ίδιους του εφευρέτες, τους Iron Maiden. Το θύμα μπαίνει όρθιο σε ένα πράμα σαν ντουλάπα με καρφιά ή σπαθιά και
Tortur02

Δείγμα "Σιδηράς Παρθένας".

μένει εκεί για αμέτρητες ώρες. Στο τέλος πιάνεται όλο του το σώμα και καταρρέει............